Rakkaudentunnustuksia ja kaikki oli valetta.
Koko ajan muodostaa muiden heittelyistä ja kaikesta mitä näin että mitä teet. Ehkä tämä pettymys helpottaa joskus.
Joka ilta melkein
30
293
Vastaukset
- Anonyymi
Onko palstailluusioista kyse? Kuvittelit anonyymeja rakkaudentunnustuksia kaivattusi tekemiksi?
- Anonyymi
Varmaan kuvittelin. Roolin vetäjä paskiainenhan se on aina ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kuvittelin. Roolin vetäjä paskiainenhan se on aina ollut.
Jos ne olivat jonkun muun, niin eihän hän silloin ollut roolin vetäjä🤭
- Anonyymi
Saithan huomiota.
- Anonyymi
Oioi
- Anonyymi
Et ole ikinä rakastanut
- Anonyymi
Ehkä kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä kerran.
Totuushan on selvä. Et pysty unohtamaan kun niin rakastat mutta olet muiden kanssa
- Anonyymi
Huh, onneksi itse olen ollut varovainen sanoissani ja jättänyt sanomatta enemmän kuin sanonut. Rakkaudesta varsinkin.
- Anonyymi
Sinäkö varovainen. Koska painat kirjan näistä tunnustuksista kulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkö varovainen. Koska painat kirjan näistä tunnustuksista kulta.
Ok, luulin, että olin liian pidättyväinen🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, luulin, että olin liian pidättyväinen🤔
Et toki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et toki
Taidat sekoittaa toiseen. Eikä aloitus muutenkaan sovi itseen, joten tuskin mulle.
- Anonyymi
Ei ole ollut valetta 🥺
- Anonyymi
Tiedän. Kunhan ottaa päähän tämä tilanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Kunhan ottaa päähän tämä tilanne.
Minua myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua myös
Mikä sinulla ottaa päähän?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinulla ottaa päähän?
Joku vastasi puolestani, mutta kyllähän sinä kai tiedät...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku vastasi puolestani, mutta kyllähän sinä kai tiedät...
Etten ole sinun vai jokin muu?
- Anonyymi
Miehet osaa lirkuttaa joo.
- Anonyymi
Mitä muodostit muiden heittelyistä, että teen?
- Anonyymi
Tapaatte ja hän odottaa teistä enemmän. Kuinka vakavaa on en tiedä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tapaatte ja hän odottaa teistä enemmän. Kuinka vakavaa on en tiedä
Ok, olet siis tää mustis jäbä. Sorry. Ohi.
- Anonyymi
Sinusta on tullut kiukkuinen... relaa.
- Anonyymi
Olen katkera
- Anonyymi
Seuraatko joitakin ihmisiä koska epäilet mitä tekevät ksivattudi kanssa tai onko kaivattu antanut heille jotain? varmidtstko kuka seksyras kenenkin kanssa jotta rehellisyys tulisi esiin?
- Anonyymi
on täällä varmasti jotain aitoakin mutta jos ei ole muuta yhteyttä ja suunnitellaan yhdessä elämää niin miten varmistatte että sopii molemmille? tai jos jotain yhteyttä miten tiedätte kuka on ja mitä suhdetta haluaa? Tai miten toinen käsittelee nämä suhteet ja omituiset jutut, mehän suhtaudumme niihin eri tavoin.
- Anonyymi
onko vain rakkaussuhde, tai on tullut esiin myös että jotkut tekee näin eri töitä, esim markkinointia, seksityötä, tunnelman myyntiä, elämän järjestelyä, terapiaa.
- Anonyymi
itse kiinnitin huomiota siihen että jos on vaikka koti, onko siellä molempien tavaroita? Tai miten henkilö on kuvassa? tai miten olet hänen elämässä? vaikka jotain olisi ollut siinä ohella, niin tulevaisuuden mietinnöt ja kurkkaus siihen tulevaan kotiin näyttää miten se henkilö on oikeassa elämässä. Tämä saa itsessä aikaan eteen päin menemisen.
- Anonyymi
se miten vahvasti haluaa jotain asioita on tosi hyvä, mutta samalla ehkä suljemme pois tiettyjä ihmisiä siitä. Esim rakkaussuhyeissa, siellä mitä halutaan ei ole niin sanotusti tilaa tai sovi siihen elämään mitä halutaan. Oli ehkä tarkoitus että autamme toisiamme pääsemään noihin haavekuviin, tavoitteisiin mutta ne ei sovi yhteen mutta haluamme enemmän nuo niin sanotut tavoitekuvat. ja miten niihin päästään mitä se vaatii, pois sulkee tiettyjä rakkaussuhteita oikeassa elämässä. eihän se tarkoita että mitään ei olisi ollut, mutta tulevaisuudessa emme sovi samoujn tavoiteluviin tai emme niissä näy tai pitäisi tehdä jotain tai laajentaa kuvaa tai saada toinen niitä rakentamaan toisella tavalla mukaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794