Tuli vain mieleen, että olisikohan tää sellainen ilta, että olis kivempaa ihmisten ilmoilla kuin yksin kotona 😊
Pitäisikö lähteä illalla tanssimaan?
12
261
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä rakas. Tänään mennään laita lakerikengät jalkaan
- Anonyymi
Kannattaa ehdottomasti, sitä suosittelen nyt todella❤️ Tapaa ihmisiä ja pidä hauskaa♥️
- Anonyymi
Kiitos! Kyllä tää siltä alkaa vaikuttaa, että lähden ulos. Tanssiminen on vapauttavaa ja hauskaa 🤗
Ja kiva, jos joku tulis vielä juttusillekin tai tarjoais vaikka juoman naistenpäivän kunniaks 🍷
Tai ees söpön hymyn 😘
- Anonyymi
Mua ei oikein hotsita, viimekerralla sain pyyhkiä käsiä leppään.
- Anonyymi
Kieltämättä järjestyksenvalvojien kanssa painiminen olisi taas paikallaan
- Anonyymi
Sepä oliskin 🤣
Oikein hyvännäköisen kanssa vaikka sitten lakanoissa painia 😁
- Anonyymi
Mene ihmeessä.
- Anonyymi
Kiitos, niin kuva, kun toiset kannustaa 😊
- Anonyymi
Itselle ei perjantaisin tai lauantaina yleensä onnistu, mut parin viikon päästä vois vähän tanssahdella 💃
- Anonyymi
Vielä kun keksisi paikan ja "syyn".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä kun keksisi paikan ja "syyn".
Onneksi on luvattu viileämpää ilmaa, Ettei mitään ennätyslämmintä maaliskuuta.
- Anonyymi
Ei pysty, huomenna duunia…eikä ole edes fiilistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713