Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Anonyymi-ap

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaan tietoja, sekä laitteen historiasta, laitteesta, palvelun tarjoamilta yrityksiltä, että muista resursseista. Älypuhelinta ei voi käyttää, ilman että sen tiedot tallentuisivat erittäin tarkkoihin paikkatietoihin. Tietokoneelle ovat omat jäljitysasteet, joista on parempi olla puhumatta. Eihän siitä tule kuin muutaman sadan tai tuhannen euron tikki, mutta oikeudenkäyntikulut voivat nousta huomattaviksi. Siis puhumme vähintään viidestä tuhannesta eurosta.

Terveisin,

Virkamies vapaalla

90

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitäs asiaa poliisilla on jollekin jos joku haluaa tänne omia tietojaan laittaa?

• Anonyymi

Omia tietoja tuskin kukaan itse haluaa tänne, henkilökohtasia. Eikö ne tule toisien laittamana.

• Anonyymi

Ehkä he ovat kuun liikenteenohjaajia, jos elämme dystopiassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omia tietoja tuskin kukaan itse haluaa tänne, henkilökohtasia. Eikö ne tule toisien laittamana.

Että jotain doxaushommia, aika alt rightti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä ole nähnyt täällä sellaisia.

Etunimet ei kerro mitään.. Koska samanniminen voi olla aivan kuka tahansa.

Jotkut kalastelee ja trollaa huvikseen, keksii juttuja. Toiset esiintyy toisena. Ja paikkatiedot. Kuka vaan voi olla missä vaan milloin vaan.

• Anonyymi

Kannattaa ottaa huomioon, että täällä käytetään myös nimiä tv-sarjoista ja elokuvista. Ovat siis fiktiivisiä hahmoja. Jos joku ei tajua vitsiä, niin se on voi-voi.

• Anonyymi

Sano noin sittenkin kun sun Lapsista tai muista läheisistä täällä on juttua.

• Anonyymi

Voi voi voi, kun jäit kiinni jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi. Kannattaisi sinunkin tehdä vain sitä,mikä on
        laillista. Helposti syyllistetään vääriä ihmisiä.
        Ota minusta mallia voivottelija/ sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sun lapset ja läheiset oikein on puuhastellut kun niistä on tänne juttuja kirjoiteltu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä tämä suuri mainitsemasi spektaakkeli oikein olisi, jonkun aiheen suhteen innokas ihminen internetissä?🤦‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sun lapset ja läheiset oikein on puuhastellut kun niistä on tänne juttuja kirjoiteltu?

Jospa rasittava pien tonttu jättäisit toisten muksut pois spinnatessasi palstasedän tekstiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä oot kyllä kersa täyttä saastaa. Vieläkö tarjoaisit kelle tahansa rahaa toisen lemmikin niittaamisesta? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö sinun kalsareita pieni poju hiertää se, että valheistas ei oo ollu mihinkään ja siksi pitäis ajaa seinästä läpi?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua taitaa kaikista eniten närästellä nyt nämä mahdolliset romanttiset asiat, eikö niin? Hajoa vaikka niihin keloihin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lopuksi tapa vaik ittes EVVK yritän olla sanomatta mauttomia jos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en ole sellaista huomannut. 🤔

Mua on mielestäni kiusattu myös, mutta tuskin ne mulle on.. Mistä tiedän kelle ne on ja keneltä..

Kirjoitus ja ihmisten elämä. Jos ette tajua niin todella todella moni kokevat samoja asioita ja hei, aika monella muullakin on suhteita, lapsia, sivusuhde, rakkautta johonkin suuntaan, exiä jne.

Kyllä moni asia voi osua.. Tietenkin voi, mutta se ei tarkoita että se on sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa rasittava pien tonttu jättäisit toisten muksut pois spinnatessasi palstasedän tekstiä

Valetta pukkaa.

• Anonyymi

Mistä virasta olet muuten vapaalla? Esim liikennelaitoksen lippujentarkastaja on kaupungin virkamies.

• Anonyymi

Annan prsettä, laskeeko se hintaa?
      T. Hyvännäköinen tyttö

• Anonyymi

Mies sinä olet.

• Anonyymi

Proxy -serverin kautta laitettua viestiä et muuten jäljitä millään.

