Onko tämä nyt sitä rakkautta sitten, mitä olet mies mieltä 🤔
Kyllähän se ajatus kirpaisee että olisit jonkun toisen kanssa
25
448
Vastaukset
- Anonyymi
Rakkautta se on
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu että nyt ollaan jonkun ison äärellä
- Anonyymi
Kunpa näin olisi ❤️
- Anonyymi
Mustasukkaisuus saa aikaan kiukkua ja vihaa. Rakkaus juuri tuollaisen reaktion että tuntuu pahalta ja sattuu. Minä en halua olla naisen kanssa jos häntä ei sattuisi jos olisin jonkun muun. Olisi kiva tehdä se ainoa oma nainen onnelliseksi olemalla hänen omansa.
- Anonyymi
Niin. Todella pahalta se tuntuisi vaikka ei käytännössä olla nyt edes tekemisissä suoraan
- Anonyymi
Tuo meissä on erilaista. Jos itse tunnen mustasukkaisuutta , tiedän että tämä ei ole se oikea. Jätän sille, kenen takia tunnen mustasukkaisuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo meissä on erilaista. Jos itse tunnen mustasukkaisuutta , tiedän että tämä ei ole se oikea. Jätän sille, kenen takia tunnen mustasukkaisuutta.
Siis MITÄ VITTUA?
Jos tunnet mustasukkaisuutta jostakusta niin nimenomaan se kertoo että olet ihmisestä niin kiinnostunut että voisit ihastua tai rakastua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis MITÄ VITTUA?
Jos tunnet mustasukkaisuutta jostakusta niin nimenomaan se kertoo että olet ihmisestä niin kiinnostunut että voisit ihastua tai rakastua.Aina ollut huonot kokemukset sellaisista, joista on ollut aihetta mustasukkaisuuteen. En ole turhasta mustasukkainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ollut huonot kokemukset sellaisista, joista on ollut aihetta mustasukkaisuuteen. En ole turhasta mustasukkainen.
Aina ei ole aihetta mustasukkaisuuteen. Nämä onkin sellaisia asioita mitkä pitää sen kumppanin kanssa kommunikoida ja käydä läpi. Toisiaan rakastavat ihmiset kuitenkin saattaa olla mustasukkaisia, mikä on meihin ihmisiin ohjelmoitu tunnetila kun toisesta välittää paljon. Ei se silti saa sairaalloista tai toksista olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis MITÄ VITTUA?
Jos tunnet mustasukkaisuutta jostakusta niin nimenomaan se kertoo että olet ihmisestä niin kiinnostunut että voisit ihastua tai rakastua.Mustasukkaisuus kertoo omistushalusta eikä se ole ihastusta tai rakkautta vaan vastakohta. Vahvat tunteet toista kohtaan voi olla vaikka pakkomielteisiä ja sillonkin kyse omistushalusta eikä ihastumisesta tai rakastumisesta. Ihmiset ei ymmärrä näiden eroa. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei ole aihetta mustasukkaisuuteen. Nämä onkin sellaisia asioita mitkä pitää sen kumppanin kanssa kommunikoida ja käydä läpi. Toisiaan rakastavat ihmiset kuitenkin saattaa olla mustasukkaisia, mikä on meihin ihmisiin ohjelmoitu tunnetila kun toisesta välittää paljon. Ei se silti saa sairaalloista tai toksista olla.
Mustasukkaisuus on toksista eikä normaalia. Jos todella rakastut on se toisen onnellisuus niin tärkeää että olen onnellinen jopa siitä että hän olisi onnellinen toisen kanssa sillä et halua häneltä ottaa mitään, et viedä onnea, rakkaus on niin syvä ja pyhä tunne että olet valmis antamaan hänelle kaikkesi, et tekemään kaikkesi saadaksesi itsellesi tai että saisit toisen elämääsi, se on omistushalua. Se on itsellesi haluamista. Rakkaus on pyyteetöntä antamista, eikä siihen liity odotuksia toista kohtaan. Ne ovat muita juttuja ne. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mustasukkaisuus on toksista eikä normaalia. Jos todella rakastut on se toisen onnellisuus niin tärkeää että olen onnellinen jopa siitä että hän olisi onnellinen toisen kanssa sillä et halua häneltä ottaa mitään, et viedä onnea, rakkaus on niin syvä ja pyhä tunne että olet valmis antamaan hänelle kaikkesi, et tekemään kaikkesi saadaksesi itsellesi tai että saisit toisen elämääsi, se on omistushalua. Se on itsellesi haluamista. Rakkaus on pyyteetöntä antamista, eikä siihen liity odotuksia toista kohtaan. Ne ovat muita juttuja ne. Sivusta
Todella hyvin sanoitit. Olen huomannut että sinulla on usein samanlaisia ajatuksia täällä kuin itsellä :)
- Anonyymi
Joo sitä se on, se vain että en ole kenenkään kanssa tällä hetkellä, niin mistä se kirpaisu sitten johtuu? Kannattaa varmaan tutkituttaa itsesi kaivattusi luona, niin uskon 93% varmuudella että kirpaisu katoaa. 👨⚕️🕵️♂️👨🔧👨💻
- Anonyymi
Ajatus siitä kirpaisee, en kuvittele hänen olevan kenenkään kanssa, jos olisi niin silloinhan me ei olla toisillemme.
- Anonyymi
Mustasukkaisuus ei ole rakkautta. Se on epävarmuutta siitä, rakastaako toinen itseä.
- Anonyymi
Mikään ei ole niin varmaa kuin että koko tilanne on epävarma 😂
Ei se silti sitä faktaa poista että tykkään ku hullu puurosta, hänestä. - Anonyymi
Tuo on yleinen harhakuvitelma rakkaudettomilla ihmisillä, että jos rakkaan menettäminen toiselle sattuu, se on mustasukkaisuutta. Oikea rakkaus sattuu.
- Anonyymi
En kykene suhteeseen mustasukkaisen kanssa. En siksi että haluaisin pettää häntä vaan petän silloin itseäni. Se menee siihen, että alistun olemaan väkisin toisen kanssa, etten vain tuottaisi pahaa mieltä, ja pyrin olemaan tietynlainen. Vaikken enää edes rakastaisi. Mustasukkaisen ihmisen kanssa joutuu olemaan koko ajan varpaillaan ilman syytä. Se on helvettiä. En itsekään ole mustasukkainen. Tai jos olen, se on huono merkki. Suhde ei tule toimimaan.
- Anonyymi
Juu eikä sinun tarvitsekaan pystyä, kun ei aloitus sulle ole joka haluat vääntää monen kommentin verran tuota mustasukkaisuusskeidaa vaikka aloitus on melko normaali syvästi tuntevan ihmisen ulostulo. Hei hei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu eikä sinun tarvitsekaan pystyä, kun ei aloitus sulle ole joka haluat vääntää monen kommentin verran tuota mustasukkaisuusskeidaa vaikka aloitus on melko normaali syvästi tuntevan ihmisen ulostulo. Hei hei.
Täällä saa vastata mihin aloitukseen haluaa. Mitä mieleen tulee aiheesta. Ei tätä, kuten muitakaan aloituksia ole suunnattu vain tietynlaisille ihmisille. Hei hei.
- Anonyymi
Eikä vaan rakkautta vaan ihan julmettua intohimoa!
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Joo, tätä se todella on. Ei vaan saa tarpeekseen! Tai no nyt ei saa ollenkaan 🥺😅
- Anonyymi
Tunnen oikeasti suurta rakkautta ilman mustasukkaisuutta. Sallin rakastamalleni ihmiselle hänelle hyvää tekevät suhteet, oli kyse sitä yhdestä tai useammasta kumppanista. Itse en häntä voi saada, mutta hyvä että joku hyvä ja hieno ihminen saa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611840Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48807- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713