Vai olikohan vaan tikusta asiaa tapaus tämä? 👀
Tarvitsitko oikeasti apuani
19
491
Vastaukset
- Anonyymi
Tarvitsin ja tarvitsen yhä. En vain ole saanut vielä tehtyä omaa osuuttani. Palaan kyllä vielä asiaan.
- Anonyymi
Tarvitsin todellakin . Opin joiltain osin parenmaksi ihmiseksi sinun kanssasi mies kuin ilman sinua. Sait ajatteelemmaan. Kiktos
- Anonyymi
Häneltä pyysinkin jo yli 10 v. sitten. Eikä oo auttanut vieläkään...
- Anonyymi
Silloin joo oli oikea hätä. Mut eipä tuolla enää väliä.
- Anonyymi
Tarvitsen sinua koko ajan. Mutta ei se eilinen postaus ollut minulta.
- Anonyymi
En tiedä kuka just sä olet, mut jollekin oon sanonut niin ja tarkoitin sitä että tarvitsen apua.
😔 - Anonyymi
Ei mulle varmaan. Mutta kerron kyllä ihmiselle kasvotusten tai selkeästi suoraan viestitse, jos tarvitsen apua johonkin. En kätke sitä mihinkään rivien väliin. Kaivatultani en ole koskaan apua tarvinnut, muuta kuin työmielessä, enkä kaipaa hänestä pelastajaa tai huolenpitäjää. Taitaa olla pikemminkin toisinpäin.
- Anonyymi
Sinusta oli suuri apu!
- Anonyymi
Se oli tekosyy. Mutta tajusin, ettet ole kiinnostunut.
- Anonyymi
Kyllä tarvitsen. Seuraksi ja tueksi. Sekä miesten hommia hoitamaan. Voisin puolestani hoitaa niitä naisten hommia sitten.
- Anonyymi
Sivusta kommentoin
Monta avun tarvitsijaa täällä mutta itse olisin toivonut juttelua. Mutta liian monta mutkaa.- Anonyymi
Tiesitkö että joillekin se on sitä apua
mitä kaipaa tarvitsee joltain?
Vai että liian monta mutkaa sun mielestä...
Jos ne on sulle este kaikkeen niin ei
kovin tärkeä hän vaikuta olevan. :( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö että joillekin se on sitä apua
mitä kaipaa tarvitsee joltain?
Vai että liian monta mutkaa sun mielestä...
Jos ne on sulle este kaikkeen niin ei
kovin tärkeä hän vaikuta olevan. :(Hän ottaa yhteyttä jos voi ja haluaa auttaa. Itselleni liian monta mutkaa tarkoitin.
- Anonyymi
syksyllä mulla oli hätä mutta oon vielä täällä. selviin monesti yksin parhaite. tai et tarviin tilaa ihan tosi paljon. kaikki kauniit viestit on auttanu mua kiitoksia niistä🤗
- Anonyymi
Silloin kun kysyin siitä kalusteasiasta, se olisi ratkennut odottamalla ilman sinuakin. Oikeasti halusin vain ottaa yhteyttä. Olkoon teatraalista, mutta ei niin laadukasta kuin mr.
- Anonyymi
En ikinä pelaa mitään peliä sun kanssa. Se mitä sanon on totta. Usko kun sanon en pelleile ja jos jotain olen sanonut väärin korjaan kaiken. Kerron kaiken ja vain totuuden 🧡💙💚💛
- Anonyymi
Rahallistako?
- Anonyymi
Tunnustus: molempia!
oon huono kokoamaan mitään - Anonyymi
Kysyt koska?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713