Ymmärtämättömät rassukat. Kerron teille, että 80-vuotiaana olen hallitusammattilainen. Toimin asiantuntijana menestyvien kasvuyhtiöitten hallituksissa. Ihan kaiken aikaa nuo yhtiöt hakevat henkilökuntaa, mutta valitettavasti 18 - 25 vuotiaitten ryhmä tarjoaa työnhakijana kovin paljon pettymyksiä. Aikuistuminen on heillä jäänyt keskeneräiseksi ja asiantuntemus kapeaksi ja teoreettiseksi.
Jos äänioikeudelle vaaditte yläikärajaa, niin minä vaadin alaikärajaksi 25 vuotta.
Kuka ja ketkä ovat nuo pellet, jotka ovat tuota yläikärajaa vaatineet. Tulkaa rehkeasti esiin ja kertokaa oireenne ja hoidontarpeenne.
Puoluejohto! Teillä on ojennustehtävä edessä. Hoitakaa homma.
Kokoomusnuoret pakkohoitoon. Vaativat äänioikeudelle yläikärajaa
36
264
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on kuule juuri niitä suvaitsevaisia liberaaleja älykköjä jotka tietää kaikesta kaiken, mutta joilla itsellään on vielä aivojen kehityskin kesken, joilta juuri näitä hämmästyttävän harkitsemattomia ja syrjiviä aivopieruja tapaa turahdella.
- Anonyymi
Juuri näin. Nämä aivopierut todistavat, että noissa puolueitten nuorisojärjestöissä pyörii porukkaa, joka hakee "poliittista minäänsä", täysin tajuamatta mikä heidän vakiintunut poliittinen kantansa tulee olemaan.
Aivojen kehittyminen on pahasti kesken. - Anonyymi
Ja tämä kokoomusnuorten puheenjohtaja joka asiaa paheksuu, oli eläkejärjestelmästä sitä mieltä että se pitäisi olla sosiaaliperusteinen, eli maksetaan vain jos on tarvetta? Saisi tyttö mennä sinne mistä on tullut? V**tuu*
- Anonyymi
Tämä on sitä oikeistolaista politiikkaa, vanhus ei ole mikään, pelkkä kuluerä. Miten nämä nuoret on kasvatettu, ei ole mitään sivistystä. Moni 90 vuotias esimerkiksi ajaa vielä autoa, on saanut lääkärin todistuksen ajokunnostaan, osallistuu harrastuksiin ym
Ei ihmisen elämä pääty 80 vuotiaana.
Jo on törkeää käytöstä Sekoomus nuorilta- Anonyymi
Vanhus on pelkkä kuluerä ja vaarallinen liikenteessä sekä kykenemätön näkemään kokonaisuuksia. Tämä on totuus. Siksi äänioikeus pois.
Anonyymi kirjoitti:
Vanhus on pelkkä kuluerä ja vaarallinen liikenteessä sekä kykenemätön näkemään kokonaisuuksia. Tämä on totuus. Siksi äänioikeus pois.
Mihin kokemukseen sinä tuon väitteesi perustat vai onko kahvin porot sen sinulle kertoneet?
Itse olen 81 täyttänyt ja kun tuossa ennen Joulua hain jatkoa ajokortilleni niin ei tullut mitään ongelmia sen jatkoon 5 vuodeksi. Olenko vanhus vai ainoastaan iäkäs on maku asia, asun yksin ja hoidan asiani, minulla on käytössä' 2 autoa, pieni henkilösellainen kauppamatkoihin ja pidempiin on 7 m matkailusellainen jolla viimekin kesänä kiertelin tuhansia ilometrejä Nord Capin ja Lofoottien nurkilla, siis kotimaan kiertelyn lisäksi.
Maksan myös veroja tuloistani aivan kuten sinäkin, jos niitä nyt sinulla edes on.- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Mihin kokemukseen sinä tuon väitteesi perustat vai onko kahvin porot sen sinulle kertoneet?
Itse olen 81 täyttänyt ja kun tuossa ennen Joulua hain jatkoa ajokortilleni niin ei tullut mitään ongelmia sen jatkoon 5 vuodeksi. Olenko vanhus vai ainoastaan iäkäs on maku asia, asun yksin ja hoidan asiani, minulla on käytössä' 2 autoa, pieni henkilösellainen kauppamatkoihin ja pidempiin on 7 m matkailusellainen jolla viimekin kesänä kiertelin tuhansia ilometrejä Nord Capin ja Lofoottien nurkilla, siis kotimaan kiertelyn lisäksi.
Maksan myös veroja tuloistani aivan kuten sinäkin, jos niitä nyt sinulla edes on.Kato extyökköri! Vieläkö omistat Nikoneja? Itse olen tulonsiirroista nauttiva työtön mutta kyllä yli kahdeksankymppinen on auttamattomasti liian vanha auton rattiin.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Maksan myös veroja tuloistani aivan kuten sinäkin, jos niitä nyt sinulla edes on.""Mihin kokemukseen sinä tuon väitteesi perustat""
Pelkästään kokoomusnuorten mielipiteeseen kyseisestä asiasta. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Maksan myös veroja tuloistani aivan kuten sinäkin, jos niitä nyt sinulla edes on.HeHe sinä ja työnantajasi maksoitte eläkkeestäsi vain alle NELJÄSOSAN!
Niinpä sinä elätti loisitkin nuorempien ikäluokkien piikkiin, ja vielä irvokkaasti herjaat elättäjiäsi😂
Onneksi nuorissa on tulevaisuus, toivottavasti kokoomunuorten ehdotus saa pian lainvoiman🤪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhus ei siis kokkareiden mielestä ole edes ihminen?
- Anonyymi
Kas kun eivät ehdottaneet rotuun perustuvaa äänioikeutta.
- Anonyymi
Nykyiseltä äärioikeistohallitukselta sekin vielä tulee.
- Anonyymi
Nykyiset eläkeläiset on keskimäärin älykkäämpiä kuin nykyiset nuoret ikäluokat.
- Anonyymi
Näin juuri tutkimuksen, jossa kerrottiin, että Stubb on suosituin yli 80-vuotiaiden keskuudessa. Ehkäpä kokoomusnuoret on oikeassa?
Anonyymi kirjoitti:
Näin juuri tutkimuksen, jossa kerrottiin, että Stubb on suosituin yli 80-vuotiaiden keskuudessa. Ehkäpä kokoomusnuoret on oikeassa?
Me 80 täyttäneet olemme nähneet maailmaa teitä pentuja enemmän joten kannattaa luottaa oppineen mielipiteisiin!
Nuoret monesti eivät edes ymmärrä mitä tapahtuu ja miksi! Siksi pitää antaa kokemuksen (Kokoomuksen) äänelle voimaa, myös Kokoomuksen sisällä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Me 80 täyttäneet olemme nähneet maailmaa teitä pentuja enemmän joten kannattaa luottaa oppineen mielipiteisiin!
Nuoret monesti eivät edes ymmärrä mitä tapahtuu ja miksi! Siksi pitää antaa kokemuksen (Kokoomuksen) äänelle voimaa, myös Kokoomuksen sisällä!Hyvinvoiva ja vain itseään ajatteleva varakas suuriin ikäluokkiin kuuluva äänestää kikkareita tottakai! Mulle kaikki, mitäs nuoremmista.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Nuoret monesti eivät edes ymmärrä mitä tapahtuu ja miksi! Siksi pitää antaa kokemuksen (Kokoomuksen) äänelle voimaa, myös Kokoomuksen sisällä!Juu, totta on Kokoomus julisti aikoinaan (hyvinvointivaltion aikaan jolloin se oli oppositiossa), että heillä on taloudellista asiantuntemusta vaikka muille jakaa !
Ja kun Koivisto vapautti heidät valtaan, maa sai heti pankkikriisin, suurtyöttömyyden , terveitä yrityksiä ajettiin konkurssiin, hirttonarujen kauppa kävi kuin siimaa pankit jakoivat toisten omaisuuksia hyvä veli kerhoissa, leipäjonot saatiin, jne.
Jatkossa Kokoomus on hävittänyt tuottavan valtionomaisuuden jopa sähköverkot, kansallisen turvallisuuden.
SINUN, Extyökkäri, - muka oppineen mielipiteillä voi pyyhkiä ahteria, mutta varovasti se voi likaantua. - Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Nuoret monesti eivät edes ymmärrä mitä tapahtuu ja miksi! Siksi pitää antaa kokemuksen (Kokoomuksen) äänelle voimaa, myös Kokoomuksen sisällä!Älä sinä loispummieläkeläinen kuvittele itsestäsi liikoja, ei teillä yhteiskunnan eläteillä kuulu olla mitään äänioikeutta.
Kokoomusnuoret ovat oikeassa 😂
- Anonyymi
Kokoomusnuoret ajattelevat yksinkertaisesti,koska isin ja ehkäpä äidinkin varat mahdollistavat kermaperseelle mukavan elämän ja varaa ajatella yksinkertaisesti.Vanhemmilta ihmisiltä poistaisicat äänioikeuden ja vertaavat lapsiin.Ilmeisesti kokkareet jo nuorena oppivat,että mieluummin isi ja äitikin holhoukseen kunhan fyrkat jää että jälkeläinen maksaa treffiseuransa ja muutenkin mukavan elämän.Ettei joudu duunariksi!Miksi vanhemmat ihmiset kannattavat Kokoomusta.Pressakin on nyt siippoineen kuin mannekiineja esittelemässä Diorin korvakoruja ja muita rytkyjä.Kansa maksaa.Valta pois Kokoomukselta!Ja kokoomusnuoret kokeilemaan oikeita töitä niin aivopierut vähenisi.
- Anonyymi
MINÄ vaadin äänioikeuden alarajaksi 35 vuotta!