• Anonyymi

Alkoiko tuntumaan perseen alla? Jos jenkeissä jäljitettiin Tor-verkon kautta - salatuin maailmassa, jokin firman tarjoama normiproxy luovuttaa tiedot viranomaiselle ennemmin kuin ehdit ulahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alkoiko tuntumaan perseen alla? Jos jenkeissä jäljitettiin Tor-verkon kautta - salatuin maailmassa, jokin firman tarjoama normiproxy luovuttaa tiedot viranomaiselle ennemmin kuin ehdit ulahtaa.

Kyllä tor-verkosta on Suomessakin jäljitetty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tor-verkosta on Suomessakin jäljitetty.

Kuka käyttää torselainta enää, eihän se ole edes html3.0 yhteensopiva... antiikkia.ip-verkkoon on parempia vaihtoehtoja netti pullollaan, jososaa hakea oikeilla hakusanoillavinkki, altavista on hyvä hakukone

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuka käyttää torselainta enää, eihän se ole edes html3.0 yhteensopiva... antiikkia.ip-verkkoon on parempia vaihtoehtoja netti pullollaan, jososaa hakea oikeilla hakusanoillavinkki, altavista on hyvä hakukone

ubuntu image.003 79x2

• Anonyymi

Onko täällä nyt sitten ollut henkilötietoja?

• Anonyymi

No kuule on ollut, ties kuinka paljon.
        Sekä henkilökohtaisia tietoja.
        Nimiä, puhelinnumeroita, osoitetietoja....
        Terveystietoja, ja paljon muutakin.
        Yksityisviestejä, puheluista tietoja, sähköposteista, ja ihan vaan toisten kotona tapahtuvista asioista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksityisviestejä, puheluista tietoja, sähköposteista, ja ihan vaan toisten kotona tapahtuvista asioista.

Just näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

^Näin pahoja ihmiset ovat - valehtelevat saadakseen muut tekemään pahaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

^Näin pahoja ihmiset ovat - valehtelevat saadakseen muut tekemään pahaa.

Mitä mä tossa mukamas valehtelin????
        Kerrotko????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mä tossa mukamas valehtelin????
        Kerrotko????

Siis olen käynyt täällä melkein joka päivä 2021 vuodesta, enkä ole koskaan nähnyt kuin etunimiä.

Sä vaan haluat muiden uskovat että joo, hui, kaikkea on jaettu. Sadisti kun olet.

Ja tää virkamies, voi olla ihan normipulliainen kyllä kaikki järkevät tietää noi jutut.

Sitä ei kannata uskoa kaikkea mitä internetissä lukee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis olen käynyt täällä melkein joka päivä 2021 vuodesta, enkä ole koskaan nähnyt kuin etunimiä.

Sä vaan haluat muiden uskovat että joo, hui, kaikkea on jaettu. Sadisti kun olet.

Ja tää virkamies, voi olla ihan normipulliainen kyllä kaikki järkevät tietää noi jutut.

Vai että vielä sadisti oon sehän on hienoa!

Ei sun tarvitse uskoa mitä sanon,
        pääasia on että mä tiedän että puhun totta,
        ja ne kenen muiden jutut täällä on.
        Jos mun ja toisen palstalaisen yksityiset
        irl keskustelut täältä löytyy jne niin....

Ai niin, noin jyrkkä suhtautuminen ja samassa mustamaalaus kertoo myös aika paljon 😉

Ja mulle ei tarvii sanoa että ei kannata uskoa mitä tahansa netissä, tai että tää virkamies
        ei välttämättä ole virkamies ollenkaan.
        En itseasiassa edes kuvitellut hetkeäkään
        että tää olisi joku poliisi.
        Tiedän kyllä 100% varmuudella,
        että näitä seuraa ihan oikeasti sellainen ♥︎
        .

Ps. Mä pystyn todistamaan
        vaik kuin paljon noita tapahtuneita ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielsit tuossa viestissäsi, että täällä olisi jaettu kenenkään henkilökohtaisia tietoja. Tällainen kielto on itsessään omnipotenttia sadismia, jota näkee vastaavassa muodossa säännönmukaisesti kokoomuslaisten ja mm. terveydenhuollon työntekijöiden puheissa. Sitten päälle syytit uhriasi sadismista, eli syytit suoraan uhriasi siitä, mitä itse teet. Tällainen on psykopatiatason projektio. Samaa on nähty myöskin Putinin tiedottamisessa. Tyyliin Venäjä on Ukrainan uhri.

