Sun tunteista kaivattuasi kohtaan?
Tietääkö se et
25
332
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se mun kaivattu tiedä, kai, luulen niin. En voi uskoa niitä selviä vihjeitä todeksi, vaan joku gubbe niitä tehtailee.
- Anonyymi
Jaa no on sitten vissiin tosi selviä vihjeitä
- Anonyymi
Ei se tiedä mitään. En halua järkyttää sitä.
- Anonyymi
Aavistaa varmaan
- Anonyymi
Hän on kaivattuni ja olen kertonut hänelle tunteeni.
- Anonyymi
Ja palstalla kaipaat vaikka suora yhteys👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En häntä täällä palstalla kaipaa vaan lueskelen muuten vaan.
- Anonyymi
Lähetätkö iltaisin koskaan ikävöinti viestejä tai sanotko että rakastat? Onko se mitään samaa
- Anonyymi
Mitä me tunteet ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetätkö iltaisin koskaan ikävöinti viestejä tai sanotko että rakastat? Onko se mitään samaa
tottakai lähetän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottakai lähetän
😔.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tottakai lähetän
Aina se vaan sattuu vaikka luulen päässeeni yli. Enemmän kuin mikään etten olisi sydämessäsi ykkösenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hemmettiä taas palstatodellisuuden eri kerroksia elävät höppänät😆guben monologeissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä me tunteet ovat?
Vissiin ryhmähenkeä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta meinaat. Ootko tiimipelaaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käviskö välillä myös esimerkiks nauhoite?
- Anonyymi
Rakastatko sitä, odotatko että näet?
- Anonyymi
Typerää ap itselläsi pitää yhteyttä jos toinen tapailee toista.
- Anonyymi
Näinkö joku hän siis mlelestäsi tekee? No voi juku, mut hyvää naisten oikeuksien päivää, toivottavasti et ole sellainen
- Anonyymi
Minulla on tunteita vain jatkossa häntä kohtaan ja, heitä joista olen vastuussa, ei aikuisia, ja olen reilu ja hyvä niille jotka ovat sitä minulle. Petolliset ja hyötyjät ja huonoa haluavat ja alustajat ovat karsittu ja pidetään pois.
- Anonyymi
Kerä häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerä häntä?
Tunnetko kuinka vauhti kiihtyy, tunnetko jo vapauden? Sivusta
- Anonyymi
Niin onhan se palstadude ja muut hyvä jotain karsia tai perkaa ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerä häntä?
Joku hyvä poika vissiin
- Anonyymi
Tietääkö täällä kukaan ylipäätään mitään?
- Anonyymi
Sukkahousumiesgubbe elää ihan omia draamankaaria kolmantena pyöränä muiden suhteissa. Ei uutta auringon alla.
Jostain se on pienen miehen revittävä sisältöä elämäänsä kun naiset vain sylkevät päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713