Tässä on joku tuomiopäivä tulossa kun joka päivä somet räjähtelee milloin missäkin ja nyt on alkanut mannerlaatatkin järisemään. Eilen ne järisi nhl:ssä kun joku turkulainen kumilätkä gladiaattori oli myyty johonkin.
Missähän seuraavaksi paukkuu ja rytisee.
Tuomiopäivä tulossa?
4
107
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan samaa eilen ajattelin. Yhdestä marginaalilajin edustajasta on nyt mediassa kirjoiteltu kuukausia miten maailmassa kaikki tärisee ja tutisee sen takia mitä tämä heppu tekee.
Siis mihin helvettiin se oikeasti vaikuttaa mitä toppahousut tekee jonkun pikku-urheilulajin parissa? - Anonyymi
Ei ole. Täällä on kourallinen vähä älyisiä ihmisiä ulisemassa. Tämä paikka ei ole maailma eikä Suomi eikä edes yksi kaupunki. Tämä on marginaaliryhmän tyhjänpäiväistä jaarittelua ja kyvyttömien uhoa.
- Anonyymi
Ja sinähän olit vuosiluokkasi primus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinähän olit vuosiluokkasi primus!
Persukin vielä🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976