Sitten suurinpiirtein v. 2015. Voi himputti, mihin solmuun tämä meni.
Kymmenen vuotta
16
387
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Enna ikinää anteeksi sulle nainen!!
- AnonyymiUUSI
Nii nykku mietin ni ei mul oo ketään paitsi sut. ihan sama jos joku koodais sinne ja tänne tekemään sitä ja sanomaan tota.. nimittäin jos sen sua saa aika sama millään… oon liian inessä näissä tunteissa. luoja auta
- AnonyymiUUSI
Haluatko kertoa lisää?
- AnonyymiUUSI
Niin silloin nähtiin ensimmäistä kertaa ja tutustuttiin...
- AnonyymiUUSI
Noin se meni täälläkin... ja oli tosi mukava tutustua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin se meni täälläkin... ja oli tosi mukava tutustua.
Tutustuttiinko sun työkuviossa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tutustuttiinko sun työkuviossa?
Työkuvioissa tutustuttiin täällä myös.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Työkuvioissa tutustuttiin täällä myös.
Niin hänen miehen työkuvioissa!
Haluaisitko kertoa tunnisteita?
- AnonyymiUUSI
Oliko tämä aloitus viesti A naiselle?
- AnonyymiUUSI
8:in solmu, kiitos! T. 🎱n
- AnonyymiUUSI
Miks sä mies sekoilet
Täälä kirjpittelees
Vaikka oon irl yhteydellä suhun
Esim tämä ainoa vieti tänää.
Oon nukkunu ja ollu muuta teekees niiku jo sanoin
Vaikks moni viesti vois osua meihinntai muhun .
A-nainen - AnonyymiUUSI
Niin meni! Se, että kerroin tunteeni ja sain särkyneen sydämen tilalle.
- AnonyymiUUSI
Samalla tavalla minulla kävi.
- AnonyymiUUSI
Joku jäänyt vanhoihin asioihin jumiin. Huh huh, en kaipaa 10 v takaista, mikä lie aivopieru tullut tuolloin.
- AnonyymiUUSI
Olet toiminut sen hetkisessä näkemyksessä ja tunteissa. Se ei ole väärin. Onko kaiken kestettävä? Ei.
Yhtä kauan omasta tilanteestani. Luulin liekin kuolleen jo lopullisesti, aika & etäisyys jne. Vaan eipä ehkä näköjään. Avataanko nyt syntyneet solmut vai solmitaanko niitä lisää, mietin... Hiljaa itsekseni yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26810855Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052984Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921708- 821535
- 641419
- 77979
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41961Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73887Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246817Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn20814