Olen itse telekinesian aloittanut vuosi sitten. Saan liikutettua käden ohjaamana tuolia, ja ilman käsiä vain katseella lautasia pienempiä asioita. Vaikka uskomattomalta kuulostaakin. Kun laitan haluamastani asiasta kuvan ja pidän sitä kädessä, menen kylpyyn tai laitan hanan päälle, (pitää laittaa side silmille) ja keskityn ajattelemaan saatan löytää asioita. Kylvyssä pitää olla tilaa ja silloin löytää kauempaa asioita. Saatan nähdä kuvia esim. jos minulla on kuva koirastani, saatan nähdä mitä se tekee sillä hetkellä. Alkuun kun huomasin raivoni tuottavan näitä kykyjä, pelkäsin. Nykyään olen tottunut niihin ja harjoittanut niitä paljon. Salaisuus on usko ja luottamus. Luotan itseeni. Yleensä isoihin tai painaviin asioihin tarvitsen raivoa, jonkun muiston joka suututtaa ja raivo kanavoi voimaa. Onko kellään samantapaisia kokemuksia? Jos joku saa painavia asioita liikkumaan niin kertokaa:) PS. Onko neuvoja ääneen, jos huutaa pitäisi saada ikkunakin rikki kanavoimalla ja ajattelemalla, itse saan vain lasinpaloja/ laseja särkymääk vähän. Muuten sori tosta aihealueesta tää ei antanu mun laittaa muuta ku lemmikki😂
Telekinesia
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245619
- 725232
- 994315
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753690Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603338- 442930
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582079- 461955
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381743