Islamin uskonnon puuttuminen kirjoitettavista katsomusaineista nähdään merkittävänä yhdenvertaisuusongelmana.
Opetushallituksen työryhmä esittää, että ylioppilastutkintoon lisätään islamin uskonnon koe.
Onko Lapualla opetusta tähän ja jos ei ole, niin miksi ei ole?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0bdde1d7-09b0-4b64-99b9-ff96f7807814
Islamin uskonto mukaan yo-kirjoituksiin
21
346
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan myös hindulaisuuden ja buddhalaisuuden, sikhit ja muut hottentotit.
- Anonyymi
Koska kirjoitat ?
- Anonyymi
Koska tuloo pakolliseksi
- Anonyymi
🤮💩🤮💩🤮
- Anonyymi
Luulisi että niiden 30 000 joukossa on joka paikkakunnalle akateemisia opettajiksi. Ties vaikka ihan tohtoreita.
- Anonyymi
Myös adventistit, jehovan todistajat, helluntailaiset, körttiläiset, mormonit, vapaakirkkolaiset, alaviitit jne yo kirjoituksiin yhdenvertaisuuden takia.
- Anonyymi
Suomalaisten etninen uskonto myös, eli nk.suomenusko!
- Anonyymi
Aika pieni määrä heitä mutta tietysti sääntöjensä ja terrorisminsa takia näkyvää joukkoa, vaatimassa itselleen rukoiluhetkiä töissä ja erityisruokaa. Eivät desinfioi käsiään kun siinä alkoholia.
- Anonyymi
Vuosia sitten suomessa oli jo ns.koraanikouluissa 15 000 alaikäistä muslimia opiskelemassa, mutta niitä ei valvota viranomaisten toimesta mitenkään, eli ne saavat tehdä kaikkea mitä ne haluavat.
- Anonyymi
Alue- ja kuntavaalit lähestyvät. Niissähän näitä opetusasioita myös paljon päätetään että sillä on todella väliä äänestääkö vai ei ja että ketä äänestää. Ääni vasemmistolle tai vihreille on käytänössä ääni islamille.
Sinänsä aika jännää, että lgbtq henkilöt tuomitsevat ankarasti Israelin, puolustavat hamasia ja pitävät palestiina-huiveja, vaikka islamissa heidät itsensä tuomitaan ankarasti ja joissain muslimimaissa jopa teloitetaan. 🙄
- Anonyymi
Mielestäni islamin kielten osaaminen pitäisi muuttaa pakolliseksi
- Anonyymi
Opetusministeri ei kannata islamin koetta osaksi ylioppilastutkintoa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/usu-opetusministeri-ei-kannata-islamin-koetta-osaksi-ylioppilastutkintoa/9119912 - Anonyymi
Menköhöt omahan maaha kirijoottamaan muslimista mitä ikinä haluavat
- Anonyymi
Mut kun ne on vääränlaasia muslimia ja ne tapetahan jos menöö takaasi? Sunnia, siioja ja mitä kaikkia niitä onkaan?
Ne on siis pakolaasia täälä.
- Anonyymi
Saako yo-kokeeseen osallistua kansallispuvussa? https://i.dawn.com/primary/2014/04/5358f5a683693.jpg?r=179869627
- Anonyymi
Miksi ei saisi, vaatehan tuo vain on? Käräjäsalissakin moni pitää huppua. https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.3333333730697632,c_fill,g_faces,h_476,w_636/dpr_2.0/q_auto:eco/f_auto/fl_lossy/13-3-8333465
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saisi, vaatehan tuo vain on? Käräjäsalissakin moni pitää huppua. https://images.cdn.yle.fi/image/upload/ar_1.3333333730697632,c_fill,g_faces,h_476,w_636/dpr_2.0/q_auto:eco/f_auto/fl_lossy/13-3-8333465
Tää toimii. http://bot.fi/3zzu
- Anonyymi
Menkää hoitoho
- Anonyymi
kivityksineen joo siihen kuuluu sitäkin
- Anonyymi
Sopii hyvin yhteen Lapuan Lain kanssa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514