Hyppään nyt ennen kuin koko vene uppoaa ja sitten saa josain vaiheessa katua jos vielä jää tähän. Haluan ihan jotain muuta kuin tälläistä mikä ei ole koskaan vienyt mihinkään. Haluan vielä elää kunnolla, rakentaa jotakin kestävää ja rakastaa. Huomenna tämä ja kaikki haihattelu on historiaa. En halua olla pettynyt elämääni.
Parempaa huomista ja kaikkea.
Kun on vielä aikaa ja nuoruutta
11
289
Vastaukset
- Anonyymi
Viisaita sanoja.
Ela elsmaasi mies.
Mina en rohkase lhestymaan koska elamantilanne ja terveys estaa mutta sinulke on taivaat auki mies
Naiselta ❤️- Anonyymi
Kiitos ja aikaisemmin olen lähestynyt joten ei kannata rohkaista enempää, terveyttä sinne toivon kuitenkin vaikka en ole se kaivattusi enkä mies.
-aloittaja nainen.
- Anonyymi
Noin juuri sinun kannattaa tehdä!
- Anonyymi
Onko oma lehmä ojassa 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oma lehmä ojassa 🤭
En ymmärrä mitä tarkoitat. En ole kiinnostunut nyt kenestäkään. Se mitä todella tarvitsen on työn tekeminen. Haluan olla edelleen yksin ja vasta sitten kun rankkojen vuosien kokemukset ovat unohtuneet, on aika mahdolliselle uudelle ystävälle. Eikä ole ollenkaan varmaa haluanko edes uutta ystävää koskaan. Töitä haluan tehdä vielä monen vuoden ajan. Se on minulle hyvin tärkeää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä mitä tarkoitat. En ole kiinnostunut nyt kenestäkään. Se mitä todella tarvitsen on työn tekeminen. Haluan olla edelleen yksin ja vasta sitten kun rankkojen vuosien kokemukset ovat unohtuneet, on aika mahdolliselle uudelle ystävälle. Eikä ole ollenkaan varmaa haluanko edes uutta ystävää koskaan. Töitä haluan tehdä vielä monen vuoden ajan. Se on minulle hyvin tärkeää!
Kaipailet kuitenkin jotain?
Jos on nuori, niin todellakin kannattaa elää. Myöhemmin se on myöhäistä katua.
- Anonyymi
Niinhän se menee. Aika on nyt, eikä joskus tai myöhemmin. Elämään tänne on synnytty eikä jäämään paikoilleen, toki joskus voi ja pitää ankkuroidakin. Yötä hyvää nyt☺️
- aloittaja Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee. Aika on nyt, eikä joskus tai myöhemmin. Elämään tänne on synnytty eikä jäämään paikoilleen, toki joskus voi ja pitää ankkuroidakin. Yötä hyvää nyt☺️
- aloittajaHyvää yötä ja levollisia unia. 😊
- Anonyymi
Pelaan juuri taskubiljardia 😂
Onko tuttua? - Anonyymi
Onnea!
Äläkä sitten palaa palstalle jumittamaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713