Olit liian kiltti ja herkkä mulle , miten voisit rakastaa tämänkaltaista hirviötä?
Olit liian epäitsekäs ja muut huomioon ottava, jotta voisit seurustella minunkaltaisen narsistisen ja itsekkään ihmisen kaa..
Olit liian kaunis, sekä fyysisesti ,että henkisesti, en ollut tarpeeksi komea tai viehättävä sulle.
Pitäisikö minun sitten rakastaa jotain rumaa, itsekästä ja ilkeää ihmistä? Tiiät, että sydän tää, herkkä ja helposti särkyvä, ei ikinä hyväksyis ketään itsekästä tai ilkeää... ei ikinä. Liikaa traumoja, suojia, pelkoja ja luottamusongelmia.
Hyväksyy vain ne kaikista herkimmät ja kilteimmät. Olit fiksu, kiltti, herkkä, kaunis, ihminen jota kykenisin rakastamaan. Mutta kuten kaikki hyvä elämässäni, sekään ei kestänyt pitkään, koska en ansainnut sitä. En ansainnut olla onnellinen, olin tehnyt liikaa pahaa. Vahvistit vain mun kaikkia pelkoja, siitä että en koska saa olla onnellinen ihmisen kaa, jota oikeasti rakastan koko sydämelläni. Sitä, että en pysty koskaan tekemään kenestäkään onnellista, ja saamaan kenenkään oloa turvalliseksi. Että kukaan ei tulisi hyväksymään mun tekemiä virheitä ja syntejä, vaikka kaiken sen aikaa , en ymmärtänyt. Kun saa vihaisia katseita siitä, että tuntee ja rakastaa niin vahvasti, aivan liikaa, niin se hämmentää, kun ei oo osannut kunnioittaa muiden rajoja.
Tiedäthän, että vihaan raiskaajia ja seksuaaliahdistelijoita eniten maailmas, mikään muu ei okseta mua niin paljon maailmassa kun toisten fyysisen koskematomuuden rikkominen. Silti mulle on sanottu, että henkisesti raiskaan ihmisiä kun kirjotin omista tunteista, kun lähetin sen viestin, vaikka en ois saanut. En osaa hallita itseäni, kun meen niin sekasin näistä tunteista, ajattelen että se olisi niin helppoa, mutta aina kun tilanne tulee kohdalle, toistan vaan samat virheet ja oon ajattelematon.
Ja ei väliä kuinka huomioonottava pyrin olemaan, ja kunnioittaan toisen rajoja, iloitseen toisen puolesta,niin jossain kohtaa se rakkaus ja epätoivo voittaa taas. Ja kuin hetkessä olen taas sokea, sille miten satutan kaikkia mun ympärillä. En vaan pysty ymmärtään miksi en kelpaa kellekkään omana itsenäni.. tai no kelpaan, mutta en sellaiselle ihmiselle jota pystyisin rakastamaan. Se sattuu, en voi pakottaa omia tunteita, niiden pitää tulla luonnostaan, ja useasti olen yrittänyt rakastuu jotain "väärää", ja vain rikkonut sydämiä..
Ei sillle voi mitään, en voi valehdella itselleni ja satuttaa muita. Et varmaan edes pysty ymmärtämään miltä se tuntuu, kun sydän täynnä rakkautta ja välittämistä, mutta ei ole ketään jolle voi jakaa sitä. Ja ne ihmiset jotka minua rakastavat, heitä en kykene rakastamaan, niinkuin olisin vain liian viallinen tai alieni ihmisten seassa.
Ehkä olenkin.. jollain tavalla liian viallinen.
Rakastin sinua, mutta en ollut tarpeeksi noin kauniille sielulle
34
603
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki tekee virheitä. Ehkä ne voi antaa anteeksi. Kukaan ei ole koskaan rakastanut minua niinkuin hän.
En kuitenkaan tiedä mikä se totuus on rakkauden suhteen irl - Anonyymi
Rakastit muttet enää rakasta
- Anonyymi
Vihaat raiskaajia mutta teet niin😵💫kuulostaa hyvälle?
- Anonyymi
Pitäiskö sulla olla ihminen joks käskee sut lopettaa noi jutut ja ajattelut heti jos sun mieli lipsuu moraalin väärälle puolelle.
Joku joka pitää ns kurissa.
Sua pitäis selvästi jonku auttaas asettamaan rajoja eikä sitä pimeää pidä sallia enenpää.
Sullon asennetta oppia kyllä rakastamaan niiden joista pidat tavalla sen siaan että rakastat omaa tapaasi rakastaa ❤️
Se on sopeutumiskysymys ja haaste mies
lähinnä
Minä tiedän et pitää sanoa vieläkin enenpi ei sulle kun sun mieli lipsuu eikä antaa innostua tai harhalla yhtää lisää.
Koska tiedän ettet halua olla pahinta ihmis roskaa edes mieleltä vaan mies jolla on asennetta ja munaa.❤️- Anonyymi
Ai sinä oot se nainen joka voi narsistin parantaa. Tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ❤️
AP. Jop tiedan syystä mitkä keinot oman kaytöksen hallinassa auttaa noihin sun yllämainittuihin kuule .
Narstien ongelma on rajojen asettelussa
ja vastuun kantamisessa itsenäisesti.
Niistä löytyy aina jotakin tehtävää.
Mut moni narsisti ei huomaa virheitään
Että niistä voisi kehittyä etenpäin .
Että on sittenkin jotakin opittavaa..
Se on iso ja hyvä alku et oot itse havainnut että ei oo oikein ja vikaan menee.
Muutos lähtee juuri tuosta
Uskon et sä pystyt oppimaaa vieläkin uutta.
Koska sille on oikea tarve.❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo Tsemppiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo Tsemppiä!
Sinulla on taas tämä Kukertaca kampanjointi menossa palstasedän aloituksissa ja muissa porinoissa- onko myötä- vai vastatuulta näkyvissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP. Jop tiedan syystä mitkä keinot oman kaytöksen hallinassa auttaa noihin sun yllämainittuihin kuule .
Narstien ongelma on rajojen asettelussa
ja vastuun kantamisessa itsenäisesti.
Niistä löytyy aina jotakin tehtävää.
Mut moni narsisti ei huomaa virheitään
Että niistä voisi kehittyä etenpäin .
Että on sittenkin jotakin opittavaa..
Se on iso ja hyvä alku et oot itse havainnut että ei oo oikein ja vikaan menee.
Muutos lähtee juuri tuosta
Uskon et sä pystyt oppimaaa vieläkin uutta.
Koska sille on oikea tarve.❤️Voi,kuule ei Ap oo täysin narsisti.Hän osaa rakastaa vain yhtä ihmistä!omaa kumppaniaan,joka on ollut hänenkaa yli 28-vuotta..Anteeksi tämä nainen on antanut monet kerrat!Ap ei lyö!Satuttaa pettämiselle!Muuten mennyt paljon eteenpäin hänenkaa.Nainen rakastaa häntä koko sydämellään!Ja uskoo vieläkin,et asiat menisi hyvin,mutta nainen on muuttunut.Haavat taas auki!Ja nainen on tullut uskomattoman vahvaksi.Nainen ei ota enään haavoja!Ja miks pitäisi?Ennen hän syytti itseään,mutta aika tekee tehtävänsä.Nainen päätti että ei tarvitse sietää tämmöstä.Koska nainen oli aina töissä,kotona,kilttinä..unohti itsensä!
Ja se ei oo oikein!Nainen on nyt antanut viimeisen mahiksen..kunnes taas tuli tietoa,Inhottavuuksia!Ja nainen tietää!Tuntee ap erittäin hyvin!😮💨😔😤💪👎
- Anonyymi
Vastaan kuten hänelle, koska olen näkevinäni ja tunnistavinani kirjoituksesta jotain tuttua. Ylisanat ovat kyllä ihan liiallisia, että voisin tosissaan ajatella, että ne olisivat minulle, mutta voisihan sitä näinkin minusta kai ajatella, joku jossain mielentilassa.
