Eka kerta

Anonyymi-ap

Naiset!
Millanen teidän eka kerta oli? Sattuiko? Haittaako vaikkei olis posliinia? Entä haittaako miehiä ylipaino? Tissitkin on ihan eriparia. Entä jos en osaa mitään?

-Tyttö 16v

9

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mist päin olet?

• Ei haittaa vaikka et mitään osaa, opit kyllä. Kaiki tissit on ihana. Älä huolehdi liikaa

• Anonyymi

Ei haittaa ylipaino eikä osaamattomuus. Pidän pulleista naisista ja opetan kyllä. Tehdään se sievästi ni ei satu

• Anonyymi

Pidän myös karvoista,ne tekee naisesta luonnollisen ja haluttava.

• Anonyymi

25v sitten tutustuin yhteen sillon 20v nuoreen naiseen netissä. Hän oli vielä neitsyt ja oli aivan helvetinmoisessa kiimassa. Sitten juteltiin puhelimessa ja ääni oli aivan upea. Juteltiin enemmän ja enemmän. No, sitten näin hänen kuvansa. Vaikka itsekkään en ole mikään täydellinen, niin….. loppupelissä alkoi tulemaan vastaan paljon asioita ja käskin häntä painumaan helvettiin. Viho viimeinen tapa jutella syvällisesti netissä ihmisen kanssa joka ei ole aivan kärryillä itsensä kanssa. Ja mitä tulee meidän kunkin vikoihin ja ominaisuukssiin, niin saadaanhan me sanoa vaikka mitä ja oikeasti olla vaikka mitä mieltä.

• Anonyymi

Ossamisesta. Kyllä kaiken oppii. Pahinta on olla kokeilematta asioita ja luovuttaa parin vaikean kerran jälkeen. Ja ne miehet jotka kehuvat osaamisellaan ja taidoillaan voi hirttää munista näreen oksalle. Ja yks asia. Jos on nyt kiire, niin etsi ikäisesi mies. Älä ainakaan paljoa vanhempaa. Miinus yksi vuosi plus kaksi tai kolme.

Ja nettihän on paras paikka oppia. Ei elämä. Itse olen elänyt aikuisena aikaa jolloin ei ollut mitään nettiä, ei sähköpostia, eikä edes omia puhelimia. Käsi puhelimia oli, mutta ne oli helvetin kalliita.

Terv. plus 50m

• Anonyymi

Kokematon tyttö olisi ihana 🥰
      M42 Satakunta

• Anonyymi

Imet kunnolla ja karju survoo näin kasvaneen mulkun pesääsi!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      117
      5369
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      70
      5118
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4154
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3630
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3248
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2831
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2307
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      54
      1959
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1852
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1693
    Aihe