Yhdelle vaan

Anonyymi-ap

Tiedän, että ajattelet minut erityiseksi, vaikka itse pidän itseäni tavallisena. Ja toisinpäin: sinä olet minulle hyvin erityinen, vaikka luultavasti sinua naurattaisi, jos yrittäisin selittää tätä sinulle.

Sinun kanssasi kaikki on luontevaa: kosketus, katsekontakti, hymy, nauru.

Näen vallattoman tukkasi, hymyilevät silmäsi, energiasi. Olet minulle kuin jotain huumausainetta.

Ajattelen meitä paljon.

16

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvää yötä t huumausaine

• Anonyymi

Muuten natsas toi tukka pilas kaiken.

• Anonyymi

Kun oon kalju miltei.

• Anonyymi

Hyvän mielen aloitus.
      Tuosta tuli mieleeni, että vaikka kuinka vaikeaa olisi ollut tai olisi elämässä, niin miten voi tuntea voimaantuvansa toisesta sen kaiken keskellä?

Voiko toinen ihminen olla toiselle huumetta?
      Olla kuin piikitys joka helpottaa oloa? Näin ihan ajatuksen tasolla? Itsekseni mietin illan hiljaisuudessa.

• Anonyymi

Tää ei varmastikaan ole mulle, vaikka kovasti toivoisin. Me ei olla kosketeltu ikinä toisiamme…valitettavasti. Saisin varmaan sähköiskun sinusta, niin että koko keho vavahtelisi. Brunette tukkani on kyllä vallaton, ei pysy kiinni, vaikka mitenkä laittaisin. Olemuksesi viehättää minua, vaikka yritän sinut unohtaa, mutta sydän ei tottele järkeä.

• Anonyymi

ihana..🥰

• Anonyymi

Oletko vanhempi mua mies?

• Anonyymi

Olen häntä vanhempi. Hänelle sopisi vierelleen oman ikäinen. Vastaan sivusta. En oo ap.
        Toivon, että hän löytää jonkun vierelleen koska meillä ei oo enää yhteyttä.

• Anonyymi

Kauhea huomata kommenteista miten paljon meitä on jotka toivoisimme että kaivattumme kirjoittaisi meitä ajatellen noin. Herättäisi toivon .. mistä? Viestistä, soitosta, kosketuksesta, märästä rätistä, kynnysmattona..

Vaan toivonkin ettei ollut mulle kun muutenkin niin hyvin menee❣️ettei taas mene kaikki pilalle.

• Anonyymi

Ajattelen, että olet mun lääkepiikki, jonka käyn aina hakemassa :) Ja huumaava kyllä myös. Olen jo koukussa.

• Anonyymi

Voisit olla se rauhoittava vai olisitko sittenkin piristävä?

• Anonyymi

Tai molempia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai molempia

Luulen että olemme toisillemme tarpeen mukaan molempia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että olemme toisillemme tarpeen mukaan molempia.

Miten me edes voitaisiin olla sellaisia toisillemme?
        Eikö olla tosi kaukana toisistamme fyysisesti ainakin?

• Anonyymi

rakkaalle; rakastan sua. tein taas tänään valinnat sen vuoksi niin että olen yksin. ajattelen vain sua. haluaisin sun kanssa olla ja halia. rakas miksi olet siellä jossakin liian kaukana :< … sydän särkyy kun niin kauan joutunut yksin vaan miettimään sua en mä voi kellekään mitään sanoa kun ei ole mitään mutta tunnen sut niin vahvasti. <3 rakas oot mun insipiraatio. oot tietämättäsi mun isoin tuki ja jollakin tavalla turva kun tiedän et meil on sielu niin samanlainen. musta mutta välittävä. rakastan sua. hyvää yötä rakas.

• Anonyymi

Pidän sinua erityisenä koska sinä olet 🥰 ja laitetaan vielä termit kuntoon, naisilla on hiukset, ei tukka 😘

Myös minä ajattelen meitä paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2514
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      281
      2208
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      137
      1176
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      983
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      888
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54