Vai ei?
Katoaako ne tunteet
29
448
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ne vaan syvenee heillä
- Anonyymi
Hän ottaa toisen kainaloon tai mitä se nyt onkaan
- Anonyymi
I will never stop loving and I can't imagine a life without him...💚💛💙🧡
- Anonyymi
Eivät katoa
- Anonyymi
Minusta katoaa, jos tuntemukset perustuu enemmän olettamuksille kuin todelle? Harhoissaan voi tuntea liian voimakkaasti ja liian hyvää toisesta? Sokeat tunteet vähän kuin sokea rakkauskin voi olla petollista sokeutta tuntevalle. Jos ne on kaukana todesta?
- Anonyymi
En usko tunteiden katoamiseen..Enkä varsinkaan siihen että tulisi jotain toisia siihen.
Unen tarve tulee nyt ekana mieleen..
Levollista yötä.
🌾- Anonyymi
Juu unta kaaliin. Nukutaan hyvin kaikki! 💛💚💙🧡
- Anonyymi
Taaskaan mä en kontrolloi mun tunteita ja ajatuksia. Mun täytyy uskoa että mä oon tuhoon tuomittu. Jos mä olisin eläin tämä olisi eläinrääkkäystä💙🧡💚💛
- Anonyymi
En mä ikinä tuu saamaan vastarakkautta mun kaivatulta. Se varmaankin pitää mua toivottomana tapauksena. Pakko mun luovuttaa. Kyl on kamala kohtalo mulla. I will walk away and focus on myself. 💚💛💙🧡
- Anonyymi
Miks ne loppuisi tai katoaisi?
- Anonyymi
Ei. Syvenee vaan.
- Anonyymi
Parhaani olen tehnyt kyllä Saatana.
- Anonyymi
Ei vttu katoa❣️
- Anonyymi
Perhaps
- Anonyymi
Ei katoa. Osa tunteista muuttaa muotoaan, mutta ihastuminen ei muuta. Ei vaikka mitään ei tapahtunutkaan.
- Anonyymi
Oli pakko tuhota intohimo et jaksan ja selvian
uusista elämän haasteista
Joskus on vain valittava itsensä.- Anonyymi
Surullista.
- Anonyymi
Toivon että kaivattusikin valitsi itsensä.
- Anonyymi
Mä joskus ehkä ton saman edessä 💛💙💚🧡
- Anonyymi
Kyllä ne sitten pikkuhiljaa katoaa, kun ei enää nähdä. Aika hoitaa.
- Anonyymi
En halua isi, että katoaa, vaikka aika tuskaa välillä onkin. On tämä silti parempaa, kun olla ilman ihastumisen tunnetta.
- Anonyymi
Ei katoa ei. Itseasiassa vaan yltyy vaikka toisen lähelle ei nyt pääsekään, siitä tietää että nyt on tosi kyseessä. Vttujen kevät jeejee!
- Anonyymi
Jätähän se toisen puolison kiusaaminen,koska sä et ole ollenkaan haluttu ihminen,Jumala näkee kiusaajan!Ampuis joku sut,lainsuojattoman kriminaalin,vie varastamasi takaisin!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätähän se toisen puolison kiusaaminen,koska sä et ole ollenkaan haluttu ihminen,Jumala näkee kiusaajan!Ampuis joku sut,lainsuojattoman kriminaalin,vie varastamasi takaisin!!!
Ja bumerangina sinne takaisin, kivaa elämää sulle 😉
- Anonyymi
😂😂😂 Sori, mut joo vattu sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälleen täysin sivullisena pakko kommentoida että mitähän jumala mahtaa meinata susta kun toivot että joku ampuis toisen ihmisen? Eiks kuoleman toivominen ole jopa kiusaamista pahempi?
- Anonyymi
No ei katoa ei. Ehkä se kertookin siitä että aidosti tunnen. E
- Anonyymi
Olen sitä tyyppiä joka ei ihan helposti ihastu tai rakastu. Kun sitten niin käy, niin ei ne tunteet kyllä katoakkaan noin vaan. Paljon pitää tapahtua että tunteet häviää. Tai ajallisesti kauan, vuosia.
- Anonyymi
Ei katoa vaikka ei ees nähtäisi pitkään aikaan, mielessä oot ja pysyt ❤️🥰
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713