Mitkä ovat hyödyt

Anonyymi-ap

Kaivattusi suhteen?

46

527

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Guben hautakiveen voisi laittaa tekstin "Kaivettu, mutta ei koskaan kaivattu" Yhtä stanan toistoa runqqarilla koko elämä.

• Anonyymi

Sinun pitää hakea apua !

• Anonyymi

Hae itse

• Anonyymi

Onko sul hyvä naismyönteinen fiilis nainen täälä gallupmiehen aamunavauksessa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hae itse

Ei varmasti tarvitse, hän o hiomaton timantti

• Anonyymi

Ei oo enää kaivattua
      Minö luovutin viimeinkin
      A-Nainen.

• Anonyymi

Ei oo enää kaivattua.
      Naiselta

• Anonyymi

Se vaihtui vai miten se meni?

• Anonyymi

En edes ymmärrä niin typerää kysymystä, sori vaan.

• Anonyymi

Naiselle ei ole hyötyä kaivata minua. Vähän kuin odottaisi neliraajahalvaantuneesta lenkkikaveria. Anteeksi.

• Anonyymi

Mitäpä sitäpä kaipauksesta hyötyä olisi. Pelkkää haittaa.

• Anonyymi

Kysymys olikin millä tavoin hyötyisi kaivatustasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys olikin millä tavoin hyötyisi kaivatustasi

Se, että kaipaus loppuisi silloin kun olen hänen kanssaan.

• Anonyymi

Saisi läheisyyttä, juttu kaverin, auto ajelukaverin, voi olla mun "tyyny" ja "sohva". Voitais sekoilla ja nauraa yhdessä, puhua vakavia, mä pillittäisin hänen olkapäätä vasten todennäköisesti. Henkistä turvaa. Siinä nyt jotain.

• Anonyymi

No woman no cry, ya man

• Anonyymi

Yleisestihän äijistä on pelkästään harmia

• Anonyymi

Pitää kattoo kuiten vähän eka miten touhuavat

• Anonyymi

minä en etsi hyötyä kenestäkään, perustan elämäni ensin muuhun, työhön ja elämääni, elämää voidaan sitten laajentaa kun on rakas. Ja joskus pitkässä suhteessa oli ihan samat säännöt. Niin tekee terveet ihmiset. Toki jos on paljon lapsia niin jotkut ovat myös kotona, se on joskus mahdollista. ja valintoja. En hae hyötyä ihmisistä.

• Anonyymi

Näin naistenpäivän kunniaksi voisi rehellisesti sanoa, että en koe tarvitsevani miestä kuin yhteen asiaan. Olette lähes poikkeuksetta jokainen jollain tavalla päästänne vialla ja kehitätte ihmeellisiä pakkomielteitä jo lyhyen tuntemisen jälkeen, aivan jokainen.

• Anonyymi

jep ostaa tänää itte kukat ja vie ittensä syömään esim siks että on kuustoista kertaa isommat pallit kun useammalla ”pushpushin neidillä” vttu kukakohan täällä todellisuudessa puskee 🧐😀 hahah ollaan me vaan niin kovia :) sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep ostaa tänää itte kukat ja vie ittensä syömään esim siks että on kuustoista kertaa isommat pallit kun useammalla ”pushpushin neidillä” vttu kukakohan täällä todellisuudessa puskee 🧐😀 hahah ollaan me vaan niin kovia :) sivusta

Ei minulla miehiä mitään vastaan ole, upeita ihmisiä jotkut. Sitten on liuta näitä torvensoittajia jotka eivät tiedä itsekään ovatko lintuja vai kaloja, ja jäädään kyttäämään vuosikausiksi että mitäköhän se nyt touhuaa ja kenenköhän kanssa se nyt panee.

Laitan kaikki kortit pöydälle ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, goes both way. Turha siinä on jäädä arvuuttelemaan että jos nyt kuitenkin, en ole yksi vaihtoehdoista, ikinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei minulla miehiä mitään vastaan ole, upeita ihmisiä jotkut. Sitten on liuta näitä torvensoittajia jotka eivät tiedä itsekään ovatko lintuja vai kaloja, ja jäädään kyttäämään vuosikausiksi että mitäköhän se nyt touhuaa ja kenenköhän kanssa se nyt panee.

Laitan kaikki kortit pöydälle ja jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta, goes both way. Turha siinä on jäädä arvuuttelemaan että jos nyt kuitenkin, en ole yksi vaihtoehdoista, ikinä.

joo kylse pitäis olla niin erikoismies että mun pää kääntyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo kylse pitäis olla niin erikoismies että mun pää kääntyy

Noniin, sinäpä sen sanoit. Sainpas houkuteltua sinut piilostas. Älä huoli 😉❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon aika monessa liemessä uitettu ja yksin saanu painia muita vastaan…enkä kerää mitään sääliä nytten. tiedän vaan että selviydyn yksin läpi tän elämän enkä mä tarvii miestä. jos haluun rakastaa jotakin joskus ni sitte se on tietysti eri keissi... ja kiva ois viel rakastaa :)mä pelkään et muuten must tulee ihan elukka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö hippo- ja kultapossukerhossa on kortit käytössä? Luulin että ne on jo menneen talven lumia ja sukeltajien i-padeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon aika monessa liemessä uitettu ja yksin saanu painia muita vastaan…enkä kerää mitään sääliä nytten. tiedän vaan että selviydyn yksin läpi tän elämän enkä mä tarvii miestä. jos haluun rakastaa jotakin joskus ni sitte se on tietysti eri keissi... ja kiva ois viel rakastaa :)mä pelkään et muuten must tulee ihan elukka

Siinä oli paljon yhtymäkohtia. Etköhän sinäkin löydä jonkun jota rakastaa, saattaa olla kivenheiton päässä. Uskomatonta? Kyllä. Järjetöntä? Kyllä, ja saa ollakin.

