Mitä minä olen koskaan nähnyt. Jos miestä saa kauniiksi sanoa, olet sitäkin.
Ehkä et näe itseäsi niin. Komea olet kaikin puolin ja miten tahansa päin vaan. En kestä ajatusta, ettei nähtäisi pitkään aikaan.
Voisimme nähdä aivan muualla, mutta onkohan sellaiselle aikaa, paikkaa ja sijaa sinun elämässäsi..
Olet J mies komeinta
16
242
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jeesus?
- AnonyymiUUSI
No kai hänellä joku orastava jumalkompleksikin joskus tulee pintaan.
En silti näe sitäkään huonona. Koska rakastan häntä.
- AnonyymiUUSI
On kyllä, kaikki järjestyisi
- AnonyymiUUSI
Mennään jonnekin, otetaan huone.. Jutellaan ja tehdään mitä mieli tekee.
- AnonyymiUUSI
Nimenomaan on aivan muualla. Siihen paikkaan en voi enää samalla kaavalla mennä, se on nyt varmistunut.
- AnonyymiUUSI
Mikä paikka? 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä paikka? 🤔
Paikalla ei väliä vaan tavalla. Jos jokin toistuu tai junnaa paikoillaan, elämän opetus on tehdä se seuraavan kerran hieman eri tavalla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paikalla ei väliä vaan tavalla. Jos jokin toistuu tai junnaa paikoillaan, elämän opetus on tehdä se seuraavan kerran hieman eri tavalla.
Aivan.. Ymmärrän. Ja siitä olen samaa mieltä. Meillä taas hyvät syyt miksi olemme junnanneet. Nyt vaan pitää vaihtaa radiokanavaa.
- AnonyymiUUSI
Näin viime yönä unta hänestä. Oltiin junassa. Halailtiin ja suudeltiin oikein kunnolla. Tuntui tosi todelliselta... Miksi siellä? En tiedä.
Ja sitten heräsin.. Todellisuus vasten kasvojani hyökkäsi.- AnonyymiUUSI
Tää oli aloittajalta sitten.
- AnonyymiUUSI
Nyt kun luin tämän. Näin meidät siellä junassa❤️🥵
Voi luojavarjele haluan sinua…vain sinua!😘älä ole mustasukkainen…olet mun mielessä kokoajan, ihan sama kuka mun eteeni tulee. Sinä se vain olet - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi luojavarjele haluan sinua…vain sinua!😘älä ole mustasukkainen…olet mun mielessä kokoajan, ihan sama kuka mun eteeni tulee. Sinä se vain oletEhkä.. Riippuu siitä kuka sinä olet. 🤔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi luojavarjele haluan sinua…vain sinua!😘älä ole mustasukkainen…olet mun mielessä kokoajan, ihan sama kuka mun eteeni tulee. Sinä se vain oletJos totta puhutaan niin kyllä se naispaljous vois saada mut mustasukkaiseksi.. 🤭
Mutta en mä oo. Rakastan vaan häntä J:tä.
- AnonyymiUUSI
🥺🥺🥺❤️
- AnonyymiUUSI
Terveisin S.
- AnonyymiUUSI
Vai niin. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.26810855Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4052984Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei921708- 821535
- 641419
- 77979
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te41961Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73887Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e246817Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn20814