Olen nyt kahden vaiheilla, otanko Säästöpankin vai S-pankin? Kaipaisin kokemuksia tai ihan mitä vaan, mitä tulee mieleen molemmista pankeista. Kumpi turvallisempi, helpompi käyttää yms.
Säästöpankki vai S-pankki? Kumpaa suosittelette
6
87
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu mitä palveluja tarvitset. Säästöpankki on siitä mielenkiintoinen, etten tiedä ketään joka sitä käyttäisi. En ole koskaan tehnyt sinne tilisiirtoa eikä mitään hajua miksi edes kysyisin sieltä mitään. Eli ota se ja jaa meille tämän jälkeen ilot tai surut säästöpankin asiakkaana olemisesta. Itse menen Op+S-pankki - combolla joka lienee melkoisen yleinen.
- Anonyymi
Riippuu mihin tarvitset pankkia. Minulla on tili useammassa pankissa, 6 tai 7 pankkia. Otan jokaisesta ne parhaat palat omiin tarpeisiin.
- Anonyymi
6–7 erilaista tarvetta ja kullekin oma pankki? Sinun täytyy olla erityinen ihminen.
- Anonyymi
S pankin s mobiili sovellus on kyllä helppo jos käyttää läppärillä yhteyden ja mobiili sovellus vain kirjautumiseen qr koodilla. Tällä tavalla puhelinnumero ei ole kytketty kirjautumiseen. Jos puhelin katoaa niin ei menetä mitään. En ikinä käytä pelkästään puhelinta pankki asiointiin, aina eri laitteet ja eri tunnukset.
- Anonyymi
Osuuspankki on paikallinen ja minun valintani. Tarpeeksi kun on varallisuutta niin bonuksilla maksaa kaikki perheen vakuutukset, ilmaista.
- Anonyymi
Haluat edulliset peruspankkipalvelut ilman henkilökohtaista kontaktia: S-pankki
Haluat henkilökohtaista palvelua, josta olet valmis maksamaan tai sinulla on palveluita (sijoituksia tai lainaa) niin paljon että maksuja ei peritä: Säästöpankki
Kummassakin tapauksessa varaudu siihen, että saatat haluta käyttää joihinkin asioihin muiden palveluntarjoajien palveluita. Varsinkin sijoituspuolella kummankin pankin tarjonta on vajavaista, S-pankissa lainoituskin on vähän niin ja näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818