ala arvoista touhua ja eläimen pilkkaamista siinä on ilmassa jollain tavoin ja aika paljonkin. JOS se olisi vaikka koiranomistaja näyttely nimeltään niin alkas kuulostaa jo paremmalta. eli koira taluttaisi omistajaa joka nilkuttaa perässä ja sitä arvosteltaisiin. hävettää ja harmittaa moinen koira katselmus! nm: kaikkien koirien puolesta
onko KOIRANÄYTTELYT vieläkin LAILLISIA!
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
minä en ainakaan omaa koiraani niihin veisi
- Anonyymi
On ne. Museot täynnä semmosia näyttelyitä.
- Anonyymi
Kennelin pitäjät siellä ramppaa ja pakottavat pentujensa ostajat viemään koiransa näyttelyihin. Ruusukkeita pitää saada että voidaan pyytää pennuista kovempaa hintaa. Se on koiran elämää, häkissä automatkat, häkissä näyttelyissä, 5 min kehässä juoksua, takaisin häkkiin, häkissä kotiin, monta ..tun tuntia. Joka viikonloppu johonkin, pakko lähteä ku siellä on se yks tuomari.. Oi, siellä nähtiin kehässä hymy tänään sanoi yksi kenneliakka kerran, koira oli muka hymyillyt kehässä...salli mun nauraa.Uskokaa että tiedän nämä jutut, olen sen verran läheltä edellisessä elämässä tätä touhua katsonut. Joillain on jopa täriseviä peräkärryjä millä rahtaavat näitä koiraparkoja pitkin Suomea.
- Anonyymi
juuri niin kuin sanoit ja olet vielä oikeassakin .jokainen koira on omistajalle tärkeä ja rakas ilman mitään hemmetin ruusukkeita. anna munkin nauraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893