Ja et olisit jollain tavalla ihastunut ja rakastunut minuun. Todellisuudessa et edes käy täällä, mutta se on mieleni luoma illuusio, jotta voisin justifoida omst hiipuvat tunteeni sinua kohtaan, todellisuudessa olet varattu, kohta onnellinen nuori perheenäiti, jonka mielestä oon vaa outo pakkomielteinen runopoika.
En tiedä miksi teen tämän itselleni, parempi ois jos pääsisin 100% eteenpäin. Onhan maailmassa muitakin kauniita ja valloittava persoonaisia naisia, jokin sussa vaan jäi syvälle sieluun vaik hädintuskin tunnettiin. Ja ei oo muut jääny samal taval mieleen..
No yritän päästä yli ja selviytyä. Mutta sen tiedän että vainoamaan en sua enää ala, tai tahtonutkaan, toivottavasti voit antaa ne rakkaushourre viestit anteeksi, tunnuit mulle ainoalta oikealta ja sait mut hulluks, melkein psykoosiin asti. Tarkoitus ei ollut ahdistaa, luulin et sua pahoinpideltiin suhtees ja halusin tukee, iha sekopäist luulla niin palstan kautta, mut ei voi mitään kun on heikko mieli.. ja pelot ei jätä rauhaan.
Toivottavasti et muista pahalla, ne tunteet oli ainki mulle aitoja, vaik saatoit vaa nähä mut hulluna.. ❤️🩹 en pahaa sulle toivo
Kuvittelen välillä, että kirjoittelet täällä mulle
Anonyymi-ap
2
234
Vastaukset
- Anonyymi
Voi ei ,😭
- Anonyymi
jep samoin ajatuksin. sairaala kutsuu jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794