ala arvoista touhua ja eläimen pilkkaamista siinä on ilmassa jollain tavoin ja aika paljonkin. JOS se olisi vaikka koiranomistaja näyttely nimeltään niin alkas kuulostaa jo paremmalta. eli koira taluttaisi omistajaa joka nilkuttaa perässä ja sitä arvosteltaisiin. hävettää ja harmittaa moinen koira katselmus! nm: kaikkien koirien puolesta
onko KOIRANÄYTTELYT vieläkin LAILLISIA!
4
118
Vastaukset
- Anonyymi
minä en ainakaan omaa koiraani niihin veisi
- Anonyymi
On ne. Museot täynnä semmosia näyttelyitä.
- Anonyymi
Kennelin pitäjät siellä ramppaa ja pakottavat pentujensa ostajat viemään koiransa näyttelyihin. Ruusukkeita pitää saada että voidaan pyytää pennuista kovempaa hintaa. Se on koiran elämää, häkissä automatkat, häkissä näyttelyissä, 5 min kehässä juoksua, takaisin häkkiin, häkissä kotiin, monta ..tun tuntia. Joka viikonloppu johonkin, pakko lähteä ku siellä on se yks tuomari.. Oi, siellä nähtiin kehässä hymy tänään sanoi yksi kenneliakka kerran, koira oli muka hymyillyt kehässä...salli mun nauraa.Uskokaa että tiedän nämä jutut, olen sen verran läheltä edellisessä elämässä tätä touhua katsonut. Joillain on jopa täriseviä peräkärryjä millä rahtaavat näitä koiraparkoja pitkin Suomea.
- Anonyymi
juuri niin kuin sanoit ja olet vielä oikeassakin .jokainen koira on omistajalle tärkeä ja rakas ilman mitään hemmetin ruusukkeita. anna munkin nauraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003447
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342624- 802413
- 842386
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411647