Tosi ystävyyteen kanssani voi päästä yli 31 vuotias nainen vain juttelemalla asiasta kanssani irl ja silloin oltava skottiruutu hame ja tiukka toppi päällä voi olla sukkahousut ja takki.
Hiukset oltava saparoilla .
Tai laittaa viestiä minulle irl ja juttelee kuulumisia yms asiasta ja laittaa kuvan viestillä missä on asunaan skottiruutu hame ja tiukka toppi päällä voi olla sukkahousut ja hiukset oltava saparoilla.
Ei muuta.
En ole koskaan missään tekemisissä kenenkään muun kuin tosi ystäväni kanssa Henk koht asioideni puitteissa olevissa asioissa.
Tosi ystävyyteen kanssani vain
36
274
Vastaukset
- Anonyymi
Ei muuta.
- Anonyymi
Eikö tästä tehäkkään uutta numeroo?
- Anonyymi
En enää palstaile.
Helsingissä ei muuta. - Anonyymi
Ei muuta
- Anonyymi
Etsippäs sitten joku tosiystävä.
- Anonyymi
Millainen ystävällinen nainen tälle jäbälle sit sopis sun mielestä? Kerro kerro🥱
- Anonyymi
Ei muuta.
En lue trollien trollauksia ne pelkkää paskaa täynnä - Anonyymi
En palstaile enää.
- Anonyymi
Toivon mukaan tällaiset aloitukset loppuu? Se olisi kaikkien etu? Sinäkin saat paremman mielen, ku ei tarvi lukee näitä, juttuja, jotka vähemmän sinunkaan mieleen.
- Anonyymi
Muista pitää lupaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista pitää lupaus.
Ehkä saat tämän nettiahdistelusi tmv kohteen viimein ajettua internetistä ulos? Palstaäijää, eli aloittajaa et ainakaan
- Anonyymi
Laitahan itse viestiä jos haluat jutella. Yhteystiedot löytyy kyllä
- Anonyymi
Itse en laita viestiä ikinä kenellekään.
AP
En enää palstaile. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP
En enää palstaile.En laita ikinä ensin viestiä.
Voin viestiä jos minulle viestitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP
En enää palstaile.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣
Koitatko sinä pieni fifi häntä jo ns koipien välissä pitää muka vielä Hubaa näissä palstaäijän monologeissa? Pidä penkkis vaan, on varmasti nääs ihan eri apajat meillä. T se kypsempi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitatko sinä pieni fifi häntä jo ns koipien välissä pitää muka vielä Hubaa näissä palstaäijän monologeissa? Pidä penkkis vaan, on varmasti nääs ihan eri apajat meillä. T se kypsempi
Grillatumpiko
- Anonyymi
Selvä homma
- Anonyymi
Ymmärrän
- Anonyymi
Tosi ystävyyteen kanssani voi päästä vain tänään.
Ei tämän jälkeen. - Anonyymi
Jep ei muuta
- Anonyymi
Ei muuta
- Anonyymi
Laita kuule vaan ite toi asu,mitä muilta vaadit!
- Anonyymi
Apmies yleensä kertoo tarkasti, että mitä pitäisi löytyä sukkahousua, uimapukua, leggingsit jne. Näillä ilmeisesti saisi niitä uusia uu ystäviä. Miltä muuten nainen omenainen tuntuu olla hopealla tämän spinnaamisen suhteen?
- Anonyymi
Myös se käy että on kuvassa hame päällä ja tiukka toppi voi olla sukkahousut.
Ei tarvitse olla skottiruutu hame- Anonyymi
No huh, groteski näky tällä iällä jo
- Anonyymi
👒
👗
🧦
Onko nyt hyvä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh, groteski näky tällä iällä jo
Alle 55 nainen joten tuo asu on just hyvä
- Anonyymi
Tämän päivän jälkeen vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta osin Henk koht asioideni puitteissa olevissa asioissa.
Nämä asiat ovat vain tosi ystävälleni - Anonyymi
Joo.
Vetäydyn täysin kuoreeni kaikilta Henk koht asioideni puitteissa olevissa asioissa.
Paitsi tosi ystäväni kanssa nuo.
Jutteleminen.
Koti
Yms
Yms
Yms.yms - Anonyymi
Helsingissä ei muuta
- Anonyymi
Mänttä Vilppulassa ei muuta
- Anonyymi
Tampereella ei muuta
- Anonyymi
Ylöjärvellä ei muuta
- Anonyymi
Laukaassa sitäkin enemmän.
- Anonyymi
Tämän päivän jälkeen vetäydyn täysin kuoreeni muilta kuin tosi ystävältäni.
Eri tasoisesti eri ihmisiltä.
Jutteleminen
Koti
Yms
Yms
Yms
Yms
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762241Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611850Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59844- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713