harmaasusi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kielsit tuossa viestissäsi, että täällä olisi jaettu kenenkään henkilökohtaisia tietoja. Tällainen kielto on itsessään omnipotenttia sadismia, jota näkee vastaavassa muodossa säännönmukaisesti kokoomuslaisten ja mm. terveydenhuollon työntekijöiden puheissa. Sitten päälle syytit uhriasi sadismista, eli syytit suoraan uhriasi siitä, mitä itse teet. Tällainen on psykopatiatason projektio. Samaa on nähty myöskin Putinin tiedottamisessa. Tyyliin Venäjä on Ukrainan uhri.

harmaasusi

Juurikin näin, minun henkilötietoja on vainoaja jakanut ahkerasti puolen vuoden aikana eräässä paikkakuntaosiossa tällä palstalla, tutkinnassa on asia poliisilla ja vaadin rangaistusta ehdottomasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin.

S24standard. Minua ilkikurimus yritti kiristää yksityisten viestien julkaisemisella. Ei raukka tiennyt, että olin supon/krpn seurannassa, jjolloin tsekkasivat myös kaikki kontaktinikin, vinkki eihän virkamies kerro salpasta mitään seurattavalle, eikä kontakteille varsinkaan, ettei seuranta paljastuisi
        Terv mustalta listalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet. Yrität provota tätä asiaa. Oletko sama henkilö, joka luulee, että joku käy hänen kotonaan? Onko tullut mieleen, että se ei olekaan ehkä totta vaan olet harhainen.

• Anonyymi

On ollut.

• Anonyymi

Ei kai minun henkilötietoja ole näkynyt? 😵

T. Joku nainen

• Anonyymi

En ole kyllä nähnyt kenenkään koko nimeä koskaan parin vuoden aikana, etunimen vain. Ja hyvä niin!

Näin sivusta.

• Anonyymi

Mikähän pykälä siinä täyttyy jos ilmoittaa pitävänsä toisesta. Tuskin se laitonta on. Ahdistelua, kuka siitä ahdistuu on ahdasmielinen. Etu nimen kun kirjoittaa niin vähän on laaja otos.

• Anonyymi

Älä nyt viisastele siellä.

• Anonyymi

Virkamies on punikki suomessa. Haa haa!

• Anonyymi

Varsinaisia älynväläyksiä ne nuoret jotka toisistaan jakelee pilkkavideoita ja laittaa toisen koko nimen vielä niihin. Kun julkaisee anonyymina, ilman nimeä, ei hätää!

Tosiaan vois tulla sellainen kuuden tonnin tikki noille ja heidän vanhemmille - oikein.

• Anonyymi

Ei ne ole nuoria.

• Anonyymi

Ei ehkä kuitenkaan kannata
        nuoria syytellä TAAS kerran kaikesta.

Tuskin ne jotkut on
        kamalan nuoria enää...
        Ne jotka on täälläkin ovat jo
        toistakymmentä vuotta
        tehneet tätä....

• Anonyymi

Tulkaa nyt tutkimaan tää mun keissi. Ois kiva kun sais olla edes täällä rauhassa.

• Anonyymi

Sairasta, että näitä edes joudutaan kertailemaan. Ennen ihmiset rakastivat toisiaan ja jättivät ovetkin lukitsematta maalla. Niin turvallista ja mukavaa oli. Nykyään ihmiset ovat sairaita, varsinkin jossakin uudellamaalla, muu Suomi on vähän terveempää. Onko se sitten se juurettomuus ja ei ihmisiä ole tehty asumaan jossain saasteen ja lian keskellä kivimuurien ympäröimänä.

• Anonyymi

Pirkanmaalta on yks porukka.

• Anonyymi

Lorttoryhmänä tunnetaan.

• Anonyymi

Joku vissiin jossain pelkää totuutta, täydellinen ihminenhän ei tee mitään väärin. Hohhoijaa.

• Anonyymi

Jos ei riko lakia ja asetuksia ei ole tarvetta pelätä mitä poliisi tekee.

• Anonyymi

Henkinen väkivalta on myös rikos.

• Anonyymi

Minun koko nimeni julkaistiin foorumilla ennen joulua 2012 ja minua herjattiin täällä 4,5 vuotta omalla koko nimelläni ja kuvallani ja väitettiin lapsista kiinnostuneeksi ja väitettiin, että esiinnyn täällä naisena. Herjoja tuli parhaimillaan 23 tuntia vuorokaudessa kolme viikkoa putkeen jatkuvalla syötöllä.
      Syyllisten henkilöllisyydet on mulla tiedossa. Samat henkilöt olivat vastuussa yhden toisen miehen herjaamisesta samalla tavalla.
      Herjaaminen alkoi sen jälkeen, kun tapasin erään oululaisen naisen, nimimerkki oli Quiterie. Tämä nainen oli antanut henkilöllisyyteni nimimerkeillä anzzy ja genio.mente kirjoittaneille miehille. Anzzy on 1940-luvulla syntynyt turkulainen mies ja genio.mente Helsingissä asuva 1970-luvulla syntynyt virolainen mies. Tämä toinen herjattu mies oli ollut puolen vuoden ajan seurustelusuhteessa Quiterien kanssa.

Täällä herjattiin oikealla nimellä myös erästä kolmatta miestä. Herjat olivat samoja, kuten myös herjaajat, mutta Quiterie ei liittynyt tähän tapaukseen. Tälle miehelle oltiin myös soiteltu uhkaussoittoja puhelimeen, joissa uhattiin väkivallalla. Mies arveli soittajan olleen genio.mente.

Myös omalla kohdallani oli kummallinen tapaus, kun sain yhtenä lauantai-iltana viestin pre-paid -liittymästä tekstillä "älä sit tu ulos". Sunnuntaina mulle selvisi, että autoni maalipintaan oltiin piirrelty puukolla.
      Lisäksi omakantaani oli ilmestynyt samantyyppistä juttua, mitä oli täällä foorumilla.

Minuun kohdistuneet herjat alkoivat pari vuotta sen jälkeen, kun naisystäväni joutui törkeän serin kohteeksi. Tekijöinä oli kaksi miestä täältä foorumilta. Quiterie kalasti henkilöllisyyteni näille. Anzzy ei liittynyt seriin, mutta tekijät värväsivät hänet kimppuuni. Anzzy on tämä, joka jauhaa täällä gubbesta...

Tein asiasta poliisille rikosilmoituksen, mutta tutkinta keskeytettiin. Poliisi oli kirjoittanut rikosilmoitukseen valheellisesti ja jättänyt asioita mainitsematta. Kun soitin poliisille, vastaus oli, että ei näitä kannata tutkia, koska oikeudessa tekijä sanoo aina, että hänen kämpillä käy jatkuvasti ryyppyporukkaa ja, että kuka vaan on voinut kirjoittaa herjat hänen laitteillaan, jolloin syytetty voittaa ja jää tuomitsematta. Lisäksi sanottiin, että jos henkilö on itse sosiaalisessa mediassa, kuten facebookissa, niin henkilö luokitellaan tällöin julkisuuden henkilöksi, jolloin kynnys nostaa syyte kunnianloukkauksesta on hyvin korkea ja ilmoitettiin, että mennessään mukaan sosiaaliseen mediaan, henkilö ottaa itse riskin siitä, että tulee herjatuksi. Myöskään seriä ei tutkittu, vaikka uhri oli teon aikana hengenvaarassa.
      Otin yhteyttä myös kolmeen asianajajaan, mutta näiltä sain vastaukseksi pelkkää vittuilua ja rahaa paloi turhaan. Mitään ei tapahtunut.

Julkisesta terveydenhoidosta sain vastaukseksi hysteeristä kiljuntaa ja haukkumista, kun pyysin saada selvitystä omakannassani olevista väitteistä ja näiden väitteiden poistamista. Sairaanhoitajan mukaan minulla ei kuulemma ole mitään oikeuksia. Väitteet ovat nyt olleet omakannassani kymmenen vuotta ja ne nousevat esiin jokaisen lääkärikäynnin yhteydessä.

harmaasusi

• Anonyymi

On kyllä tosi rankka keissi. Oon pahoillani puolestasi ja tämä avaa ymmärrystä siihen, että miten petollinen ja raskas tämä nettimaailma voi olla. Ja oikeestaan se kertoo siitä miten paljon voi kätkeytyä anonyymiyden tai nimimerkinkin taakse. Toki oon sen jo ymmärtänyt aiemminkin. Mutta silti.

Ja miten vähän voi ihminen oikeesti tehdä oman itsensä tai omien oikeuksiensa puolesta.
        Kiitos kuitenkin kun kirjoitit kokemuksestasi.
        Toivottavasti se puhutteli muitakin kuin minua.

• Anonyymi

Ihmisoikeusjärjestölle selvitys saat oikeutesi.

• Anonyymi

Vainoamislaki on onneksi muuttunut noiden vuosien jälkeen ja rangaistukset kovenneet, että ihan turhaan omalla kohdalla stalkkeri tulee saamaan rangaistuksen. Poliisilla on televalvonta, jolla pystyy kaiken muun lisäksi selvittämään vainoajan liikkeet livenä. Stalkkeri luultavasti selvittänyt osoitteeni ja käynyt oven takana, ilmiantoi itsensä tarkoituksella "vihjeellä" suolipalstalla, psykopaatti kun on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vainoamislaki on onneksi muuttunut noiden vuosien jälkeen ja rangaistukset kovenneet, että ihan turhaan omalla kohdalla stalkkeri tulee saamaan rangaistuksen. Poliisilla on televalvonta, jolla pystyy kaiken muun lisäksi selvittämään vainoajan liikkeet livenä. Stalkkeri luultavasti selvittänyt osoitteeni ja käynyt oven takana, ilmiantoi itsensä tarkoituksella "vihjeellä" suolipalstalla, psykopaatti kun on.

...siis tarkoitin, että ihan turha vainoajan kuvitella pääsevänsä pälkähästä, jos harmaasuden kohdalla viranomaiset toimi väärin. Tavallinen ihminen EI OLE JULKISUUDEN HENKILÖ, vaikka jakaa julkisesti asioistaan somessa, jos ei ole tubettaja tai sisällöntuottaja‼️‼️‼️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks "vainoojan" pidä ensin tietää olevansa vainoaja irl varoituksella?

• Anonyymi

Harmaasusi, on kyllä villimpää ollut kun viidakossa ja avaahan tämä ajatuksia itselle. Tsemppiä, palsta tietää 😉
        Mut hei, tänään on naistenpäivä
        otetaan sille 🥂. Kippis.

• Anonyymi

Poliisit ei tajua ettei tämä herjaaminen täällä pois sulje irl toimintaa kuten värvätään tappaja tappaan.Täällähän oli auto juttu missä oli suoraan et ajaa päälle tuolla liikenteessä.Senkin voi naamioida vahingoksi.Seuraavat uhria ja sen rutiineja ja stalkkerit ilmoittelevat täällä milloin uhrit liikkuu liikenteessä.Voivat aiheuttaa isoilla autoilla myös vastaantulevan liikenteelle pienille autoille hätä liikkeet mitkä sitten törmää uhriin tai pikkuauton omistaja on tarkoitettu ajaa tällä ojaan.
        Nimitellään joitakin lapsiin sekaantujiksi jolla saadaan psyykkisesti epävakaat hermostuu ja hyökkään kimppuun .
        Myös on irl elämässä porukoissa annettu joistain naisista väärää kuvaa et se ois muka kiinnostunut jostain häiskästä että tämä sitte menee ahdisteleen nais raukkaa.

• Anonyymi

Se on kyllä ihan hullua miten jotkut yksilöt on kuumia.Sä meet ihastuun semmoiseen sinkkuun(täysel järjel se pitäis olla vapaa) ja kohta saat hirveän vainon niskaas.Liittyykö se sitten mustasukkaisuuteen vai kateuteen vai mihin?
        Teinit entisvanhaan tappelivat jostain julkkiksesta kuka pääsee sen lähelle kynsin hampain nyt tappelee ihmiset tietyistä tarvis tyypeistä samoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykopaatti tässä keississä on kyllä joku muu kuin sun "stalkkeri" kun täällä asiasta näin avoimesti avaudut.
        Toivottavasti lopetat "stalkkerin" vainoamisen ja metsästämisen someista. Ristus sentään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Harmaasusi, on kyllä villimpää ollut kun viidakossa ja avaahan tämä ajatuksia itselle. Tsemppiä, palsta tietää 😉
        Mut hei, tänään on naistenpäivä
        otetaan sille 🥂. Kippis.

Mitä seurakuntasisaresi sanovat, kun jatkuvasti kilistelet?

