Onko sinulla samanlainen tunne?
Bridge over troubled water
54
690
Vastaukset
- Anonyymi
No mitä luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään, neiti on hyvä....
:)
https://m.youtube.com/watch?v=UPPgeDhGzKYMiksi laitoit ton?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=UPPgeDhGzKYJa, neidit mielessä vain. Ainahan se näin menee. Ristiin rakasruminen. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=UPPgeDhGzKY❤️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://m.youtube.com/watch?v=UPPgeDhGzKY❤️❤️🥺
- Anonyymi
Jotain samankaltaisia tunteita.
- Anonyymi
I feel and sense it's going to be just fine. It asks faith from both of us.
- Anonyymi
Näin minäkin ajattelen. ❤️
- Anonyymi
Samankaltaisia tunteita on ja ei. Aika näyttää.
- Anonyymi
Niin, you ain't seen nothing yet...
https://m.youtube.com/watch?v=VJsMVSFzRSc- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ei ole varaa jäädä enää synkistelemään. Aikani itkeskelin mm. tuota biisiä kuunnellessa.
- Anonyymi
Minkä tähden kyyneleet? 🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä tähden kyyneleet? 🥲
Kuuntelimme tuota biisiä hänen kanssaan. 💗Joka kerta, kun biisi soi radiossa tai jossain, alkoi itkettämään, mutta ei enää. Olen aika realisti nykyään ja turha synkistellä, kun elämä on lyhyt muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuntelimme tuota biisiä hänen kanssaan. 💗Joka kerta, kun biisi soi radiossa tai jossain, alkoi itkettämään, mutta ei enää. Olen aika realisti nykyään ja turha synkistellä, kun elämä on lyhyt muutenkin.
Mä mielellään itkisin, mutta kun jotenkin vaan sitä patoutunutta surua. Auttaisi jos tulis kyyneleet mut kun ei niin ei. Pahus tämän mun herkkyyden kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä mielellään itkisin, mutta kun jotenkin vaan sitä patoutunutta surua. Auttaisi jos tulis kyyneleet mut kun ei niin ei. Pahus tämän mun herkkyyden kanssa
Tsemppiä! 💗 Itku auttaisi patoutuneeseen suruun. Yritän kans tulla toimeen herkkyyteni kanssa. Jos itken esim. lenkillä, yritän peittää, ettei vaan kukaan vastaantulijoista näkisi, että olen itkenyt.
Olen kuullut, että mies saattaaa mennä yksin itkemään suruaan saunaan.
- Anonyymi
We cannot run or hide If it's meant to be it will be. 💓💓💓
- Anonyymi
Mä haluaisin vaan huutaa koko maailmalle hänen nimeään ja sanoa, että fuck it, we are meant to be together.
- Anonyymi
Say something. Set me free please
- Anonyymi
Kyllä on samanlainen tunne
- Anonyymi
Musta ahdistavaa tämä kirjoittelu täällä, kun kuitenkin jotkut alkavat aina sen paskan jauhannan. Mun varjeltava itseäni ja omaa rauhaani. Muutenkaan paras mahdollinen olotila. Sori
- Anonyymi
En tunne sinua niin, omalta kohdaltani ohi.
- Anonyymi
Mä oon lähinnä vttuuntunut tällä hetkellä.
- Anonyymi
Mistä moinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä moinen
Toinen seisoo jarrun päällä.
- Anonyymi
Ei oikeastaan. Hieno biisi, mut ei tunnu siltä. Se ehkä johtuu siitä, että aika jumissa oman tuotannon parissa, mikä otti tänään taas pari askelta ehkä eteenpäin. Seuraavat pari viikkoa kertoo mulle sen, että löysinkö kumppanit tekemään sitä tai jatkanko yksin...
Mutta tästä jotain vanhempaa kamaa minulta. Hyvää yötä... :)
https://youtu.be/ZhSsCkLkji8?si=XwT5FxzdypRUhd5Q - Anonyymi
Äkkiäkös se rakennetaan
- Anonyymi
Niinpä. Yhdessä 🩷
- Anonyymi
Mitä tosta nyt pitäis tuntee muka?
Tai kannattaako ees miettiikää tuntemista?- Anonyymi
Ei kannata miettiä tuntemista. Sitä ei tule tapahtumaan koskaan, tämä liittyy hyvin tärkeän työpaikan menetykseen ja sen jälkeisiin vuosiin! Sisin säkyi jo alussa ja sen jälkeiset vuodet olivat todella raskaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata miettiä tuntemista. Sitä ei tule tapahtumaan koskaan, tämä liittyy hyvin tärkeän työpaikan menetykseen ja sen jälkeisiin vuosiin! Sisin säkyi jo alussa ja sen jälkeiset vuodet olivat todella raskaita.
Miksi menetit työpaikkasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä varmaan oo aloittaja?
Ja älä mulle tuu kiukkuu sun työpaikoista
tai muistakaan kun ei liity muhun, ei ole mun syytä sun rankat vuodet.
Surullista että tollasta sulla on, mitä sitten onkaan, mut ei se ole kuin jonkun tietyn syytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä varmaan oo aloittaja?
Ja älä mulle tuu kiukkuu sun työpaikoista
tai muistakaan kun ei liity muhun, ei ole mun syytä sun rankat vuodet.
Surullista että tollasta sulla on, mitä sitten onkaan, mut ei se ole kuin jonkun tietyn syytä.Antaa sivullisten kiukuta
- Anonyymi
Kuuntelin. Niin kaunis biisi. Kyllä osui ja upposi.
- Anonyymi
Heräsin tuohon tunteeseen, enkä nyt saa unta.
- Anonyymi
😢 hanat aukes….
- Anonyymi
Over the hills and faraway
- Anonyymi
Ja walking in the air.
- Anonyymi
Mun teki mieli suudella häntä tällä viikolla. Katselimme toisiamme silmiin aika kauan.
Oh my heart.. 🥺
Joltakin
Sinne jonnekin.- Anonyymi
Missäs katselitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs katselitte?
Projektin äärellä
- Anonyymi
Lauloin yksi päivä työni lomassa ja luulin ettei kukaan kuule. Yhtäkkiä hän oli mun takana ja yllätti.
Måneskin-Begging- Anonyymi
Korjaan Beggin'
Anyways.
- Anonyymi
No mites ookko Montagen vai Capuletin puolel?
- Anonyymi
Tuota kuuntelin vinyyliltä, kun päätin etten ole sinulle edes näreissäni.
Uskon aina rauhaan ja sovitteluun. Joskus pitää itseä suojatakin, toki, mutta nämä eivät sulje toisiaan pois. - Anonyymi
Rakennetaanko tän meitä yhdistävän vesistön yli silta. Nähdään puolitiessä?
- Anonyymi
Tehdään niin 👍💕
- Anonyymi
Mä näin hänestä unta viime yönä. Puhuttin asiat halki. Varmaan ton biisin kuuntelu liikautti jotain. Niin kun hanatkin aukes….
- Anonyymi
Bara bada bastu. Ikävöin.
- Anonyymi
Ketä ikävöit
- Anonyymi
If i die tomorrow ennemminkin
- Anonyymi
Mä haluisin näyttää mun maailman hänelle. Se ei kaikki tulis oleen nättiä. Minussa on pimeyteni, mut jotenkin mulla on turvallinen olo, kun ajattelen häntä. Hän pitäisi musta kiinni, jos sille olis tarvetta. Toisin päin tietenkin myös.
- Anonyymi
Silloin se on rakkautta jos uskaltaa näyttää kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713