Mielestäni ei tarvita uutta jäähallia, koska on muitakin urheilulajeja nuorisolle tarjolla. Ipk:ssa ei taida olla paljonkaan Iisalelaisia pelaajia, joten jääkiekkoseurakin
vois mennä pelaamaan sinne mistä on kotoisin pelaajatkin. Eipähän tarttis Iisalmen
avustaa moista seuraa, nykyhallia voisi siten käyttää muutin luistelijat.
Yrityselämä ja IPK vois itse toteuttaa ilman kaupungin apuja oman areenansa, voisivat rakentaa sellaisen kuin haluavat.
Tarvitaanko Iisalmeen uusi jäähalli
18
460
Vastaukset
- Anonyymi
Sama koskee latuja, juoksuratoja, jalkapallokenttiä ym. Myös kulttuurikeskuksen voi purkaa, koska siellä esiintyy ei- iisalmelaisia artisteja ja taiteilijoita. Kirjastossakin on jatkossa ainoastaan iisalmelaisten kirjailijoiden opuksia.
- Anonyymi
Pallohallin vois purkaa..sehän kylläkin yritti joskus ite ihtesä purkaa mutta prkl jottii mänivät sen korjoomaan! Ipk sopii luistelemaan poroselälle. laduillakkiin pyörii muutama sumusilmä kuntourheilia. juoksuradalla en ole nähny moneen viikkoon ketään juoksemassa. Kirjoja ei kukaan lue ku kaikki kuunteloovat iän kirjoja. Kultuuri keskuksen remontin vois muuttaa purkutyömaaksi. Ampumarata aiheuttaa meteliä. Olvin kalja on pas...
- Anonyymi
Ei verorahoilla. Tehkööt marginaalilajin kannattajat itse uuden hallin alasarjan peleihin.
- Anonyymi
Vanhuksille niilläkin rahoilla hoitopaikka. Nuoret ja lapset tarttis oman harrastus paikan myös ja siihen ohjaajat.
- Anonyymi
Marginaali eliitillä on rahaa halliinsa.
- Anonyymi
Eikö viinanmyynti ole ollutkaan riittävän tuottoisaa? Miten huumekauppa? Sehän on Osakeyhtiö, taikokoot itse rakennus kustannuksiin ja ylläpitoon varat. Verorahoja ei missään nimessä pidä siihen ohjata.
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Monitoimi stadion.
- Anonyymi
Niinpä? Eikö muuta parannettavaa kuolevassa kylässä ole? Hohoijaa?
- Anonyymi
Joo en tiedä En osaa kuvitella IPK ta koskaan Liigassa. ON tämä aivan liian pieni kaupunki /seutukunta väestöpohjaltaan jotta ison hallin rakentaminen olisi järkevää. Tällä hetkellä vissiin pienin liigakaupunki on Rauma joka sekin on tuplasti Iisalmea isompi väestömäärältään. Ja Lukko on perinteikäs seura joka on ollut iät ajat Liigassa...voittiko jopa mestaruuden 4 vuotta sitten ja on nytkin sarjassa toisena..
- Anonyymi
Rauman Lukolla on rahaa millä mällätä, siitä pitää huolen samaan konserniin kuuluvan RTK-Palvelun syvät taskut.
https://fi.wikipedia.org/wiki/RTK-Palvelu
- Anonyymi
Ihan järkevin olisi luopua Mestis paikastakin. Rahkeita kun ei liigaan ole niin sama se ois omilla pojilla pelata jotain kolmosta esim.
- Anonyymi
Pitää IPK n järkätä lätkän mm-kisat Iisalmeen, niin johan alkaa uuden areenan rakentaminen pikavauhtia kaupungin avustuksella.
- Anonyymi
Omat kasvatit pelaa muutenkin Kiuruvedellä ja Lapinlahdella eli hyvin riittää harjoitusaikoja nykyisessä hallissa.
- Anonyymi
Minne on kadonneet katsojat ipkn peleistä? Rupesko kyllästyttämään jonniinjoutava alasarjan marginaalilaji.
- Anonyymi
Kulttuuri talon rakentaminenkin vuonna 1989 oli ihan turhaa , nyt sitä jo rempataan ja rahaa siihen on varattu 30milj€. Ja tamä raha ei tule siihen riittämään lähempi arvio on lähempänä 40milj€. Itse olen käynyt Eino Säisä salissa 2 kertaa. Otavan kadulla oleva kirjasto olisi minulle hyvin riittäny. Jäähallissa olen käynnyt useammin, joten tästä päättelen, että jäähalli on tarpeelisempi kuin kulttuuritalo.
- Anonyymi
Iisalmelaisiin työpaikoihin ei saa ottaa töihin muita kuin Iisalmelaisia. Ne firmat jotka eivät pärjää ilman ulkopaikkakuntalaisia duunareita saavat menne konkkaan.
Näin jos ajatellaan jääkiekossakin ja kaikessa muussakin niin mikähän Iisalmessa toimisi?- Anonyymi
Junan vessa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048