Katsomaa sitä kun yritätte ehkä salailla yhteyttänne. Näen kaiken.
Kaikki valuu lopulta hiekkaan mitä on välillämme ollut.
Tiedän että joudun
31
461
Vastaukset
- Anonyymi
Hiekk on hyvä vertauskuva
- Anonyymi
Ja perästäs roikkuva pikku a
- Anonyymi
Kerro vain onko näin. Salaatteja vain minulta vai kaikilta muiltakin asiat?
- Anonyymi
Näetkö mistä yrität pitää väkisin kiinni? …illuusiosta.
- Anonyymi
Ai illuusiosta. Tiedät tasan mitä on monta vuotta ollut mutta kaiken tämän takia mikään ei edennyt vaikka rakkautta on ollut silmitön määrä
- Anonyymi
Ja mikä tämä illuusio tai tarkemmin kenen illuusio tämä olisi, kun näitä arvioita kerran ahkerasti pistelet näihin palstasedän aloituksiin? Olet varmasti sen verran viisas nainen, että osaat täsmentää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai illuusiosta. Tiedät tasan mitä on monta vuotta ollut mutta kaiken tämän takia mikään ei edennyt vaikka rakkautta on ollut silmitön määrä
Pelkkää seksiä?
- Anonyymi
Joudun vain sen totuuden kuulemaan että olet toisen kanssa
- Anonyymi
Huhhuh, mitä sitten? Sellaista se nyt vai joskus on. On täysin oma valinta katsella ja kuunnella. On siinä meillä kunnon peeping tom eli kurkkija. Toisinsanoen tirkistelijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh, mitä sitten? Sellaista se nyt vai joskus on. On täysin oma valinta katsella ja kuunnella. On siinä meillä kunnon peeping tom eli kurkkija. Toisinsanoen tirkistelijä.
Kai se sattuu kun tiedän että rakastat minua.
Itse olet se tiskistelijä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet se tiskistelijäTirkistelijä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet se tiskistelijäAijaa, kiitos tiedosta joka kyllä on täysin potaskaa. En ole osallinen.
- Anonyymi
Jos joku joutuu jotain salailemaan sinulta, on se viesti, että sinun pitäisi itse tajuta jotain tilanteesta.
- Anonyymi
No mitä pitäisi tajuta?
- Anonyymi
Ettei minun mieltä haluta pahoittaa? Se on jo pahoitettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei minun mieltä haluta pahoittaa? Se on jo pahoitettu
Pitäisi tajuta vetäytyä kuviosta tai päästää irti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kuin olemme samassa paikassa niin tiedät ettei me toisista yli päästä. Petät itsekin koko ajan kun tunteesi on muualla.
Ja mitä pitäisi tajuta vetäytyä? Hymyilet minulle jatkuvasti ja osoitat kiinnostuksesi edelleen kun et voi sille mitään. Pidät koko ajan kiinni muutoinkin minusta - Anonyymi
Kerro nyt mitä pitäisi tajuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kauan kuin olemme samassa paikassa niin tiedät ettei me toisista yli päästä. Petät itsekin koko ajan kun tunteesi on muualla.
Ja mitä pitäisi tajuta vetäytyä? Hymyilet minulle jatkuvasti ja osoitat kiinnostuksesi edelleen kun et voi sille mitään. Pidät koko ajan kiinni muutoinkin minustaHihhahjahuhheijaa mitä gubbesointia! Ettet nyt vaan vedä itse omia johtopäätöksiä. Näet jotain mitä ei välttämättä ole.
- Anonyymi
Jo toinen analyysi tähän palstaäijän aiheesta toiseen pomppivaan provoon. Hän ei välitä sinusta tarpeeksi kuuletko? Lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hihhahjahuhheijaa mitä gubbesointia! Ettet nyt vaan vedä itse omia johtopäätöksiä. Näet jotain mitä ei välttämättä ole.
Ai en näe?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia, että sinä saat tässä sotkuisessa mielessäsi leikkiä huseeraavasi jonkun ihmissuhteita, eikö niin? Oli guben teema mikä tahansa, nuin sinun tilkutus on presiis samaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä pitäisi tajuta vetäytyä? Hymyilet minulle jatkuvasti ja osoitat kiinnostuksesi edelleen kun et voi sille mitään. Pidät koko ajan kiinni muutoinkin minusta” Hymyilet minulle jatkuvasti ja osoitat kiinnostuksesi edelleen kun et voi sille mitään. Pidät koko ajan kiinni muutoinkin minusta” Kuinka usein palstaäijä sitä kahvilan tai kaupan kassaa sit niinkö ”deittailet”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Hymyilet minulle jatkuvasti ja osoitat kiinnostuksesi edelleen kun et voi sille mitään. Pidät koko ajan kiinni muutoinkin minusta” Kuinka usein palstaäijä sitä kahvilan tai kaupan kassaa sit niinkö ”deittailet”?
Maksetaanko joillekin tästä potaskasta sunnuntailisä ja kaikki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksetaanko joillekin tästä potaskasta sunnuntailisä ja kaikki?
Buu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä pitäisi tajuta vetäytyä? Hymyilet minulle jatkuvasti ja osoitat kiinnostuksesi edelleen kun et voi sille mitään. Pidät koko ajan kiinni muutoinkin minustaEi me olla enää samassa paikassa. Ja hymyilen kaikille ystävällisesti. Se ei tarkoita mitään sen syvällisempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä pitäisi tajuta vetäytyä? Hymyilet minulle jatkuvasti ja osoitat kiinnostuksesi edelleen kun et voi sille mitään. Pidät koko ajan kiinni muutoinkin minustaEn liity kuvioihisi mitenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä pitäisi tajuta vetäytyä? Hymyilet minulle jatkuvasti ja osoitat kiinnostuksesi edelleen kun et voi sille mitään. Pidät koko ajan kiinni muutoinkin minustaVoithan pyytää siirron toiseen hoitolaitokseen.
- Anonyymi
Kai sulla gubbe ees yäkiikarit sitten on?
- Anonyymi
En minä vinkkejä tälle kuitenkaa sinänsä anna
- Anonyymi
Ihan ilman mielenterveytesi kannalta sun kannattaa nyt päästää irti ja mennä eteenpäin. Tuo kuulostaa nyt siltä, että sulla on oikeesti jotain ongelmia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762271Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2631875Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59864- 70818
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48817- 68769
- 54764
- 65747
- 71745
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177723