sillon minä oon minä parhaimmillaan. miehelle
Sillon kun mietin sua
14
271
Vastaukset
- Anonyymi
eli nyt,niin olet sinäkin mielessäni taas.
- Anonyymi
Kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva.
No niinpä ,onneksi kevät tuloillaan ei tätä muuten jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä ,onneksi kevät tuloillaan ei tätä muuten jaksa.
Sekin. Mulla on jo kevätmasennus. Liikaa juttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin. Mulla on jo kevätmasennus. Liikaa juttuja.
Itse olen sairastanut jo monta kuukautta ,täytyy niitä ilonaiheita etsiä, mulle toi kevät antaa virtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen sairastanut jo monta kuukautta ,täytyy niitä ilonaiheita etsiä, mulle toi kevät antaa virtaa.
Ai kevätmasennusta?
- Anonyymi
Parhaimmillaan olis hyvä olla, kun näette.
- Anonyymi
Ja noihin ku piti täällä kuuluttaa,lieneekö edes tapahtunut gubbe ja mustasusi?
- Anonyymi
Kappas
- Anonyymi
Niinpä hieno jos hän siellä ,että voin edes kirjoitella sinulle kun ei muuten nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä hieno jos hän siellä ,että voin edes kirjoitella sinulle kun ei muuten nähdä.
niin. Mutta tosiaan hän täällä tänäänkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin. Mutta tosiaan hän täällä tänäänkin.
Ai on vai ,terkkuja sulle ihanuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai on vai ,terkkuja sulle ihanuus.
kiitos
- Anonyymi
Itse olen yksin ilman sitä naista. Olen miettinyt että mitä voisin tehdä tälle yksinäisyydelle jos hän ei välitä. En oikein mitään. Kun haluan vaan tosirakkauden. Eikä sellaista voi mitenkään etsimällä löytää. Sitten olen vielä tyhmä ja hankala. Mieheltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713