Kyllä se tuntuu

Anonyymi-ap

Pahalta että olet onnellinen muun kanssa enkä merkinnyt sinulle mitään

28

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Merkitset edelleenkin minulle paljon. Mitä toivot minun tekevän?

• Anonyymi

Merkitsin mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkitsin mitä?

Vieläkin on sun kirjain iholla. Ja sitten kaikki vaatteet nimesin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkin on sun kirjain iholla. Ja sitten kaikki vaatteet nimesin.

Miehellä? Missä kohtaa kehossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Merkitsin mitä?

Ei tänne sellasia kirjotella.

• Anonyymi

Kaikki kiinnotusksesi menee toiseen jota haluat edistää. Ei auta kuin olla yrittämättä ja toivoa että tunteet kuolee pikkuhiljaa

• Anonyymi

Kaikki ulisemisesi menee niin harakoille.

Ei auta kuin olla keskittymättä menneseen ja vaan olla.

Olla ilman sitä mitä oli ja hankkia tilalle jotain uutta. Ei todellakaan kannata olla teatraalinen palstagubbe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ulisemisesi menee niin harakoille.

Ei auta kuin olla keskittymättä menneseen ja vaan olla.

Olla ilman sitä mitä oli ja hankkia tilalle jotain uutta. Ei todellakaan kannata olla teatraalinen palstagubbe.

Joo, ei tästä moneen aloitukseen sirotellusta itkuvirrestä oo mihinkään

• Anonyymi

En ole onnellinen! Kuinka ihmeessä voisin olla onnellinen, kun et ole vierelläni?
      Jokainen päivä ilman häntä elän kuin "häkkilintu"!

• Anonyymi

Ainahan olen ”vierelläsi”
        Ketä häntä?

• Anonyymi

Tuntuisi pahalta, jos ei välittäisi minusta, mutta niin itsekäs en voi olla, etten onnea hänelle toivoisi.
      Jossain haaveissa ajattelen, että me kohdataan hänen kanssaan uudelleen. Puhutaan ja kävellään yhdessä. Olosuhteet ajavat meidät tekemisiin toistemme kanssa ja tutustumme täysin erilaisessa tilanteessa ja ympäristössä. Asiat menevät niin, että olemme molemmat vapaita ja tutustuminen on sellaista paineetonta ja kiireetöntä. Sellaisia haaveita 💖

• Anonyymi

Eli summa summarum aloittajaäijä- säkin suhtaudut torjuntaan ja sen semmoisiin tosi mellow?

• Anonyymi

Etkö sitten anna..annatko..etkö anna...miks et anna...Anna nyyyyyt...

• Anonyymi

Kasva aikuiseksi. Ei ole seksikästä eikä muutenkaan puoleensa vetävää että aikuinen ihminen märisee eikä pääse tosiasioista yli.

• Anonyymi

Pidä harakka pääs kiinni, sinä aiheutit parisuhteeni tuhoon. Oot varmaan tosi onnellinen mun exäni kanssa, sullehan kelpaa kun koko suku paapoo. Karma hoitaa vielä.

• Anonyymi

Eihän se aikuinen olekaan. Muuten olisi päättänyt lauseensa pisteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se aikuinen olekaan. Muuten olisi päättänyt lauseensa pisteeseen.

teini täs moi,sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pidä harakka pääs kiinni, sinä aiheutit parisuhteeni tuhoon. Oot varmaan tosi onnellinen mun exäni kanssa, sullehan kelpaa kun koko suku paapoo. Karma hoitaa vielä.

Nämä teidän pelleilynne on tiedossa. Lapsena ei ollut aikaa leikkiä, niin aikuisena pitää alkaa sekopäiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä teidän pelleilynne on tiedossa. Lapsena ei ollut aikaa leikkiä, niin aikuisena pitää alkaa sekopäiseksi.

Sinä se pelle olet, katso vähän miltä touhus näyttää muiden silmissä. Hyvä esikuva lapsille.

• Anonyymi

voiko tämä palstan pska nyt mitään merkitä

• Anonyymi

Merkitset kyllä vaikka mitä. Mutta olen selittänyt olosuhteet ja syyt, miksi meistä ei voi tulla meitä, ainakaan parisuhdemielessä. Faktat on nyt tiedossasi. Yritän olla niin rehellinen kuin ikinä osaan ja kykenen.

• Anonyymi

Ei voi tulla mitään. Olen samaa mieltä. Hymyillään kun tavataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi tulla mitään. Olen samaa mieltä. Hymyillään kun tavataan.

Tehdään näin.

• Anonyymi

Poiketen 19:50:55 et sinä(hän)koskaan kertonut mitä merkitsen, mutta ei se tässä olennaista olekaan. Olosuhteista ja syistä kerroit, mutta toivon hyvää jatkoa sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poiketen 19:50:55 et sinä(hän)koskaan kertonut mitä merkitsen, mutta ei se tässä olennaista olekaan. Olosuhteista ja syistä kerroit, mutta toivon hyvää jatkoa sinulle!

Ymmärsin, että niitä asioita ei saanut sanoa, jos ne eivät johtaisi kuitenkaan mihinkään meidän välillä. Että olisi julmuutta ja ilkeyttä kertoa rakkaudentunnustuksia, jos ei ole valmis parisuhteeseen.

Ja koska olen jo ennenkin tuonut ensimmäisenä tunteeni esiin ei-sanoin ja saanut siitä haukkumiset, että pyrin manipuloimaan ja leikkimään tunteilla,
        halusin olla vähemmän avoin tunteistani, jotka vain satuttavat.

• Anonyymi

En oo. Pikkumyyn kaa vaan kun kanootin möin jo.

• Anonyymi

Merkitsit kyllä mutta itse pilasit käyttäytymällä huonosti syytä itseäsi vain olet niin itsekäs ihminen en voi sille mitään etten sellaisista pidä

• Anonyymi

Jollet näe ja kuule puolisosi olet sinä aiheuttanut sen ikävän käyttäytymisen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1820
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      58
      827
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      798
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      759
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      744
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe