Mystinen päivitys naamakirjassa, onkohan kiurukkaat tehneet jo riittävät uhraukset jp:n uranputken edistämiseksi?
Kaupunginjohtaja suuntaamassa uusiin haasteisiin?
35
939
Vastaukset
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Omien kuvien jatkuva postailu ja huomion pitäminen itsessä sekä jatkuva ihailun kalastelu ja täydellinen kritiikin sietämättömyys kielivät narsistisesta persoonallisuushäiriöstä.
- Anonyymi
Kautta aikojen paras kaupunginjohtaja. Varmasti suurin osa kiuruvetisistä sitä mieltä.
- Anonyymi
Toivottavasti ei tällaista kirjoittelusta pahastu ja lähde muualle. Hän on niin ihana ja herkkä!
- Anonyymi
Kautta aikojen paras johtaja oli Esko Rautio. Nykyinen ei riitä edes Eskon kenkien lankkaajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kautta aikojen paras johtaja oli Esko Rautio. Nykyinen ei riitä edes Eskon kenkien lankkaajaksi.
On turha verrata ei aikakausia ja niiden aikaisia virkamiehiä toisiinsa.
Jokaisena aikakautena on omat vaikeutensa ja jokaisella virkamiehellä omanlaisensa luonne, ja käyttäytymiseen vaikuttavat myös kulloisetkin olosuhteet, vaivat ja vaikeudet. Sanoisin jopa, että elämme nyt vaikeampaa aikaa kuin joskus 1970-80-luvuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläpäin jokainen lankkaa omat kenkänsä.
Vanhusten ja vaivaisten kengät lankkaa vaikkapa kotiavustaja, tai vanhainkodin työntekijä, jos vanhuksella sellainen tarve on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meilläpäin jokainen lankkaa omat kenkänsä.
Vanhusten ja vaivaisten kengät lankkaa vaikkapa kotiavustaja, tai vanhainkodin työntekijä, jos vanhuksella sellainen tarve on.Jatkosodan aikaan suomalaisten kenttävartioon Vienan Karjalassa oli tullut uusi joukkueenjohtaja, Saksassa palvellut SS-mies.
Oli antanut pistoolinsa erään sotamiehen puhdistettavaksi.
Sotamies oli tuumannut verkkaiseen tyyliin:
- Meellä on ollu tiällä semmonen tapa, jotta jokkaenen puhistaa omat asseensa...
Joukkueenjohtaja oli ikään kuin havahtunut ja todennut: - No niinhän se onkin...
Oli puhdistanut aseensa itse ja ollut kaikin puolin erinomainen joukkueenjohtaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisena aikakautena on omat vaikeutensa ja jokaisella virkamiehellä omanlaisensa luonne, ja käyttäytymiseen vaikuttavat myös kulloisetkin olosuhteet, vaivat ja vaikeudet. Sanoisin jopa, että elämme nyt vaikeampaa aikaa kuin joskus 1970-80-luvuilla.Oletkohan elänyt Kiuruvedellä 1980-luvulla. Vuoden 1985 talouskriisi oli ihan samanlainen kuin nyt Rusasen aikana. Siitä selvittiin, muttei ilman Eskoa, Röntys Kallea ja Sipos Erkkiä. Olin siellä silloin minäkin, joten jotakin ja itse asiassa paljon tiedän niistä ajoista. Olitko sinä?
Jos et ollut et voi itse tietää millaista 1970 - 80 luvuilla oli. Vedä kolme peittoa niskaan ja häpeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan elänyt Kiuruvedellä 1980-luvulla. Vuoden 1985 talouskriisi oli ihan samanlainen kuin nyt Rusasen aikana. Siitä selvittiin, muttei ilman Eskoa, Röntys Kallea ja Sipos Erkkiä. Olin siellä silloin minäkin, joten jotakin ja itse asiassa paljon tiedän niistä ajoista. Olitko sinä?
Jos et ollut et voi itse tietää millaista 1970 - 80 luvuilla oli. Vedä kolme peittoa niskaan ja häpeä.Silloiseen talouskriisiin taisi olla osuutta myös päättäjien omatoimisuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisena aikakautena on omat vaikeutensa ja jokaisella virkamiehellä omanlaisensa luonne, ja käyttäytymiseen vaikuttavat myös kulloisetkin olosuhteet, vaivat ja vaikeudet. Sanoisin jopa, että elämme nyt vaikeampaa aikaa kuin joskus 1970-80-luvuilla.Myös luottamushenkilöiden persoona ja toiminta vaikuttavat asioiden hoitoon.
Kunnalliselämässä on sattunut jopa niinkin, että johtavat luottamusmiehet ovat prässänneet kunnanjohtajaa niin, että tämä on kyllästyneenä vaihtanut paikkakuntaa.
Eikä välttämättä huonompaan,.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletkohan elänyt Kiuruvedellä 1980-luvulla. Vuoden 1985 talouskriisi oli ihan samanlainen kuin nyt Rusasen aikana. Siitä selvittiin, muttei ilman Eskoa, Röntys Kallea ja Sipos Erkkiä. Olin siellä silloin minäkin, joten jotakin ja itse asiassa paljon tiedän niistä ajoista. Olitko sinä?
Jos et ollut et voi itse tietää millaista 1970 - 80 luvuilla oli. Vedä kolme peittoa niskaan ja häpeä.Paljonhan niitä on juttuja, jopa sellaisesta ihmemiehestä kuin Kekkonen.
On sanottu, että hän ratkaisi taitavasti monta ongelmaa, joita oli itse aiheuttanut tai järjestänyt, esimerkiksi noottikriisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonhan niitä on juttuja, jopa sellaisesta ihmemiehestä kuin Kekkonen.
On sanottu, että hän ratkaisi taitavasti monta ongelmaa, joita oli itse aiheuttanut tai järjestänyt, esimerkiksi noottikriisin.Kuntatasolla auttaa sekin, jos joukossa on jalat vankasti maassa elävä järkimies, joka tarttuu liian lennokkaita henkilöitä nilkasta kiinni ja vetäisee heidät suurine ja kalliine suunnitelmineen takaisin maan pinnalle...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ollut et voi itse tietää millaista 1970 - 80 luvuilla oli. Vedä kolme peittoa niskaan ja häpeä.Ulkopuolinen pystyy tarkastelemaan asioita objektiivisesti, kun ei ole itse pelissä mukana, eikä sidoksissa mihinkään ryhmään, henkilöön tai asiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ollut et voi itse tietää millaista 1970 - 80 luvuilla oli. Vedä kolme peittoa niskaan ja häpeä.Ei liene samanlainen, johtuu yleisestä taloustilanteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liene samanlainen, johtuu yleisestä taloustilanteesta.
Jos silloinen talouskriisi oli laajempi, valtakunnallinen, selvittiinkö siitä silloin Kiuruveden päättäjien toimin? Eli onko muunkin Suomen kiittäminen Kiuruveden päättäjiä?
Jos vain Kiuruvesi siitä selvisi, miten kävi muun Suomen? Vai oliko talouskriisi sittenkin lähinnä Kiuruveden oma talouskriisi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sanottu, että hän ratkaisi taitavasti monta ongelmaa, joita oli itse aiheuttanut tai järjestänyt, esimerkiksi noottikriisin.Kekkonen oli älykäs ja taktikoi ovelasti, paikallistason poliitikot ja virkamiehet saattavat aiheuttaa esimerkiksi talousvaikeuksia muista syistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sanottu, että hän ratkaisi taitavasti monta ongelmaa, joita oli itse aiheuttanut tai järjestänyt, esimerkiksi noottikriisin.Suomessa muun muassa vientiä keskitettiin liikaa itään, idänkauppaan.
Paasikivikin aikanaan varoitteli, ettei idänkauppa saa nousta liian suureksi.
Kun suuri ja mahtava Neuvostoliitto hajosi, idänkauppaan menneet tuotteet eivät kelvanneetkaan länsivientiin, nimenomaan vaate- ja kenkämuoti. Länsimaiset naiset eivät halunneet etenkään maatuskamuotia. Siitä seurasi alan teollisuudelle paljon ongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa muun muassa vientiä keskitettiin liikaa itään, idänkauppaan.
Paasikivikin aikanaan varoitteli, ettei idänkauppa saa nousta liian suureksi.
Kun suuri ja mahtava Neuvostoliitto hajosi, idänkauppaan menneet tuotteet eivät kelvanneetkaan länsivientiin, nimenomaan vaate- ja kenkämuoti. Länsimaiset naiset eivät halunneet etenkään maatuskamuotia. Siitä seurasi alan teollisuudelle paljon ongelmia.Kun kauppaa alettiin tehdä myös länteen,
noin 500 tunnettua henkilöä, politikkoja ja
kulttuurialan ihmisiä, oli lujasti vastaan
ja osoitti mieltään marssimalla julisteiden kera
ja julisteissa isoin kirjaimin Ei EEC!
Tämä vain elävänä esimerkkinä siitä, että
ei järki paljon päätä pakota aina edes
yhteiskunnan huipulla, kuntatasosta puhumatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kauppaa alettiin tehdä myös länteen,
noin 500 tunnettua henkilöä, politikkoja ja
kulttuurialan ihmisiä, oli lujasti vastaan
ja osoitti mieltään marssimalla julisteiden kera
ja julisteissa isoin kirjaimin Ei EEC!
Tämä vain elävänä esimerkkinä siitä, että
ei järki paljon päätä pakota aina edes
yhteiskunnan huipulla, kuntatasosta puhumatta.Kulkueissa sitten marssi näitä julkimoita ja
perässä suuret joukot tavan möllyköitä ideologisista syistä...
- Anonyymi
Kaikki entiset vietti aikansa lukittujen ovien takana piilossa rahvaalta. JP sentään on ihmisten ilmolla ja tekee asioita kylän eteen.
- Anonyymi
Hah, päivän paras! Tekee asioita vain oman ulkokuorensa kiillottamiseksi!
- Anonyymi
Eivät viettäneet.
Kokouskäytännöistä on omat sääntönsä kaikkialla Suomessa.
Keskinäisten ideapalaverien pito on eri asia.
Päätökset on tehty lain mukaisessa järjestyksessä.
Hyviä vai huonoja päätöksiä, se on asia erikseen.
Tekovaiheessa ovat voineet vaikuttaa hyvinkin hyviltä.
Äänestettykin on.
Jos joku pikkuporukka on saanut juntatuksi päätöksen läpi,
se on eri mieltä olleiden huonoutta.
Olisivat tuoneet kantansa selvästi esille ja pitäneet siitä kiinni.
Ei täällä ole tarvinnut eikä tarvitse pelätä ikkunasta putoamista, vaikka on ollut
selvin sanoin ja perustein eri mieltä.
- Anonyymi
Jos joku henkilö on pienessä maalaispitäjässä vähänkin näkyvässä asemassa, hän joutuu helposti silmätikuksi ja kusitolpaksi.
- Anonyymi
JP on kyllä aivan huippu nykyaikainen johtaja. Toivottavasti ei lähde muualle, kun täällä joutavia kirjoitellaan.
- Anonyymi
Nämä mittään joutavia kirjoituksia ole. Asiaa, asiaa.
- Anonyymi
Lehden nettisivuilla on hyvä kirjoitus, taitaa herra johtajaa sapettaa moinen teksti. Myös lirjoittajan nimimerkki oli osuva!!
- Anonyymi
Minkä lehden?
- Anonyymi
Vaihtuuko Tangokuninkuuden tavoittelu osallistumiseen Voice of Finlandiin, Talent Suomeen tai Idolsiin? Sitä emme nyt tiedä. Aina ei kaikki ole sitä miltä näyttää ja monesti on myös parasta poistua ennen kuin sen muutkin huomaavat?? Toisaalta kyseessä voi olla vaikkapa kesäteatteri. Älkää kiurukkaat ottako kaupunginjohtajaanne liian vakavasti, minä uskon, ettei hänkään teitä.
- Anonyymi
Koska niin näkyvästi mukana Iskelmäviikossa, niin luotettavilta tahoilta kuultuna JP alkaa juontamaan k.o. tapahtumaa. Saa viikossa saman palkan kuin vuodessa kunnanklovnina.
- Anonyymi
Saapi paljon muutakin. Makkeeta mehua ja hyvvee ruokoo mahan täydeltä.
- Anonyymi
Kyllä JP:n pitäisi siirtyä jonkun ison yrityksen johtotehtäviin. Saisi taitojensa mukaisia hommia, olisi neuvottelupöydässä moni ihmeissään kun laittaa asiat järjestykseen!
- Anonyymi
Herra ollut radiossa taas tänään, mitäs asiaa tällä kertaa?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832304
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722040Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441983- 1281680
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661632Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1961529Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771251Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321144Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801140- 711093