Jännähän tuo on huomata, miten vanhusten kohtelu muuttui v 2019 alkaen. "Boomerit" on saanut jatkoa.
Et tuota enää, olet pelkkä kuluerä, vaikka on maksettu veroja ja omaa eläkettään yli 50vuoden työssäololla, alkaen ihan kakarasta ja tehneet töitä valtiolle ilmaiseksi, koska eläke alkoi karttumaan vasta 23 ikvuodesta! Kuin helvetti noi kehtaakin. Samanlaisia paska-aivoja kaikki puolueesta riippumatta. Yksi hyvä puoli asiassa kuitenkin on, noilta vajaaälyisiltä voi sitten kysellä äänestyshalukkuutta, kun se oma ikä on +50. Silloin on tpivottavasti aivotoiminnassa tapahtunut jo edistymistä.
Ps. Tuli just mieleeni, että kokoomuslaiset käy vaalien alla ahkerasti meidänkin pitäjällä kylässä vanhuksilla. On vanhukset tärkeitä aina vaalien alla, kun käyvät kalastelemassa ääniä. Oma vanhempi sai aina poliittisen valtuuskunnan kahville vaalien alla.
Pss. Enää ei kannata kahvia noihin tuhlata, on niin kallista. Noiden pitää tuoda vähintään 5pkt tullessaan "voitelemaan". Olisko toi jo rikollista? - Anonyymi
Lääketieteellisestikim on todettu että ihminen on täysi-ikäinen noin 25-vuotiaana. Tuo olisi sopiva äänestyksen aloittamisikä. Sitä nuorempien vaikuttaminen tapahtuisi siten että heidän puolestaan nollavuotiaasta lähtien äänestäisi huoltaja tms.
- Anonyymi
Kyllä ennen oli kaikki paremmin, äänioikeutta oli vain niillä joilla oli rahaa ja sen mukaan kuinka paljon sitä oli, siihen tähtäävät nämä kermapersekeltanokkien ulosteet.
- Anonyymi
Ennen olikin säätyläisillä kaikki paremmin. Kokoomus on vienyt Suomea noihin parempiin aikoihin. Kahvi, suklaa, koulutus jne vain parempiosaisille
- Anonyymi
Sellaiset nuirisojäsenet kuin puoluejohtajakin.
Eipä ole saavutuksia.- Anonyymi
Näin juuri. Ollaan hiljaa, mennään hiljaa, voisiko nyt sanoa jotain. No nyt on nuoret puhuneet, haukkuneet vanhukset, kun ei muuhun järki riitä.
- Anonyymi
Antaa kokoomusnuorten meuhkata. Puolueelta katoavat monet äänestäjät sen meuhkaamisen vuoksi.
- Anonyymi
Kokeillaan tätä kieltoa ensin yli 80-vuotiailla kokoomuslaisilla,
- Anonyymi
Kiitos kokoomus nuoret, onneksi te kerroitte suoraan mitä te meille eläkeläisille olette tarjoamassa kun ikää tulee. Hyvä että silmäni avautuivat, muistan tämän uurnilla.
"Keski-Suomen Kokoomusnuoret ehdottavat äänestämiselle yläikärajaa
Keski-Suomen Kokoomusnuorten mukaan ikäihmisille voitaisiin jatkossa järjestää ”lasten vaalien kaltaisia tilaisuuksia”.- Anonyymi
Pitää kysyä aikuisten Kokoomuksen mielipide asiaan. En oikein usko että aikuisten oikeasti on samaa mieltä näiden lasten kanssa
Voi Petteri hieman suuttua, ihan vaikka sanoo että en nyt ole ehkä tuota mieltä, tai voi olla että huomenna olen, ehkä.
Kun on Sekoomus puolue - Anonyymi
Kokoomus nuoret haluaa, että kukaan yli 80 vuotias ei äänestä Kokoomusta. Viesti on selvä ja ymmärretty
Eiköhän koulutus riitä, niin 80 ikävuoteen ehtiessään jo huomaavat tyhmyytensä!
Sotilaspojat pystyyn ja kurinpalautus lahtarinulikoille.⚡️⚡️☠️
Räkänokat ei Kokoomuksessa kukkoile persele!😡✊- Anonyymi
Kunnon paskahousu juntit!
Tuli mieleen kun missään ei ole että mitkä puolueet
liittivät Suomen nazeihin WW2,
ja oliko sitten samoja puolueita jotka seuraavaksi
liittivät yya-sopimuksia kommunistien kanssa?
Onko Kokoomus ollut mukana kummassakin?
Jos on niinkuin mitkälie muutkin puolueet niin
ei mikään maa maailmassa sellaisiin takin kääntäjiin luota! - Anonyymi
mukava viedä molemmat vanhemmat äänestämään kun ovat dementikkoja
sanoo vain että äänestä sitä numeroa---hih - Anonyymi
Waltava määrä kunnossa olevia +70v
Monia paskassa kunnossa olevia 14-20+v
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.746419- 1445933
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4943774Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1222220- 401455
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4081389- 741225
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471064Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja111980