Kyllä, joskus kirjoitan sulle

Anonyymi-ap

Tavan vuoksi. Meistä ei ole enää unelmia, vietän aikaa jonkun muun kanssa. Ei odotuksia, ei jännitystä, kun näen sinut. Tunne oli vahva, mut sekin meni ohi. Näin se on 🤝

28

685

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä. Jatkan suhteessani. Mieli voi vaeltaa silti välillä.. näin se on.

• Anonyymi

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi

Tämä sopii minulle.

• Anonyymi

Hyvä ettet enää haaveile. En ole haaveillut vuosiin.

• Anonyymi

Miten väärässä voikaan olla molemminpuolisten tunteiden kanssa.

• Anonyymi

Niin meni tunne ohi minultakin. Se ei estä ajattelemasta sinua kuitenkaan. Käyt mielessäni ja huomaan kertovani sinulle asioita. Tänään tunsin, miten ajattelit minua.

Tunsin myös hiljaisuutesi, yhteyden katkeavan ja tiesin, että olet taas muussa seurassa. Ehkä alle viikko sitten.

Ehkä joku hetki vain meni ohitsemme. Ehkäpä tämä oli loppumme, jotta kumpikin saisi rauhan.

Ei kiinnosta edes käydä täällä. Kirjoittelijat vaikuttavat tosin harvinaisen hyväntuulisilta, se ilahduttaa minua suuresti. Toivon, että ihmiset hellittäisivät vihasta ja nauttisivat taas omasta elämästään kuten ennen koronaa. Muiden kyttääminen katkerana ei ole hyvä ratkaisu mihinkään.

🌴

• Anonyymi

Se yhteys katkeaa varmaan silloin, kun nautin vähän muutakin kuin kansalaisluottamusta. Mun ammatissa voi ottaa välillä aika rennosti. Mut kyllä mäkin olen päässyt jo yli, tavallaan. Ei ikuisuuksiin jaksa. Tosin heitettiin hukkaan jotain todella erityistä, lähinnä se harmittaa. Tiedän ettei tämän elämän aikana tule toista moista vastaan, koska tätä ei tieteellä selitetä. Onpahan vapaus tehdä mitä huvittaa, tai ainakin itse otan tämän niin. Hän omalla erillä tavallaan, ja hänen tavoitteet olivat erilaiset, ei siitä olisi tullut mitään.

❄️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se yhteys katkeaa varmaan silloin, kun nautin vähän muutakin kuin kansalaisluottamusta. Mun ammatissa voi ottaa välillä aika rennosti. Mut kyllä mäkin olen päässyt jo yli, tavallaan. Ei ikuisuuksiin jaksa. Tosin heitettiin hukkaan jotain todella erityistä, lähinnä se harmittaa. Tiedän ettei tämän elämän aikana tule toista moista vastaan, koska tätä ei tieteellä selitetä. Onpahan vapaus tehdä mitä huvittaa, tai ainakin itse otan tämän niin. Hän omalla erillä tavallaan, ja hänen tavoitteet olivat erilaiset, ei siitä olisi tullut mitään.

❄️

Sekin voi olla toki syynä. Kun ihminen juo, niin hän ns "vetää perseet", eli tietoisuus laskee juurichakraan ja spiritualistinen yhteys ehkä katkeaa.

Sinä vastaaja ajattelet erilailla kuin minä. Etsit loppua, etsit alkua. Itselleni elämä ei ole niin loogista, ei ole mitään menetettyä tai lopullista, kaikki vaan ON.

Hän oli erityinen ja ei kuitenkaan ollut. Hän meni, hän tuli, hän ON. Kuten minäkin.

Kaikki rimpuilu on aivan turhaa. Hän voi tulla tai olla pois, mutta minä OLEN. Olen aina hänelle sitä, mitä olen, vaikka emme koskaan enää näkisi.

Jos hän ei halua nähdä tai on mieluummin jonkun muun kanssa, niin ei se mitään. En minä voi ketään pakottaa, en myöskään henkiseen yhteyteen, se olisi hyvin sopimatonta.

Minä olen kuten elämä, voit olla vapaa, muttet kuitenkaan ole:) Ehkä sinun on helpompaa olla poissa, kun minun lähelläni.

Huomenna ajattelen jo toisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekin voi olla toki syynä. Kun ihminen juo, niin hän ns "vetää perseet", eli tietoisuus laskee juurichakraan ja spiritualistinen yhteys ehkä katkeaa.

Sinä vastaaja ajattelet erilailla kuin minä. Etsit loppua, etsit alkua. Itselleni elämä ei ole niin loogista, ei ole mitään menetettyä tai lopullista, kaikki vaan ON.

Hän oli erityinen ja ei kuitenkaan ollut. Hän meni, hän tuli, hän ON. Kuten minäkin.

Kaikki rimpuilu on aivan turhaa. Hän voi tulla tai olla pois, mutta minä OLEN. Olen aina hänelle sitä, mitä olen, vaikka emme koskaan enää näkisi.

Jos hän ei halua nähdä tai on mieluummin jonkun muun kanssa, niin ei se mitään. En minä voi ketään pakottaa, en myöskään henkiseen yhteyteen, se olisi hyvin sopimatonta.

Minä olen kuten elämä, voit olla vapaa, muttet kuitenkaan ole:) Ehkä sinun on helpompaa olla poissa, kun minun lähelläni.

Huomenna ajattelen jo toisin.

Niin vapaaehtoista tahtoahan ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vapaaehtoista tahtoahan ei ole.

On ja ei. Kuten niin monet asiat. Minä olen ja en ole, välitän tai en välitä. Hän on kanssani tai ei ole, vaikka onkin. Seuraavalla kierroksella raide kääntyy toisaalle.

Se on ikäänkuin se syy, miksi energiat vetävät toisiaan puoleensa. Ilman sitä ei olisi kait mitään.

Me teemme valinnat, valinnat tekevät meidät.

Oman vanhan kaivattuni valimta jättää meidän välimme ja poistua radalta ei ollut tehnyt hänestä onnellista ihmistä, sen kyllä tiedän.

Se tunne, kun jää väärällä pysäkillä.

• Anonyymi

Minäkin valehtelen usein itselleni… 😉

• Anonyymi

En ole osallistunut tähän ketjuun enkä lukenutkaan aiemmin.
      T. Bänkseistä epätietoinen kivi kenkä- tyyppi
      En taida jaksaa osallistuakaan.

• Anonyymi

Onko aloittaja mies? Tässä on jotain tuttua, mutta väsyttää enkä jaksa olla skarppina.

• Anonyymi

On ilmeisesti. Mutta sitten näin hänet toisella nikillä juttelemassa jossain toisessa höpötysnais- ketjussa. Ainoalla, jonka nyt luulen tietäväni.
        Itse olen ihan sekaisin jo näistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ilmeisesti. Mutta sitten näin hänet toisella nikillä juttelemassa jossain toisessa höpötysnais- ketjussa. Ainoalla, jonka nyt luulen tietäväni.
        Itse olen ihan sekaisin jo näistä.

Kun poikkeaa täällä silloin tällöin, pienissä pätkissä, eikä lue joka ketjua, ei voi ikinä pysyä perillä kuka kirjoittaa missäkin. Tuskin silloinkaan vaikka lukisi kaiken, tarkemmin ajatellen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun poikkeaa täällä silloin tällöin, pienissä pätkissä, eikä lue joka ketjua, ei voi ikinä pysyä perillä kuka kirjoittaa missäkin. Tuskin silloinkaan vaikka lukisi kaiken, tarkemmin ajatellen.

😆😆😆👍

Juu tää palsta on sellainen josta ei akateemikko selviä lukemalla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆😆😆👍

Juu tää palsta on sellainen josta ei akateemikko selviä lukemalla..

Varsonkin kun botti vetää välistä

• Anonyymi

Kanna sitä mukanasi.

• Anonyymi

😔 minulla tunne ei kadonnut

• Anonyymi

Etkö boikotit soittaa?

• Anonyymi

Soita sille

• Anonyymi

Minun tunteeni ei ole kadonneet 🫂

• Anonyymi

Real love lives forever!🧡💛💚💙

• Anonyymi

Halailette keskenänne kaiket illat kuin kiimaiset muumipeikot en mies kestä että halaat sen blondin kanssa kuulut muumipeikkoni vain minulle!!!

• Anonyymi

Häh?

• Anonyymi

Ei kannatakaan liikaa haaveilla vaan elää ja mennä eteenpäin. Paitsi jos on jo syvällä tunteiden juoksuhiekassa. Sitten kannattaa ottaa selvää onko molemminpuolista.

Joskus toisinaan minulla on tapana muistella vanhoja pitkäaikaisia ihastumisjuttuja ja kyllähän ne hymyilyttävät vielä monen vuoden jälkeenkin 😊 - nainen sivusta

• Anonyymi

Suru, ettet halunnut edes yrittää

• Anonyymi

Ei me enään tulla näkemään siitä pitää yksi huolen ja mä myös siitä meinaan vauva tulossa meille jiihaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe