Tytöt ja poijaat. Kevyet ovat puheenne : PuuuuuH...
Säätytöt ainoa puheenaihe Yle keskustelussa !
2
134
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olen täysin kyrpiintynyt siihen saatanalliseen pimputukseen uutisten välissä! Huonokuuloisena pidän töllön isolla ja ne pimputukset tuntuvat tulevan vielä tuplasti isommalla. Mute nappi ahkerassa käytössä, mutta nykyään kyllä jätän usein uutiset ja sään kokonaan väliin. Luen ne ennemmin vaikka MV-lehdestä kuin kuuntelen sitä inhottavaa räimettä.
- Anonyymi
Minä olen täysin kypsä siihen ettei netti pelaa maaseudulla. Kun katson areenan kautta Ylen lähetyksiä, linja pätkii usean kerran tunnissa. Luovuin televisiosta koska Merja johtaja näin sanoi, ettemme enää tarvitse lineaarisia lähetyksiä, koska on netti ja areena... Jep, mutta se ei toimi. Maaseudulla ei toimi edes puhelut katkeamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223874- 162795
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3862107Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391909- 271791
- 311677
- 321619
- 141307
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681220- 121151