Siksikö sitä ajetaa ylinopeutta kun ylimääräistä rahaa vai heikkoa liikennevalvontaa ei lp-enään?

Anonyymi-ap

Minulla ei ylimääräistä rahaa ja sekään ei tahdo riittää ja auto huonossa kunnossa remonttia joka kuukausi ja ohjausessa välystää kova tuuli oli tänään otti autoon ,auto sahasi kaistan leveydelti ja häkkiauto tuli vastaa eikä mitään tapahtunut taaskaan .🤔🚓🚙.

21

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hae multa kunnon auto katsastetuna 500€

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olipas hauskoja ja päteviä "tutkimuksia". Kannattaako takertua jokaiseen oljenkorteen päästääkseen paineita? Olet köyhä ja ajelet vanhalla Toyotalla, mutta pystyt parempaan jos vaan hieman yrittäisit ja panostaisit asioittesi hoitoon ja hyvä alku olisi lopettaa typerät kirjoittelut tällaisille palstoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas hauskoja ja päteviä "tutkimuksia". Kannattaako takertua jokaiseen oljenkorteen päästääkseen paineita? Olet köyhä ja ajelet vanhalla Toyotalla, mutta pystyt parempaan jos vaan hieman yrittäisit ja panostaisit asioittesi hoitoon ja hyvä alku olisi lopettaa typerät kirjoittelut tällaisille palstoille.

        Näkee tutkimattakin, että rikkaus (kuten valta) muuttaa ihmisen monesti itsekeskeiseksi mul.kuksi. Tuollainen itsekeskeisyys ja mul.kkuus näkyy sitten myös liikenteessä. Usein jokin "preimum" auto alla ja luulee olevansa koko Euroopan omistaja.


      • Haista perse !


    • Anonyymi

      Onko sulla muita ongelmia? Kannattaa kertoa niistä avoimesti ja se varmasti helpottaa sen jälkeen kun paineet helpottaa kun ei kaikkia ongelmia patoa sisälleen.

      • Anonyymi

        Kateudesta on vaikea päästä eroon. Pitäisi hurahtaa oikein tukevasti uskoon, niin se voisi helpottaa, oranssi kaapu päälle ja kylälle kilkuttelemaan kilokelloa, niin sen pitäisi auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateudesta on vaikea päästä eroon. Pitäisi hurahtaa oikein tukevasti uskoon, niin se voisi helpottaa, oranssi kaapu päälle ja kylälle kilkuttelemaan kilokelloa, niin sen pitäisi auttaa.

        Kuka nyt toisen velaksi ostamasta autosta olisi kateellinen? Kateus katosi muutenkin jo 70-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt toisen velaksi ostamasta autosta olisi kateellinen? Kateus katosi muutenkin jo 70-luvulla.

        Mistä sinä tiedät miten toiset ovat autonsa hankkineet. Tuo sinun arvaukseni kertoo juuri suuresta kateudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka nyt toisen velaksi ostamasta autosta olisi kateellinen? Kateus katosi muutenkin jo 70-luvulla.

        Ei kateus mihinkään ole kadonnut, jatkuu edelleen ja voi voi hyvin, kuten kohdallasi kirjoituksessasi asian selvästi ilmaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kateus mihinkään ole kadonnut, jatkuu edelleen ja voi voi hyvin, kuten kohdallasi kirjoituksessasi asian selvästi ilmaiset.

        Hehe... vai että ilmaistaan. Luetun ymmärtäminen ei aina ole niin helppoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehe... vai että ilmaistaan. Luetun ymmärtäminen ei aina ole niin helppoa.

        Ei ehkä aina, mutta tässä tapauksessa se helppous on havaittavissa.


    • Anonyymi

      Ei ole ihme, että avaajalla on rahat vähissä jos joutuu remppaamaan autoaan joka kuukausi.

      • Anonyymi

        Niin, miten sen nyt ottaa!!! remontoinko halpaa autoa joskus, vai ostanko kalliin auton, jonka arvo putoaa vuodessa moninkertaisesti niihin vanhan auton remontteihin menneen rahan verran.... eli, paljon halvemmaksi tulee ajaa vanhalla autolla, kuin uudella...niin ja, hajoaa se uusikin auto jos ostaa Saksalaisen auton.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, miten sen nyt ottaa!!! remontoinko halpaa autoa joskus, vai ostanko kalliin auton, jonka arvo putoaa vuodessa moninkertaisesti niihin vanhan auton remontteihin menneen rahan verran.... eli, paljon halvemmaksi tulee ajaa vanhalla autolla, kuin uudella...niin ja, hajoaa se uusikin auto jos ostaa Saksalaisen auton.

        Ei se arvon putoaminen kuluta yhtään käteisvaroja. Köyhä Tero keksi vetää laadukkaat saksalaiset autot mukaan kateuksissaan, aika noloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se arvon putoaminen kuluta yhtään käteisvaroja. Köyhä Tero keksi vetää laadukkaat saksalaiset autot mukaan kateuksissaan, aika noloa.

        Minulla on laadukas Saksalainen VW Poolo.


    • Anonyymi

      Suurituloiset ajavat yleensä vähemmän ylinopeutta, sillä sakko on silloin järjettömän suuri.

      • Anonyymi

        Tai Amisjonnet ajaa bemarilla kovaa, kun heillä ei ole tuloja ollenkaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai Amisjonnet ajaa bemarilla kovaa, kun heillä ei ole tuloja ollenkaan..

        Jotkut kuvittelevat omat taidot paremmiksi, kuin mitä oikeasti ovat. Lööpeissä sitten luetaan, miten homma päättyi.


    • Anonyymi

      Vaikea sanoa.
      Harvoin näkee ylinopeuksia.
      En muista milloin olisin viimeksi nähnyt.

      • Anonyymi

        Ihmeen selvästi kuitenkin kirjoitat.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe