Raimo Helminen

juu

Kyllä suoraan sanottuna vituttaa suomen häviö.
3-0 johdosta häviävät, melkein varman pelin. Siinä vaiheessa täytyisi jo pelata aikaa ja puolustella, ei lisää maaleja. Kyllä olivat tuomaritkin suoraan sanottuna perseestä, ekassa erässä vihelletään kaikki ja kolmannessa ei mitään. Siksi haluankin nostaa pinnalle suomen joukkueen tarpojan ja menestyjän: Raimo Helmisen. Vaikka raipe on muita 15-20 vuotta vanhempi, jaksaa yrittää paljon paremmin kuin useammat. Raipe väänsi ja käänsi loppuun asti. Raipelta upeat kisat ja toivottavasti näemme sinua vielä jatkossa! Raipe on tosi leijona!

25

916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jyp_fani

      Totta=) Mut siinä oon eri mielt sun kanssas,et muilla leijonilla loppu yrittäminen...Mut se on totta Raipe on tosi leijona=)!!!!!
      Raipe jyrää...=)

    • kako

      totta töriset! tuomarit oli niiiiin syvältä. eivät uskaltaneet ratkasta pelejä ja jättivät viim. erässä selvät jäähyt viheltämättä. mut ku niille valitetaan joka tapauksessa ni kannattas ehkä hoitaa ees työnsä kunnolla. surkeeta. mut raipe on tosissaan kurko! eikähä se oo ees vanha vielä. uskon vakaasti etää raipe nähdään vielä tornion q:) lympialaisissa 2006! arvaa muute ketuttiko ku ne sillo arpo sen raipen nimmarilla varustetun pelipaidan. vastasin kysymykseen oikein, asun joensuussa ja paita meni ylämyllylle, 10 km päähän!!! prkl.

      • juu

        Mulla onkin Raipen nimmari jossa lukee mun nimi ja raimo helminen ja #41 :) vuoden vanha taitaa olla. :)))) raipe on mun idoli!


      • ipatyttö
        juu kirjoitti:

        Mulla onkin Raipen nimmari jossa lukee mun nimi ja raimo helminen ja #41 :) vuoden vanha taitaa olla. :)))) raipe on mun idoli!

        no vähät mä välitän vaik sul on Raipen nimmari, mul onkin kaks ja viäl lisäks koko suomen 2002 lätkäjoukkueen nimmarit. Tiiätkö kuule, toi on tosi ärsyttävää tollanen kehuskelu, ihan ku niil nimmareil ois jotain merkitytstä. vai esitteletkö jokaiselle vastaantulijalle noit sun nimmareita? Tosi siiistii...


      • juu
        ipatyttö kirjoitti:

        no vähät mä välitän vaik sul on Raipen nimmari, mul onkin kaks ja viäl lisäks koko suomen 2002 lätkäjoukkueen nimmarit. Tiiätkö kuule, toi on tosi ärsyttävää tollanen kehuskelu, ihan ku niil nimmareil ois jotain merkitytstä. vai esitteletkö jokaiselle vastaantulijalle noit sun nimmareita? Tosi siiistii...

        mitä sä vauhkoot. Kai mä saan kehuskella ja puhua ihan mistä haluan? suomessa kun on sentään vielä sananvapaus


      • Jokuinen.
        juu kirjoitti:

        Mulla onkin Raipen nimmari jossa lukee mun nimi ja raimo helminen ja #41 :) vuoden vanha taitaa olla. :)))) raipe on mun idoli!

        Ipa-fani, onnellinen, mistä sä ne sait? Olitko kattomassa niitä MM-kisoja, vai missäs koko joukkuetta näit? Mulla on vaan Kimmo Timosen ja Sami Kapasen nimmarit, Kuopion poikia molemmat!
        Mutta, KERROPPAS!


      • Anonyymi

        mullapa ois raipen pelipaita -ilveksen- oiskohan sillä rahallista arvoa?


      • Anonyymi

        mullapa ois raipen ilveksen pelipaita..oiskohan sillä millanen rahallinen arvo?


      • mulla ois raipen ilveksen pelipaita ..oiskohan sillä rahallista arvoa?


    • scott

      Raipe yritti tehdä kaikkensa joukkueensa eteen. Mutta näin kävi, pronssipelin jälkeen raipen haastattelusta huomasi kuinka raipe pursui kiukkua, toimittajia kohtaan kun kysyivät niin ärsyttäviä kysymyksiä. Lisäksi raipe oli järkyttynyt pelin jälkeen (3-0 johdosta 5-3 tappio). Mutta eiköhän nää unohdeta ja keskitytään seuraaviin omiin mm koti kisoihin.
      RAIPE ON RAUTAA IKUISTA RAUTAA.

      • ipa-fani

        Raipe on paras,ihana ja kultainen ihminen=) Raipe on ikuista rautaa... Surettaa leijonien puolesta=(


      • toinen ipafani
        ipa-fani kirjoitti:

        Raipe on paras,ihana ja kultainen ihminen=) Raipe on ikuista rautaa... Surettaa leijonien puolesta=(

        Tunnetko Raipen lähemminki, ku osaat sanoo et se on kultanen (no onhan sil tietenki se -95 kulta)?
        Ei mul oo mitään vastaan, mut mul ei oo tapana mennä sanoo millasii ihmiset on jos en tunne, oon nähny Raipen ja se vaikutti pikemminkin vaivaantuneelta kuin kultaselta.


      • IPA-FANI
        toinen ipafani kirjoitti:

        Tunnetko Raipen lähemminki, ku osaat sanoo et se on kultanen (no onhan sil tietenki se -95 kulta)?
        Ei mul oo mitään vastaan, mut mul ei oo tapana mennä sanoo millasii ihmiset on jos en tunne, oon nähny Raipen ja se vaikutti pikemminkin vaivaantuneelta kuin kultaselta.

        TUNNEN RAIPEN TOSI HYVIN..NELLIN JA ANSSIN KAUTTA (RAIPEN LAPSIEN)...


      • toinen ipa-fani
        IPA-FANI kirjoitti:

        TUNNEN RAIPEN TOSI HYVIN..NELLIN JA ANSSIN KAUTTA (RAIPEN LAPSIEN)...

        ja miten niiden kautta ootko kaveri vai lapsenvahti...vai joku muu? Tiesin et ne on sen lapsii..en mä ihan tyhmä oo...


    • raippa

      nyt jo.
      hyvät kisat...
      huh huh..
      ette taida ymmärtää lätkästä mitään.
      semmosia hasardi syöttöjä mitä se jakeli venäjä ja ruotsi pelissä, niitä ei nää edes f-junnuissa.

    • scott

      No raipe jakeli huonoja syöttöjä. Mutta sitten JANNE OJANEN missasi tärkeän rankkarin, olis vaan kohottanu MUTTA EI TÄÄ OJANEN VAAN TAJUNNU. JOTEN SIINÄ VASTA LAMMAS NIMELTÄ JANNE OJANEN!!!!.

      • sannu

        kaikki epäonnistuu joskus, sekin on vaan ihminen, ei sais tuomita tollasen takii, eihän Veskukaan saanu rankkarii sisään vaik on sentään Vesku!


      • lätkä-fani 4ever

        eiköhän ne kaikki kuiteski yrittäny parhaansa... tai voithan sä ite tietty mennä tilalle jos oot parempi.... mua ottaa nii päähä tollane: Mut se ei vaa tehny maalii, vaikka oli nii hyvä paikka ja lässyn lässyn... ei se aina nii helppoo oo... niillä on kyl varmasti muutenki paskamaine olo...
        mut ens vuonna uuestaa.. katotaa näkyykä Scottia siellä...


      • scott
        lätkä-fani 4ever kirjoitti:

        eiköhän ne kaikki kuiteski yrittäny parhaansa... tai voithan sä ite tietty mennä tilalle jos oot parempi.... mua ottaa nii päähä tollane: Mut se ei vaa tehny maalii, vaikka oli nii hyvä paikka ja lässyn lässyn... ei se aina nii helppoo oo... niillä on kyl varmasti muutenki paskamaine olo...
        mut ens vuonna uuestaa.. katotaa näkyykä Scottia siellä...

        Kuule silloinkun mä ton juttuni kirjotin oli vihainen ja kiukkuinen. Tottakai kaikki leijona pelaajat yrittivät parhaansa.


        SAATANAN VITUN KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!.


      • lätkä-fani 4ever
        scott kirjoitti:

        Kuule silloinkun mä ton juttuni kirjotin oli vihainen ja kiukkuinen. Tottakai kaikki leijona pelaajat yrittivät parhaansa.


        SAATANAN VITUN KUSIPÄÄ!!!!!!!!!!!.

        sori.. ei ollu tarkotus.. otti vaa päähä..


    • scott

      Mulla on raipen kaks ipan paitaa jossa yhessä on raipen nimmarit. Ja vielä 7 keräilykorttia joissa on raipen nimmarit ja yhessä lukee kallelle, mulla on varastossa 2 raipen mailaa joissa myös on nimmarit. Joten kyllä mä oon aikamoinen RAIPE HELMINEN FANI IKUISESTI. En juppaile ja en kovistele.

      • ipatyttö

        Saanko kysyä mitä oikeeta faniutta on että omistaa kaiken maailman mailat sun muut, mä oon raipefani ja mul on kaks raipen nimmarii, mut mun mielest siit ei tarvi nostaa hirveetä haloota, se on silti vaan Raipe ei mikään Jumala!pelaatko lätkää,mist oot hankkinu ne mailat, ootko varma et kukaan ees uskoo sua? Ja oikeet fanit ajattelevat faniutensa kohteen parasta, eli jos oot oikee fani LOPETA RAIPEN KIUSAAMINEN!!!!!!!!
        PS:mitä sä teet niillä kaikilla "nimmareilla"?


      • scott
        ipatyttö kirjoitti:

        Saanko kysyä mitä oikeeta faniutta on että omistaa kaiken maailman mailat sun muut, mä oon raipefani ja mul on kaks raipen nimmarii, mut mun mielest siit ei tarvi nostaa hirveetä haloota, se on silti vaan Raipe ei mikään Jumala!pelaatko lätkää,mist oot hankkinu ne mailat, ootko varma et kukaan ees uskoo sua? Ja oikeet fanit ajattelevat faniutensa kohteen parasta, eli jos oot oikee fani LOPETA RAIPEN KIUSAAMINEN!!!!!!!!
        PS:mitä sä teet niillä kaikilla "nimmareilla"?

        Varmaan tarkotat mua tolla sun jutullas.Mä vaan tykkään kerätä kaiken maailman pelaajien mailoja ja nimmareita. Ja vuosien päästä vanhempana haluan ihailla omia nimmari kortteja ja mailoja, mitä oon nuorenpana keräilly. Sitä paitsi en mää raipen ovi kelloo pimputa ja pyyrä nimmareita, mä vaan oon lukenu lehest "jaahas se raipe stokalla no mennään pyytää nimmarit". Ja mailoja mä oon saanu tuttavaltani joka on taksari ja kuskaa, yleensä raipee, ojasta ja muita kiakkoilijoita.


      • ipatyttö
        scott kirjoitti:

        Varmaan tarkotat mua tolla sun jutullas.Mä vaan tykkään kerätä kaiken maailman pelaajien mailoja ja nimmareita. Ja vuosien päästä vanhempana haluan ihailla omia nimmari kortteja ja mailoja, mitä oon nuorenpana keräilly. Sitä paitsi en mää raipen ovi kelloo pimputa ja pyyrä nimmareita, mä vaan oon lukenu lehest "jaahas se raipe stokalla no mennään pyytää nimmarit". Ja mailoja mä oon saanu tuttavaltani joka on taksari ja kuskaa, yleensä raipee, ojasta ja muita kiakkoilijoita.

        sori, okei annan anteeks, mut mua vaan ärsyttää tollanen kehuskelu, onhan se tietenki hienoo aikuisen näyttää lapsille maailmanennätysmiehen mailoi ja nimmareit, myönnän mut oon sitä mielt et parempi pitää omana tietona, et toiset ei tuu kateellisiks!
        PS. Ootko saanu niit henk. koht.


      • juu
        ipatyttö kirjoitti:

        sori, okei annan anteeks, mut mua vaan ärsyttää tollanen kehuskelu, onhan se tietenki hienoo aikuisen näyttää lapsille maailmanennätysmiehen mailoi ja nimmareit, myönnän mut oon sitä mielt et parempi pitää omana tietona, et toiset ei tuu kateellisiks!
        PS. Ootko saanu niit henk. koht.

        raipe on jumala! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe