Eka kerta

Anonyymi-ap

Naiset!
Millanen teidän eka kerta oli? Sattuiko? Haittaako vaikkei olis posliinia? Entä haittaako miehiä ylipaino? Tissitkin on ihan eriparia. Entä jos en osaa mitään?

-Tyttö 16v

9

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mist päin olet?

• Ei haittaa vaikka et mitään osaa, opit kyllä. Kaiki tissit on ihana. Älä huolehdi liikaa

• Anonyymi

Ei haittaa ylipaino eikä osaamattomuus. Pidän pulleista naisista ja opetan kyllä. Tehdään se sievästi ni ei satu

• Anonyymi

Pidän myös karvoista,ne tekee naisesta luonnollisen ja haluttava.

• Anonyymi

25v sitten tutustuin yhteen sillon 20v nuoreen naiseen netissä. Hän oli vielä neitsyt ja oli aivan helvetinmoisessa kiimassa. Sitten juteltiin puhelimessa ja ääni oli aivan upea. Juteltiin enemmän ja enemmän. No, sitten näin hänen kuvansa. Vaikka itsekkään en ole mikään täydellinen, niin….. loppupelissä alkoi tulemaan vastaan paljon asioita ja käskin häntä painumaan helvettiin. Viho viimeinen tapa jutella syvällisesti netissä ihmisen kanssa joka ei ole aivan kärryillä itsensä kanssa. Ja mitä tulee meidän kunkin vikoihin ja ominaisuukssiin, niin saadaanhan me sanoa vaikka mitä ja oikeasti olla vaikka mitä mieltä.

• Anonyymi

Ossamisesta. Kyllä kaiken oppii. Pahinta on olla kokeilematta asioita ja luovuttaa parin vaikean kerran jälkeen. Ja ne miehet jotka kehuvat osaamisellaan ja taidoillaan voi hirttää munista näreen oksalle. Ja yks asia. Jos on nyt kiire, niin etsi ikäisesi mies. Älä ainakaan paljoa vanhempaa. Miinus yksi vuosi plus kaksi tai kolme.

Ja nettihän on paras paikka oppia. Ei elämä. Itse olen elänyt aikuisena aikaa jolloin ei ollut mitään nettiä, ei sähköpostia, eikä edes omia puhelimia. Käsi puhelimia oli, mutta ne oli helvetin kalliita.

Terv. plus 50m

• Anonyymi

Kokematon tyttö olisi ihana 🥰
      M42 Satakunta

• Anonyymi

Imet kunnolla ja karju survoo näin kasvaneen mulkun pesääsi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      103
      4563
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      383
      1335
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1062
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1052
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      950
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      882
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    10. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      837
    Aihe