• Anonyymi

Hyppyä järveen vinkumista tietojesi perään

• Anonyymi

Pelkäätkö yhä poliisia? Miltä se tuntuu olo poliisien pelossa? Poliisien, jotka tekee vain työtäån? Miksi tyytyä demokraatiksi? TYHMÄKSI EI VOI KASVAA!

• Anonyymi

Roposta ja Lowellista ja mitä toisia onkaan ei edes kannata.

• Anonyymi

Ja edelleen sekottaa ihmisiä ja seurantaa.

• Anonyymi

Hienoa, että poliisi on valveilla. Rikoksilla on oma vanhenemisaikansa. Moni rikos ehtii kuitenkin vanheta.
      Itse en ota näitä kirjoitteluja kovin vakavasti. Nimiä on voinut vilahtaa. Tilanteita on voinut läpikäydä. Se on elämää. Ei ole mitään vakavaa täällä näkynyt omakohtaisesti.

• Anonyymi

Etunimiä tarkoitin tarkennuksena.

• Anonyymi

Joo kytillekin tiedoksi tappaa itteni viimeistään nelikymppisenä. Ellen tee sitä jo aiemmin. Linnaa koitan välttää tässä elämässä.

• Anonyymi

Älä tapa, elämää voi jokainen muuttaa.

• Anonyymi

Huvittavinta omalla kohdallani, kun vainoaja jäi kiinni, niin vinkuu toisaalla, ettei poliisia kiinnosta, kun on vakavampiakin rikoksia tutkittavana. Epätoivoisen ulinaa. Poliisi tutkii ja syyttäjä vie asian eteenpäin, kun juttu on siirtynyt jo esitutkinnasta rikostutkintaan. Asia etenee ja poliisi tekee siinä välissä vain työtään 👍

• Anonyymi

Urho kekkonen syntyi 1900. Kuoli 1986.
      Joudunko nyt vankilaan?

• Anonyymi

Keijusta poistettu jo 3 sääntöjenvastaista viestiä, stalkkeri vinkuu jo täälläkin. Sama satojen viestien poisto toisaalla herjausketjuissa, jotka on hänen aloittamiaan.

• Anonyymi

Trollausta on koko aloitus. Hajaantukaa, ei mitään nähtävää täällä.

• Anonyymi

Mitä kaikkee sinä voisit sitten canceloida mun puolesta? Menkää vai salille tai jotain siitä köyhää kertomusta kyttäämästä

• Anonyymi

On mun asia mitä itsestäni laitan. En tietenkään toisista laita mitään.

• Anonyymi

Tämähän on suomen poliisin ylläpitämä sivusto. Suomi24 oikein viittaakin myös supoon.

• Anonyymi
        UUSI

https://supo.fi/etusivu

Ennen kuin alat heittää läppää,
        selvitä edes mistä koitat heittää.

Kaikella rakkaudella,
        *Pollarin Vaimo*

• Anonyymi

Säännöt rakkaudelle.

• Anonyymi
        UUSI

🥰

"emme saa hylätä toisiamme....... "

🥰

• Anonyymi
      UUSI

Sain orkut, kun luin tuon varoituksen.

• Anonyymi
      UUSI

Höpö höpö. Jos ei koko nimiä julkaise niin ei ole rikos.

• Anonyymi
      UUSI

Laiton uhkaus joka pyrkii sensuuriin. Kuin entisessä Neuvostoliitossa, Pohjos-Koreassa.

• Anonyymi
      UUSI

Jotkut vuotaa osoitteita ja nimiä muualla kuin täällä. Tämä on jo tiedossa ja huomattu.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä juuri näin, vaikka ylläpito niitä poistaa näkyviltä, kaikki viestit säilytetään ja virkavallalla on oikeus saada ne haltuunsa. Tätä ei stalkkeri vieläkään ole sisäistänyt.

• Anonyymi
      UUSI

Isomaha ja ylipaino shhhh se on salaisuus.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      157
      6317
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      263
      1697
    3. Kerro mistä alkaen

Se ihastuminen alkoi? Mikä vuosi?
      Ikävä
      67
      1254
    4. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      64
      1127
    5. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      66
      1115
    6. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      51
      1060
    7. Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja

Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa
      Ikävä
      89
      1052
    8. Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!

Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1048
    9. Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?

Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti
      Tv-sarjat
      48
      1027
    10. Olet upea nainen

Upea nainen oot.
      Ikävä
      35
      974
    Aihe