Vaikea ajatella että hän viettää aikaa toisen kanssa?
Miksi se on niin
21
354
Vastaukset
- Anonyymi
Taidat itse viettää, kun projisoit.
- Anonyymi
En
- Anonyymi
jospa hän esim rakastaa sitä toista 😅 on sulla onneks meitsi palstan päässä
- Anonyymi
Toivottavasti ei niin kauheasti rakasta.
- Anonyymi
Taidat ap vain tykätä niin kovin. Anna toisille vapaus
- Anonyymi
Miksi ei voida viettää aikaa kolmistaan? Ois triplakuumaa
- Anonyymi
Ite en pysty ajattelemaan sitä vaihtoehtoa. Olen sulkenut sen pois mielestä. Ja jos se tässä selviää että näin on, niin saattaa siinä silmäkulma kostua ja maailma romahtaa. Niin se vaan on kun toisesta niin paljon tykkää ja välittää.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Ei vietä. Tässä vaan on niin suuret tunteet kyseessä että pelot hiipii ajatuksiin.
- Anonyymi
Viettääköön. Miksi mietit asioita, mihin et voi vaikuttaa? Olet tärkeä. Vietä aikaasi, joka on nyt.
- Anonyymi
Hah monelle täällä pienempi paha on menettää mahdollisuudet saamattomuuden vuoksi kuin kertoa tunteistaan.
- Anonyymi
Rakastan miestä PRKELEEE kohta lähtee järki
- Anonyymi
Loppujen lopuksi kirjoittaa hänelle ja pyytää vaikka kahville on pelottavaa. Nii siksi minä (ja varmasti hän) on sen toisen kanssa 🙂
- Anonyymi
Pitäiskö vaan jättää asia menneisyyteen ja siirtyä eteenpäin. Ei se taida tulla takaisin kinuamaan mutta sä taidat varmaan. Joku ei mene yhteen tossa kaavassa.
- Anonyymi
Tuohan on harhaanjohtamista, kirjoittaisit vain yksinkertaisia/ valuohjeita tettuna, moro.
:)
https://m.youtube.com/watch?v=iIgnvhfEp2s&pp=ygUNdHJvbGxoYW1tYXJlbg== - Anonyymi
Lätty kii
Nynnylle. - Anonyymi
En ajattele häntä, vietän vain aikaa jonkun muun kanssa, joka on tarpeeksi rohkea tekemään aloitteen.
Miksi minun pitäisi istua kotona, olla surullinen ja odottaa? Hän ei ehkä koskaan uskalla 😬- Anonyymi
Tosi hyvä tietää tämä.
- Anonyymi
Ai et ajattele
- Anonyymi
Vainon vieressä ollaan..
- Anonyymi
Minusta ajatus tuntuu lohduttavalta. Uskon, että hän viettää nyt aikaa hänen kanssaan. Tunnen sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762241Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611850Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59844- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713