• Anonyymi

Näinhän se tiettyjen miesten unelmia käsikirjoittava äijä menee, haukutkin se kutina kestää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö hippo- ja kultapossukerhossa on kortit käytössä? Luulin että ne on jo menneen talven lumia ja sukeltajien i-padeja.

Kuulun vain omituisten otusten kerhoon ja täällä ei jaeta edes ämpäreitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta eihän noi mr pinnallisuus mitää tärkeää rekvisiittaa oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin niin palstaäijä, jotkut ihmiset on upeita ja jotkut vähän vähemmän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” mä pelkään et muuten must tulee ihan elukka” Ensinnäkin- oot palstasetä ding dong ja toiseksi ei teil o aavistustakaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on nyt jotai tod kummaa kaksoisvuestintää- ookkoha oikees paikas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä oli paljon yhtymäkohtia. Etköhän sinäkin löydä jonkun jota rakastaa, saattaa olla kivenheiton päässä. Uskomatonta? Kyllä. Järjetöntä? Kyllä, ja saa ollakin.

Niin, mihin suuntaan sinä sen kiven viskasit? Huh- flow it is

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mihin suuntaan sinä sen kiven viskasit? Huh- flow it is

Tulithan sinäkin sieltä. Mennään joskus kaikki yhdessä puistoon ryyppäämään ja vietetään ratkiriemukas ilta 🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot aika paljon huonompi näköjään tunnistamaan mut kuin minä sut. 🥲Jännä seurailla ketä kulloinkin luulet minuksi
        . Harvemmin puutun, seuraan vaan. Mutta tietty kun haluan, että tunnistat, niin sit pitää olla tietty tyyli. Tässäkin ketjussa mulla vaan yks kommentti tätä ennen. Mut se olikin tylsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot aika paljon huonompi näköjään tunnistamaan mut kuin minä sut. 🥲Jännä seurailla ketä kulloinkin luulet minuksi
        . Harvemmin puutun, seuraan vaan. Mutta tietty kun haluan, että tunnistat, niin sit pitää olla tietty tyyli. Tässäkin ketjussa mulla vaan yks kommentti tätä ennen. Mut se olikin tylsä.

Kyllä mä hänet aina tunnistan..... Koska aivoni toimivat tietyllä vivahteikkaalla tavalla ihan ilman pakkomielteisyyttä. Joten ei tarvitse pähkäillä sitä yksityisyyden loukkausta, ihan yhtä lailla voisin ihmetellä miten tietyt sattumukset osuu aina samaan ihmiseen 😉
        Nyt lähden terapiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mä hänet aina tunnistan..... Koska aivoni toimivat tietyllä vivahteikkaalla tavalla ihan ilman pakkomielteisyyttä. Joten ei tarvitse pähkäillä sitä yksityisyyden loukkausta, ihan yhtä lailla voisin ihmetellä miten tietyt sattumukset osuu aina samaan ihmiseen 😉
        Nyt lähden terapiaan.

En ole miettinyt yksityisyydenloukkauksia 🤔Sulla tulee kyllä paljon huteja, mut joo, onnea matkaan! Ja muutenkin mukavaa päivää teille❣️

• Anonyymi

En tiedä, olisko tuo nuolaissut vaiko puraissut...

• Anonyymi

Mitenkä sit tällaiset kertoimet vois olla?

• Anonyymi

Tiedäthän. Et vaan tajua! ❤️

• Anonyymi

En halua hyötyä miehestä mitenkään, ja eikä minun tarvitsekkaan. Haluan tasavertaisen suhteen. Me molemmat käydään töissä ja oma asuntoni sijaitsee paremmalla alueella kuin miehen, joten halutessaan mies voisi tulevaisuudessa muuttaa minun luokse, niin hänen työmatkansakin lyhenee.

• Anonyymi

En tiedä, mitä voisin hänestä hyötyä. Saada onnellisuutta ja vastarakkautta?

• Anonyymi

saisin läheisyyttä häneltä. Mmmmmmmmmm

• Anonyymi

Irrelevantti kysymys. Minä rakastan häntä aidosti ja syvästi, eikä silloin minulle voi esittää tuollaista kysymystä.

• Anonyymi

Haluun häneltä vauvan ja perhe-elämän🥹🥰

• Anonyymi

Saisin seksii ja voitaisiin olla hyvännäköinen pari, joka kävis festareilla ja bileissä yhdessä💝❤️‍🔥❤️‍🔥❤️‍🔥Mielellään myös vois maksaa tiettyjä juttuja.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe