Minulla on 8,5 senttinen penis erektiossa,on liian pieni normiseksiin,naiset ovat sanoneet näin.
Mikä on peniksenne koko erektiossa.
20
643
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset nauravat,noin pienelle,aikakin minä,vähän 15 cm pitää olla.
- Anonyymi
Onhan toi melko pieni,toivottavasti seisoo topakasti.Pieni saattaa olla söpö jonkun mielestä.Eipähän pullota ..!!!t.61ukn
- Anonyymi
Käyn parien luona kolmantena aika usein miehellä liian pieni vaimon mielestä. Itsellä 20cm paksuhko josta vaimot tykänneet. T. M 43v
- Anonyymi
Mistä oot löytänyt parit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä oot löytänyt parit
Seksitrehvit sivustolta parit etsii miestä. Viestitellään aluksi pyytävät aina alaston kuvan, kaluni joka kiinnostaa molempia. T. M 43v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seksitrehvit sivustolta parit etsii miestä. Viestitellään aluksi pyytävät aina alaston kuvan, kaluni joka kiinnostaa molempia. T. M 43v
Lopeta tuo typerän sivuston mainostaminen
- Anonyymi
Onko ihan suoraan naiset sanonut? Kuulostaa aika ikävälle! Minä tykkäisin tuollaisesta !!
- Anonyymi
Oikeastiko?!
Pieni kalu ei sovi muuhun kuin ummetuksen hoitoon. Sillä voi tuikata liemet perseeseen niin että kakkonen tulee liukkaammin. Onneksi siinä ne nysägeenit päätyvät sinne minne ne kuuluu eli vessanpöntön sontaveteen.
Jos oikeasti tykkäät pikku nysistä ja haluat sillä harrastaa yhdyntää, pyydän ihan lapsenne hyvinvoinnin vuoksi että ette sitten lisääntyisi, ettei lapsenne joutuisi kärsimään teidän keskinäisestä fetissistä koko loppuelämänsä.
- Anonyymi
17/4',5
- Anonyymi
Sama myös täällä
- Anonyymi
Tuo 17/4.5 taitaa olla aika monella vakio koko? +60ukm.
- Anonyymi
Ei se haittaa saunassa ollaan kaikki yhdenvertaisia - Bada bara Bastu!
🤪😜😛
KAJ – Bara bada bastu
Finnish translation
https://lyricstranslate.com/en/kaj-bara-bada-bastu-finnish-0 - Anonyymi
15 cm, ukko 68 v.
- Anonyymi
19,5 oli, kun nuorena mittanauhalla mittasin.
- Anonyymi
20,3 löytyy täältä ja on paksu.
- Anonyymi
Pituus riippuu siitäkin kuinka on ylipainoa. Monta senttiä lähtee pituudesta pois jos on ylipainoa.
Itselläni noin 14cm. Jos olisin hyvin hoikka niin 16cm. 4,5cm paksuus, hieman ylöspäin käyrä, lyhyehkö esinahka, terska lyhyt, pyöreäkärkinen, tosi siisti kalu. Moni mies on kehunut siistiksi ja kauniiksi.
Karvat ajelen aina lähes sängelle. Kiveksistäkin. Joskus täysin posliini peppuvakoa myöten. - Anonyymi
0.5 nanometriä
- Anonyymi
Onhan se kieltämättä pieni, mutta ei ole este nautinnolliseen seksiin. Itse asiassa monellekaan naiselle yhdyntä ei ole se must juttu. Klitoris on se naisen värkki, jota stimuloimalla nainen nautinnon saa ja siihen ei useimmiten yhdyntää tarvita ja siis peniksen koolla ei ole väliä. Suuseksi ja sormetus on se juttu. Ja omaan nautintoosi peniksesi koolla ei ole merkitystä.
- Anonyymi
Käy kysymässä monelleko naiselle yhdyntä ja koko on tärkeä ja saat sellaisen vastauksen johon petyt.
- Anonyymi
Naisena ole ihan samaa mieltä! Itsellä ei niin yhdyntä tunnu super hyvälle pienellä eikä isolla. Klitoriksen koskettelu taas tuntuu tosi hyvälle ja vaikka rintojen imu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856