Naiset!
Millanen teidän eka kerta oli? Sattuiko? Haittaako vaikkei olis posliinia? Entä haittaako miehiä ylipaino? Tissitkin on ihan eriparia. Entä jos en osaa mitään?
-Tyttö 16v
Eka kerta
10
1136
Vastaukset
- Anonyymi
Mist päin olet?
Ei haittaa vaikka et mitään osaa, opit kyllä. Kaiki tissit on ihana. Älä huolehdi liikaa
- Anonyymi
Ei haittaa ylipaino eikä osaamattomuus. Pidän pulleista naisista ja opetan kyllä. Tehdään se sievästi ni ei satu
- Anonyymi
Pidän myös karvoista,ne tekee naisesta luonnollisen ja haluttava.
- Anonyymi
25v sitten tutustuin yhteen sillon 20v nuoreen naiseen netissä. Hän oli vielä neitsyt ja oli aivan helvetinmoisessa kiimassa. Sitten juteltiin puhelimessa ja ääni oli aivan upea. Juteltiin enemmän ja enemmän. No, sitten näin hänen kuvansa. Vaikka itsekkään en ole mikään täydellinen, niin….. loppupelissä alkoi tulemaan vastaan paljon asioita ja käskin häntä painumaan helvettiin. Viho viimeinen tapa jutella syvällisesti netissä ihmisen kanssa joka ei ole aivan kärryillä itsensä kanssa. Ja mitä tulee meidän kunkin vikoihin ja ominaisuukssiin, niin saadaanhan me sanoa vaikka mitä ja oikeasti olla vaikka mitä mieltä.
- Anonyymi
Ossamisesta. Kyllä kaiken oppii. Pahinta on olla kokeilematta asioita ja luovuttaa parin vaikean kerran jälkeen. Ja ne miehet jotka kehuvat osaamisellaan ja taidoillaan voi hirttää munista näreen oksalle. Ja yks asia. Jos on nyt kiire, niin etsi ikäisesi mies. Älä ainakaan paljoa vanhempaa. Miinus yksi vuosi plus kaksi tai kolme.
Ja nettihän on paras paikka oppia. Ei elämä. Itse olen elänyt aikuisena aikaa jolloin ei ollut mitään nettiä, ei sähköpostia, eikä edes omia puhelimia. Käsi puhelimia oli, mutta ne oli helvetin kalliita.
Terv. plus 50m
- Anonyymi
Kokematon tyttö olisi ihana 🥰
M42 Satakunta - Anonyymi
Imet kunnolla ja karju survoo näin kasvaneen mulkun pesääsi!
- Anonyymi00014
Olin jo 21-vuotias, en ollut sitä ennen seurustellut tai muutenkaan ollut poikien kanssa (esim. suudellut) erinäisistä syistä johtuen. Kyseessä oli varttuneempi mies (vajaa 40?) jonka olin tuntenut, en avaa taustoja sen enempää. Hän oli erittäin huomaavainen, kehui minua nätiksi ja sanoi, että ei ekaa kertaa tarvitse jännittää, se tulee jokaiselle joskus. Muistan että kuitenkin jännitti ja kun hän tuli sisääni, ensimmäiset työnnöt vähän sattuivat, mutta sen jälkeen tuntui ihan hyvältä. Olin aluksi selälläni, sitten kyljellään lusikassa ja lopuksi kontallani, kun hän tuli takaapäin. Hän kysyi vielä, että kaduttaako, vastasin että ei.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1278259Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4567453SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden2195646Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en904598Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1384580Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1044432Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr104142Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03810Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p152954Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil132690