ala arvoista touhua ja eläimen pilkkaamista siinä on ilmassa jollain tavoin ja aika paljonkin. JOS se olisi vaikka koiranomistaja näyttely nimeltään niin alkas kuulostaa jo paremmalta. eli koira taluttaisi omistajaa joka nilkuttaa perässä ja sitä arvosteltaisiin. hävettää ja harmittaa moinen koira katselmus! nm: kaikkien koirien puolesta
onko KOIRANÄYTTELYT vieläkin LAILLISIA!
4
218
Vastaukset
- Anonyymi
minä en ainakaan omaa koiraani niihin veisi
- Anonyymi
On ne. Museot täynnä semmosia näyttelyitä.
- Anonyymi
Kennelin pitäjät siellä ramppaa ja pakottavat pentujensa ostajat viemään koiransa näyttelyihin. Ruusukkeita pitää saada että voidaan pyytää pennuista kovempaa hintaa. Se on koiran elämää, häkissä automatkat, häkissä näyttelyissä, 5 min kehässä juoksua, takaisin häkkiin, häkissä kotiin, monta ..tun tuntia. Joka viikonloppu johonkin, pakko lähteä ku siellä on se yks tuomari.. Oi, siellä nähtiin kehässä hymy tänään sanoi yksi kenneliakka kerran, koira oli muka hymyillyt kehässä...salli mun nauraa.Uskokaa että tiedän nämä jutut, olen sen verran läheltä edellisessä elämässä tätä touhua katsonut. Joillain on jopa täriseviä peräkärryjä millä rahtaavat näitä koiraparkoja pitkin Suomea.
- Anonyymi
juuri niin kuin sanoit ja olet vielä oikeassakin .jokainen koira on omistajalle tärkeä ja rakas ilman mitään hemmetin ruusukkeita. anna munkin nauraa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131713Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401702Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2911312Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101076- 130972
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3915- 10895
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49888