Hänelle, kaivatulleni. Kyse ei tosiaan ole kelpaamattomuudesta, eikä siitä, että en olisi hyväksynyt sua kokonaisuudessaan. Tiedät kyllä ihan varmasti, kuinka paljon sinusta pidän, kuinka paljon ulkoisesti ja sisäisesti minua miellytät ja kuinka paljon minulla on ollut tunteita sinua kohtaan vuosia ja on edelleen. Kyse ei ole sinun kelpaamattomuudesta, vaan siitä että minulla on hyvä parisuhde, jota en halua rikkoa. Asiaan liittyy muutakin, mutta tuo on se ykkössyy ja se asia ei tule muuttumaan.
Ruoskit liikaa itseäsi. Et ole tehnyt mitään pahaa, etkä henkisesti raiskannut. En tiedä, mihin sillä edes viittasit, mutta jos palstakirjoituksiin, niin ne ovat anonyymejä kirjoituksia, joiden kirjoittajaa voi vain
arvailla. Sun tunteet on lyöneet yli, mutta niin
on lyöneet mullakin. Kyllä mä hyväksyn sut edelleen kokonaisena, just sellaisena kuin
olet, sisäisesti ja ulkoisesti. Mutta sitä suhdetta ei vaan voi tulla. Koska
elämäntilanne. Ja voihan olla että olemme
myös muuten liian erilaisia tai liian samanlaisia. Tarvitsen tasapainoa elämääni.
Sitä saan nykyisestä suhteesta. On tullut olo, että sinulta en sitä saa, vaan pikemminkin
epätasapainoa.
Mutta edelleen tunteet ovat samat kuin aina ennenkin. En ole "hylännyt" sua mitenkään
henkisesti. Ongelma on vain se, miten jatkamme jatkossa oikeassa elämässä.
Ystävinä vai vihamiehiä toisillemme esittäen? Vai jonain muuna, hyvän päivän tuttuina?
Onko vielä joku muu vaihtoehto? En tiedä.
Ystävä haluaisin itse sun kanssa olla.
Yritän päästä täältä palstalta pikkuhiljaa pois.
Toivottavasti sinäkin pääset täältä.
Ollaan ihmisiä toisillemme. Yritetään jaksaa
omissa elämissämme.
Kaikki hyvin rakas ihminen❤️- Anonyymi
Menikö kauankin tuon raapustukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että saman verran kuin ap.lla. Olisko aika samanpituinen teksti🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla että saman verran kuin ap.lla. Olisko aika samanpituinen teksti🤔
Ettei olis ap itse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei olis ap itse
Sen tietää vain ap. itse ja mahdollinen vastaaja.
- Anonyymi
On niin hyvin kun ne voi olla tässä tilanteessa
Mut nyt tarvin tilaa. Ja taukoa
Olen ottanut asiosta oppia ..
Saanut ajatella myöskin joka on tehnyt hyvää.
Kyllä kuulet minusta vielä joskus aivan varmasti jos omat suuntelmat menevät oikeaan suuntan❤️
Kiitos ja näkemiin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin hyvin kun ne voi olla tässä tilanteessa
Mut nyt tarvin tilaa. Ja taukoa
Olen ottanut asiosta oppia ..
Saanut ajatella myöskin joka on tehnyt hyvää.
Kyllä kuulet minusta vielä joskus aivan varmasti jos omat suuntelmat menevät oikeaan suuntan❤️
Kiitos ja näkemiin .Hyvä ❤️
Näkemiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai palstasedällä, eli aloittajalla vai? Näyttää olevan aika hatusta temmattua tajunnanvirtaa, mut miksi se sua kiinnostaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei olis ap itse
Onko sullakin tällaisia voimakkaita ajatuksia aloittajasta ja juuri mtn muuta päiväohjelmaan ei mahdukaan sitten?
- Anonyymi
Kyllä mä henkisesti kärsiä saan.Ei fyysistä.Et tunne häntä,mä tunnen.Teitä on ollut niin paljon..oot vaan yksi niistä..Oon pahoillani,vaikka mun ei tarvitse olla!Mä oon vahva,mut kun monet muut ei oo..pidä hyvä suhteesi!Mutta mun mielestä sun pitäis kertoa kumppanillesi mis mennään, muuten kuulut samaan kun kaivattusi.älä oo hölmö.kaikkea hyvää!
- Anonyymi
Hmm en kyllä uskoisi ,että hän täällä kirjotteilisi mulle, mut siltä varalta, että niin on niin vastaan.
"Tarvitsen tasapainoa elämääni.
Sitä saan nykyisestä suhteesta. On tullut olo, että sinulta en sitä saa, vaan pikemminkin
epätasapainoa."
Voi olla, oon hyvin ristiriitainen tän asian kaa, ikäänkuin Schrödingerin tasapainoinen (jos tiiät mitä toi tarkoittaa ,sellast ristiriitaa), niin tasapainoinen, mutta myös todella myrskyinen ihminen, se riippuu niin paljon kaikesta ja siitä miten paljon osaat ottaa mua huomioon, jos pystyt ymmärtään oman vaikutuksesi muhun, niin pystyn olemaan tasapainoinen, vaikutat muhun ja mun tunteisiin yhä paljon, vaikka oon melkein päässyt susta yli tai ainakin yrittänyt, niin jos olisit tosi ikävä mua kohtaan tai laukaisisit sen hylkäämisen tunteen jotenkin ,niin saattaisin olla aika myrskyinen. Toisaalta oon aina aatellut, että sen "Oikean" kanssa musta tulis tasapainoisempi, kun ei tarttis pelätä ja vois vaan rauhottua, vaikka ei ne voimakkaat tunteet ikinä mihinkää häviä.
Itse oon niin kaikki tai ei mitään ihminen ja sellanen toivoton romantikko, että uskoisin ,että "aito" rakkaus voittais kaikki haasteet, mutta ymmärrän ton sun tilanteen hyvin, kunhan et nyt pelkästä miellyttämishalusta ole siinä suhteessa, niin kaikki on hyvin ja voin sen hyväksyä. Oikeastaan jo aikoinaan kun kerroit mulle, että oot suhteessa, niin mulle tuli sellanen "huh" helpotus tavallaan, koska oon niin myrskyinen ja voimakastunteinen ihminen, että mietin välillä et sulla oiskin helpompaa jonkun muun kaa, vaikka se rakkauden tunne on sitten myös voimakkaita, etenkin jos joku tuntuu niin oikealta, kuin sä...
Miten jatkamme oikeassa elämässä? En halua olla vihoissa sun kaa, tai tuntea sua kohtaan negatiivisia tunteita, koska yhä sisimissäni uskon, että sulla oli syysi miksi toimit niin ristiriitaisesti ja "julmasti", kuin toimit, enkä mäkään osannut toimia oikein. Haluaisin myös olla ystävä sun kaa, mut pelkään, että se avais nää vanhat tunteet uudestaan ja rakastuisin suhun vaa syvemmin, ja sit se menis taas niin kivuliaaks, ja en haluis taas rikkoa sun rajoja niillä rakkausteksteillä :,(, en vaa voi mitään, se tulee niin luonnostaan sun kaa..
Haluisin yhä päästä puhumaan sulle irl, en haluu et kummallekkaan jää huonot tunteet tai väärinymmärretty olo täs tilanteessa. Ja haluaisin olla sun ystävä, mut se nyt taitas olla liian kivuliasta, kun tiiän kuiteskin, että oot enemmän... ja niin ainutlaatuinen, ehk just niin omanlainen.
Oot liikaa, etten rakastuis ja ihastuis vaik yrittäisin olla ystävä, ja tiiän että pystyisin siihen, koska pystyin hillitseen omia tunteitani niin pitkään, mutta siinä on aina omat riskinsä et meenkin vaan entistä enemmän rikki, tai että jossain vaihees vaan kaadaan omat tunteet taas sun päälle, kun menee niin voimakkaiks ja epätoivosiks. :c, haluun et oot onnellises suhtees.
