Naiset!
Millanen teidän eka kerta oli? Sattuiko? Haittaako vaikkei olis posliinia? Entä haittaako miehiä ylipaino? Tissitkin on ihan eriparia. Entä jos en osaa mitään?
-Tyttö 16v
Eka kerta
9
679
Vastaukset
- Anonyymi
Mist päin olet?
Ei haittaa vaikka et mitään osaa, opit kyllä. Kaiki tissit on ihana. Älä huolehdi liikaa
- Anonyymi
Ei haittaa ylipaino eikä osaamattomuus. Pidän pulleista naisista ja opetan kyllä. Tehdään se sievästi ni ei satu
- Anonyymi
Pidän myös karvoista,ne tekee naisesta luonnollisen ja haluttava.
- Anonyymi
25v sitten tutustuin yhteen sillon 20v nuoreen naiseen netissä. Hän oli vielä neitsyt ja oli aivan helvetinmoisessa kiimassa. Sitten juteltiin puhelimessa ja ääni oli aivan upea. Juteltiin enemmän ja enemmän. No, sitten näin hänen kuvansa. Vaikka itsekkään en ole mikään täydellinen, niin….. loppupelissä alkoi tulemaan vastaan paljon asioita ja käskin häntä painumaan helvettiin. Viho viimeinen tapa jutella syvällisesti netissä ihmisen kanssa joka ei ole aivan kärryillä itsensä kanssa. Ja mitä tulee meidän kunkin vikoihin ja ominaisuukssiin, niin saadaanhan me sanoa vaikka mitä ja oikeasti olla vaikka mitä mieltä.
- Anonyymi
Ossamisesta. Kyllä kaiken oppii. Pahinta on olla kokeilematta asioita ja luovuttaa parin vaikean kerran jälkeen. Ja ne miehet jotka kehuvat osaamisellaan ja taidoillaan voi hirttää munista näreen oksalle. Ja yks asia. Jos on nyt kiire, niin etsi ikäisesi mies. Älä ainakaan paljoa vanhempaa. Miinus yksi vuosi plus kaksi tai kolme.
Ja nettihän on paras paikka oppia. Ei elämä. Itse olen elänyt aikuisena aikaa jolloin ei ollut mitään nettiä, ei sähköpostia, eikä edes omia puhelimia. Käsi puhelimia oli, mutta ne oli helvetin kalliita.
Terv. plus 50m
- Anonyymi
Kokematon tyttö olisi ihana 🥰
M42 Satakunta - Anonyymi
Imet kunnolla ja karju survoo näin kasvaneen mulkun pesääsi!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693