Onko hän tulevissa vaaleissa jossakin ehdokkaana ?
Monenlaista huhua hänestä liikkeellä.
Entinen ministeri Vilhelm Junnila
Anonyymi-ap
5
292
Vastaukset
- Anonyymi
Poliittinen alaluisu on menossa Junnjialla.
- Anonyymi
Tavion klaani painosti Vilhelmin ulos Naantalista.
Kovaa peliä.
- Anonyymi
Turkulaiset hankkivat Naantalin kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Junnilan. Kova kaappaus turkulaisille mutta eiköhän Junnila jatka myös eduskunnassa ja aja Naantalinkin asioita. Ehdottomasti paras naantalilainen kansanedustaja koskaan mitä tulee liikennehankkeisiin ja vaikuttamiseen maakunnassa.
- Anonyymi
Naantali hävisi ja Turku voitti.
Siitoinkin oli naantalilainen ja turkulainen
- Anonyymi
Junnila. YÖK.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3173092Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka642374- 1282080
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3512057Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271743- 671419
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2141408- 661357
- 711329
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl811288