Vaikka soittaa kello 4 aamuyöllä, ihan miten sulle sopis. 😃❤️
Mies, saat ottaa yhteyttä milloin vaan
17
454
Vastaukset
- Anonyymi
Laita selvät tunnisteet niin olen yhteydessä.
- Anonyymi
H>A.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H>A.
Ei osunut valitettavasti minuun. Toivottavasti Kai Vattusi on yhteydessä sinuun.
- Anonyymi
Okei. Tilaatko sitten kodin kuvalehden samalla?
- Anonyymi
En oo ap, mut mä tilaisin lampunvaihtajan, renkaankiristäjän ja pizzan kaupan päälle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo ap, mut mä tilaisin lampunvaihtajan, renkaankiristäjän ja pizzan kaupan päälle?
juu, kai oli ananaksella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu, kai oli ananaksella?
Tottakai! Mut ilman kampaajaa ;)
- Anonyymi
voi kun voisinkin soittaa sulle rakas.tilanteessa kun tilanteessa.Oot ollu mulle aina se ketä kuuntelen sillon kun haluan rauhaa ja ymmärrystä. Oot pomo ja mua ei kiinnosta tosissaan muut. :) miten kerron tästä sulle ni sitä en tiedä vielä
- Anonyymi
Haha.
Kuka hullu muka niihin aikohoin lähettelee vestejä?
Taisit sinäkin saada whats up viestin ulkomailta nyt.- Anonyymi
aikohoin, tarkoititkos niinku alkoholin?
- Anonyymi
😉😘
- Anonyymi
Samoin voit ottaa minuun yhteyttä ihan koska vaan
- Anonyymi
Kiva niin 🤗🌄🌝
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Haluaisin kaverin kenelle voisi soittaa keskellä yötä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794