Kaivattusi suhteen?
Mitkä ovat hyödyt
46
527
Vastaukset
- Anonyymi
Guben hautakiveen voisi laittaa tekstin "Kaivettu, mutta ei koskaan kaivattu" Yhtä stanan toistoa runqqarilla koko elämä.
- Anonyymi
Sinun pitää hakea apua !
- Anonyymi
Hae itse
- Anonyymi
Onko sul hyvä naismyönteinen fiilis nainen täälä gallupmiehen aamunavauksessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hae itse
Ei varmasti tarvitse, hän o hiomaton timantti
- Anonyymi
Ei oo enää kaivattua
Minö luovutin viimeinkin
A-Nainen. - Anonyymi
Ei oo enää kaivattua.
Naiselta- Anonyymi
Se vaihtui vai miten se meni?
- Anonyymi
En edes ymmärrä niin typerää kysymystä, sori vaan.
- Anonyymi
Naiselle ei ole hyötyä kaivata minua. Vähän kuin odottaisi neliraajahalvaantuneesta lenkkikaveria. Anteeksi.
- Anonyymi
Mitäpä sitäpä kaipauksesta hyötyä olisi. Pelkkää haittaa.
- Anonyymi
Kysymys olikin millä tavoin hyötyisi kaivatustasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys olikin millä tavoin hyötyisi kaivatustasi
Se, että kaipaus loppuisi silloin kun olen hänen kanssaan.
- Anonyymi
Saisi läheisyyttä, juttu kaverin, auto ajelukaverin, voi olla mun "tyyny" ja "sohva". Voitais sekoilla ja nauraa yhdessä, puhua vakavia, mä pillittäisin hänen olkapäätä vasten todennäköisesti. Henkistä turvaa. Siinä nyt jotain.
- Anonyymi
No woman no cry, ya man
- Anonyymi
Yleisestihän äijistä on pelkästään harmia
- Anonyymi
Pitää kattoo kuiten vähän eka miten touhuavat
- Anonyymi
minä en etsi hyötyä kenestäkään, perustan elämäni ensin muuhun, työhön ja elämääni, elämää voidaan sitten laajentaa kun on rakas. Ja joskus pitkässä suhteessa oli ihan samat säännöt. Niin tekee terveet ihmiset. Toki jos on paljon lapsia niin jotkut ovat myös kotona, se on joskus mahdollista. ja valintoja. En hae hyötyä ihmisistä.
- Anonyymi
Näin naistenpäivän kunniaksi voisi rehellisesti sanoa, että en koe tarvitsevani miestä kuin yhteen asiaan. Olette lähes poikkeuksetta jokainen jollain tavalla päästänne vialla ja kehitätte ihmeellisiä pakkomielteitä jo lyhyen tuntemisen jälkeen, aivan jokainen.
- Anonyymi
jep ostaa tänää itte kukat ja vie ittensä syömään esim siks että on kuustoista kertaa isommat pallit kun useammalla ”pushpushin neidillä” vttu kukakohan täällä todellisuudessa puskee 🧐😀 hahah ollaan me vaan niin kovia :) sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jep ostaa tänää itte kukat ja vie ittensä syömään esim siks että on kuustoista kertaa isommat pallit kun useammalla ”pushpushin neidillä” vttu kukakohan täällä todellisuudessa puskee 🧐😀 hahah ollaan me vaan niin kovia :) sivusta
Ei minulla miehiä mitään vastaan ole, upeita ihmisiä jotkut. Sitten on liuta näitä torvensoittajia jotka eivät tiedä itsekään ovatko lintuja vai kaloja, ja jäädään kyttäämään vuosikausiksi että mitäköhän se nyt touhuaa ja kenenköhän kanssa se nyt panee.
Laitan kaikki kortit pöydälle ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, goes both way. Turha siinä on jäädä arvuuttelemaan että jos nyt kuitenkin, en ole yksi vaihtoehdoista, ikinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla miehiä mitään vastaan ole, upeita ihmisiä jotkut. Sitten on liuta näitä torvensoittajia jotka eivät tiedä itsekään ovatko lintuja vai kaloja, ja jäädään kyttäämään vuosikausiksi että mitäköhän se nyt touhuaa ja kenenköhän kanssa se nyt panee.
Laitan kaikki kortit pöydälle ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, goes both way. Turha siinä on jäädä arvuuttelemaan että jos nyt kuitenkin, en ole yksi vaihtoehdoista, ikinä.joo kylse pitäis olla niin erikoismies että mun pää kääntyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo kylse pitäis olla niin erikoismies että mun pää kääntyy
Noniin, sinäpä sen sanoit. Sainpas houkuteltua sinut piilostas. Älä huoli 😉❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon aika monessa liemessä uitettu ja yksin saanu painia muita vastaan…enkä kerää mitään sääliä nytten. tiedän vaan että selviydyn yksin läpi tän elämän enkä mä tarvii miestä. jos haluun rakastaa jotakin joskus ni sitte se on tietysti eri keissi... ja kiva ois viel rakastaa :)mä pelkään et muuten must tulee ihan elukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan kaikki kortit pöydälle ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, goes both way. Turha siinä on jäädä arvuuttelemaan että jos nyt kuitenkin, en ole yksi vaihtoehdoista, ikinä.Vieläkö hippo- ja kultapossukerhossa on kortit käytössä? Luulin että ne on jo menneen talven lumia ja sukeltajien i-padeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon aika monessa liemessä uitettu ja yksin saanu painia muita vastaan…enkä kerää mitään sääliä nytten. tiedän vaan että selviydyn yksin läpi tän elämän enkä mä tarvii miestä. jos haluun rakastaa jotakin joskus ni sitte se on tietysti eri keissi... ja kiva ois viel rakastaa :)mä pelkään et muuten must tulee ihan elukka
Siinä oli paljon yhtymäkohtia. Etköhän sinäkin löydä jonkun jota rakastaa, saattaa olla kivenheiton päässä. Uskomatonta? Kyllä. Järjetöntä? Kyllä, ja saa ollakin.
- Anonyymi
Näinhän se tiettyjen miesten unelmia käsikirjoittava äijä menee, haukutkin se kutina kestää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö hippo- ja kultapossukerhossa on kortit käytössä? Luulin että ne on jo menneen talven lumia ja sukeltajien i-padeja.
Kuulun vain omituisten otusten kerhoon ja täällä ei jaeta edes ämpäreitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta eihän noi mr pinnallisuus mitää tärkeää rekvisiittaa oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitan kaikki kortit pöydälle ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, goes both way. Turha siinä on jäädä arvuuttelemaan että jos nyt kuitenkin, en ole yksi vaihtoehdoista, ikinä.Niin niin palstaäijä, jotkut ihmiset on upeita ja jotkut vähän vähemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” mä pelkään et muuten must tulee ihan elukka” Ensinnäkin- oot palstasetä ding dong ja toiseksi ei teil o aavistustakaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö hippo- ja kultapossukerhossa on kortit käytössä? Luulin että ne on jo menneen talven lumia ja sukeltajien i-padeja.
Sulla on nyt jotai tod kummaa kaksoisvuestintää- ookkoha oikees paikas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä oli paljon yhtymäkohtia. Etköhän sinäkin löydä jonkun jota rakastaa, saattaa olla kivenheiton päässä. Uskomatonta? Kyllä. Järjetöntä? Kyllä, ja saa ollakin.
Niin, mihin suuntaan sinä sen kiven viskasit? Huh- flow it is
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mihin suuntaan sinä sen kiven viskasit? Huh- flow it is
Tulithan sinäkin sieltä. Mennään joskus kaikki yhdessä puistoon ryyppäämään ja vietetään ratkiriemukas ilta 🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot aika paljon huonompi näköjään tunnistamaan mut kuin minä sut. 🥲Jännä seurailla ketä kulloinkin luulet minuksi
. Harvemmin puutun, seuraan vaan. Mutta tietty kun haluan, että tunnistat, niin sit pitää olla tietty tyyli. Tässäkin ketjussa mulla vaan yks kommentti tätä ennen. Mut se olikin tylsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot aika paljon huonompi näköjään tunnistamaan mut kuin minä sut. 🥲Jännä seurailla ketä kulloinkin luulet minuksi
. Harvemmin puutun, seuraan vaan. Mutta tietty kun haluan, että tunnistat, niin sit pitää olla tietty tyyli. Tässäkin ketjussa mulla vaan yks kommentti tätä ennen. Mut se olikin tylsä.Kyllä mä hänet aina tunnistan..... Koska aivoni toimivat tietyllä vivahteikkaalla tavalla ihan ilman pakkomielteisyyttä. Joten ei tarvitse pähkäillä sitä yksityisyyden loukkausta, ihan yhtä lailla voisin ihmetellä miten tietyt sattumukset osuu aina samaan ihmiseen 😉
Nyt lähden terapiaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mä hänet aina tunnistan..... Koska aivoni toimivat tietyllä vivahteikkaalla tavalla ihan ilman pakkomielteisyyttä. Joten ei tarvitse pähkäillä sitä yksityisyyden loukkausta, ihan yhtä lailla voisin ihmetellä miten tietyt sattumukset osuu aina samaan ihmiseen 😉
Nyt lähden terapiaan.En ole miettinyt yksityisyydenloukkauksia 🤔Sulla tulee kyllä paljon huteja, mut joo, onnea matkaan! Ja muutenkin mukavaa päivää teille❣️
- Anonyymi
En tiedä, olisko tuo nuolaissut vaiko puraissut...
- Anonyymi
Mitenkä sit tällaiset kertoimet vois olla?
- Anonyymi
Tiedäthän. Et vaan tajua! ❤️
- Anonyymi
En halua hyötyä miehestä mitenkään, ja eikä minun tarvitsekkaan. Haluan tasavertaisen suhteen. Me molemmat käydään töissä ja oma asuntoni sijaitsee paremmalla alueella kuin miehen, joten halutessaan mies voisi tulevaisuudessa muuttaa minun luokse, niin hänen työmatkansakin lyhenee.
- Anonyymi
En tiedä, mitä voisin hänestä hyötyä. Saada onnellisuutta ja vastarakkautta?
- Anonyymi
saisin läheisyyttä häneltä. Mmmmmmmmmm
- Anonyymi
Irrelevantti kysymys. Minä rakastan häntä aidosti ja syvästi, eikä silloin minulle voi esittää tuollaista kysymystä.
- Anonyymi
Haluun häneltä vauvan ja perhe-elämän🥹🥰
- Anonyymi
Saisin seksii ja voitaisiin olla hyvännäköinen pari, joka kävis festareilla ja bileissä yhdessä💝❤️🔥❤️🔥❤️🔥Mielellään myös vois maksaa tiettyjä juttuja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713