ala arvoista touhua ja eläimen pilkkaamista siinä on ilmassa jollain tavoin ja aika paljonkin. JOS se olisi vaikka koiranomistaja näyttely nimeltään niin alkas kuulostaa jo paremmalta. eli koira taluttaisi omistajaa joka nilkuttaa perässä ja sitä arvosteltaisiin. hävettää ja harmittaa moinen koira katselmus! nm: kaikkien koirien puolesta
onko KOIRANÄYTTELYT vieläkin LAILLISIA!
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
minä en ainakaan omaa koiraani niihin veisi
- Anonyymi
On ne. Museot täynnä semmosia näyttelyitä.
- Anonyymi
Kennelin pitäjät siellä ramppaa ja pakottavat pentujensa ostajat viemään koiransa näyttelyihin. Ruusukkeita pitää saada että voidaan pyytää pennuista kovempaa hintaa. Se on koiran elämää, häkissä automatkat, häkissä näyttelyissä, 5 min kehässä juoksua, takaisin häkkiin, häkissä kotiin, monta ..tun tuntia. Joka viikonloppu johonkin, pakko lähteä ku siellä on se yks tuomari.. Oi, siellä nähtiin kehässä hymy tänään sanoi yksi kenneliakka kerran, koira oli muka hymyillyt kehässä...salli mun nauraa.Uskokaa että tiedän nämä jutut, olen sen verran läheltä edellisessä elämässä tätä touhua katsonut. Joillain on jopa täriseviä peräkärryjä millä rahtaavat näitä koiraparkoja pitkin Suomea.
- Anonyymi
juuri niin kuin sanoit ja olet vielä oikeassakin .jokainen koira on omistajalle tärkeä ja rakas ilman mitään hemmetin ruusukkeita. anna munkin nauraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434889- 662829
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2851844Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611756Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151679Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531246Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951219- 701162
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801127