Pahalta että olet onnellinen muun kanssa enkä merkinnyt sinulle mitään
Kyllä se tuntuu
28
517
Vastaukset
- Anonyymi
Merkitset edelleenkin minulle paljon. Mitä toivot minun tekevän?
- Anonyymi
Merkitsin mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkitsin mitä?
Vieläkin on sun kirjain iholla. Ja sitten kaikki vaatteet nimesin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin on sun kirjain iholla. Ja sitten kaikki vaatteet nimesin.
Miehellä? Missä kohtaa kehossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkitsin mitä?
Ei tänne sellasia kirjotella.
- Anonyymi
Kaikki kiinnotusksesi menee toiseen jota haluat edistää. Ei auta kuin olla yrittämättä ja toivoa että tunteet kuolee pikkuhiljaa
- Anonyymi
Kaikki ulisemisesi menee niin harakoille.
Ei auta kuin olla keskittymättä menneseen ja vaan olla.
Olla ilman sitä mitä oli ja hankkia tilalle jotain uutta. Ei todellakaan kannata olla teatraalinen palstagubbe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ulisemisesi menee niin harakoille.
Ei auta kuin olla keskittymättä menneseen ja vaan olla.
Olla ilman sitä mitä oli ja hankkia tilalle jotain uutta. Ei todellakaan kannata olla teatraalinen palstagubbe.Joo, ei tästä moneen aloitukseen sirotellusta itkuvirrestä oo mihinkään
- Anonyymi
En ole onnellinen! Kuinka ihmeessä voisin olla onnellinen, kun et ole vierelläni?
Jokainen päivä ilman häntä elän kuin "häkkilintu"!- Anonyymi
Ainahan olen ”vierelläsi”
Ketä häntä?
- Anonyymi
Tuntuisi pahalta, jos ei välittäisi minusta, mutta niin itsekäs en voi olla, etten onnea hänelle toivoisi.
Jossain haaveissa ajattelen, että me kohdataan hänen kanssaan uudelleen. Puhutaan ja kävellään yhdessä. Olosuhteet ajavat meidät tekemisiin toistemme kanssa ja tutustumme täysin erilaisessa tilanteessa ja ympäristössä. Asiat menevät niin, että olemme molemmat vapaita ja tutustuminen on sellaista paineetonta ja kiireetöntä. Sellaisia haaveita 💖- Anonyymi
Eli summa summarum aloittajaäijä- säkin suhtaudut torjuntaan ja sen semmoisiin tosi mellow?
- Anonyymi
Etkö sitten anna..annatko..etkö anna...miks et anna...Anna nyyyyyt...
- Anonyymi
Kasva aikuiseksi. Ei ole seksikästä eikä muutenkaan puoleensa vetävää että aikuinen ihminen märisee eikä pääse tosiasioista yli.
- Anonyymi
Pidä harakka pääs kiinni, sinä aiheutit parisuhteeni tuhoon. Oot varmaan tosi onnellinen mun exäni kanssa, sullehan kelpaa kun koko suku paapoo. Karma hoitaa vielä.
- Anonyymi
Eihän se aikuinen olekaan. Muuten olisi päättänyt lauseensa pisteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se aikuinen olekaan. Muuten olisi päättänyt lauseensa pisteeseen.
teini täs moi,sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä harakka pääs kiinni, sinä aiheutit parisuhteeni tuhoon. Oot varmaan tosi onnellinen mun exäni kanssa, sullehan kelpaa kun koko suku paapoo. Karma hoitaa vielä.
Nämä teidän pelleilynne on tiedossa. Lapsena ei ollut aikaa leikkiä, niin aikuisena pitää alkaa sekopäiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä teidän pelleilynne on tiedossa. Lapsena ei ollut aikaa leikkiä, niin aikuisena pitää alkaa sekopäiseksi.
Sinä se pelle olet, katso vähän miltä touhus näyttää muiden silmissä. Hyvä esikuva lapsille.
- Anonyymi
voiko tämä palstan pska nyt mitään merkitä
- Anonyymi
Merkitset kyllä vaikka mitä. Mutta olen selittänyt olosuhteet ja syyt, miksi meistä ei voi tulla meitä, ainakaan parisuhdemielessä. Faktat on nyt tiedossasi. Yritän olla niin rehellinen kuin ikinä osaan ja kykenen.
- Anonyymi
Ei voi tulla mitään. Olen samaa mieltä. Hymyillään kun tavataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tulla mitään. Olen samaa mieltä. Hymyillään kun tavataan.
Tehdään näin.
- Anonyymi
Poiketen 19:50:55 et sinä(hän)koskaan kertonut mitä merkitsen, mutta ei se tässä olennaista olekaan. Olosuhteista ja syistä kerroit, mutta toivon hyvää jatkoa sinulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poiketen 19:50:55 et sinä(hän)koskaan kertonut mitä merkitsen, mutta ei se tässä olennaista olekaan. Olosuhteista ja syistä kerroit, mutta toivon hyvää jatkoa sinulle!
Ymmärsin, että niitä asioita ei saanut sanoa, jos ne eivät johtaisi kuitenkaan mihinkään meidän välillä. Että olisi julmuutta ja ilkeyttä kertoa rakkaudentunnustuksia, jos ei ole valmis parisuhteeseen.
Ja koska olen jo ennenkin tuonut ensimmäisenä tunteeni esiin ei-sanoin ja saanut siitä haukkumiset, että pyrin manipuloimaan ja leikkimään tunteilla,
halusin olla vähemmän avoin tunteistani, jotka vain satuttavat.
- Anonyymi
En oo. Pikkumyyn kaa vaan kun kanootin möin jo.
- Anonyymi
Merkitsit kyllä mutta itse pilasit käyttäytymällä huonosti syytä itseäsi vain olet niin itsekäs ihminen en voi sille mitään etten sellaisista pidä
- Anonyymi
Jollet näe ja kuule puolisosi olet sinä aiheuttanut sen ikävän käyttäytymisen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713