Välil kyl mietin ootko oikeesti, pystyisinkö auttaan suakin, pystyisinkö viemään sut ehk täyteen potentiaaliis ja tekeen onnelliseks. Sinäkin oot jollain tavalla niin hukassa ehk, siltä se vaikuttaa.. ja oishan se upeeta jos pystyisin näyttään sulle, että kannattaa mennä niitä unelmiansa kohti, sitä oon monelle ihmiselle yrittänyt sanoa. Jos se ei vaan tunnu oikeelta, niin se ei oo oikeeta, ihan sama kuin helppoa se on, helppo tie ei aina tuo sitä onnea...
No toivon et voit hyvin ja oot onnellinen suhteessas, oon kyl hämmentynyt tästä sun tekstistä vähän <3 Ja älä välitä noist trolleista, tunnistat varmaa mun ainutlaatuisen kirjotustyylin täälläkin.. en mä ny niin paljoo oo täällä kirjotellu edes. Huolissani oon yhä susta vähän, sen painajaisen takia, en todelkaa haluais et sabotoisit ittees, ansaitset olla onnellinen.. ja haluisin pystyä tuomaa sulle jotain tasapainoo ees ystävänä.
Mut tiiäthän, voimakkaat tunteet, tätä elämää suuremmat, ne saa mut ihan hulluks, kun sun vaikutus muhun ainakin oli niin valtavaa, ja yhä vaikutat niin paljon, ehk meiän pitää nyt kävellä hetki eri teitä, että voidaan jonain päivän olla kohdata taas. Niinkuin noi haarat mun kädessä, ne menee pitkään erillään, kunnes yhtäkkiä ne yhdistyy. :)
- Anonyymi
On kyllä imelää tekstiä taas, jotain rajaa.
- Anonyymi
Ei oo imelää!Täyttä totta!
- Anonyymi
Meissä on samaa. Inhoon mun paskoja tekoja ja niitten kanssa eläminen on raskasta. Haluan paeta niitä ja yritänkin mutta ne seuraa.
- Anonyymi
Siihen voit vaikuttaa miten elät nyt. Jos alat tekemään hyviä tekoja, korvasta sillä niitä paskoja tekoja. Yksinkertaista. - sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen voit vaikuttaa miten elät nyt. Jos alat tekemään hyviä tekoja, korvasta sillä niitä paskoja tekoja. Yksinkertaista. - sivusta
Voit korvata siis...
- Anonyymi
Niin mäkin pakenen mutten samalla tavalla.
Raskasta tekojen kanssa on ..
Yritä levätä .. mäkin yritän vielä muuttua
Ja muuttaa mun elämää❤️
Jokin voima ei anna periksi vaikka on vaikea.
Naiselts Syntiseltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mäkin pakenen mutten samalla tavalla.
Raskasta tekojen kanssa on ..
Yritä levätä .. mäkin yritän vielä muuttua
Ja muuttaa mun elämää❤️
Jokin voima ei anna periksi vaikka on vaikea.
Naiselts Syntiseltä.Olen sivusta ja sulle tuntematon sekä nainen myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit korvata siis...
Ja sulleko tämän aapeen, joka on tässäkin tapauksessa palstasetä pitäisi niitä jotain abstrakteja tekoja korjata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulleko tämän aapeen, joka on tässäkin tapauksessa palstasetä pitäisi niitä jotain abstrakteja tekoja korjata?
Ei vaan kelle tahansa voi korvata tai hyvittää, keitä nyt tapaakaan elämässään. Kerroin vaan sen että voi alkaa hyvittämisen koska vaan, se ei ole ikinä myöhäistä. Puhuin yleisesti hyvien tekojen tekemisestä. Onko siinä sinusta jotain kummallista? Kyllä itselleni tulee hyvä mieli, jos voin olla edes vähän avuksi tai ystävällinen kanssakulkijoille.
- Anonyymi
Ei seuraa,jos puhut.Aina voi saada anteeksi!Ei kukaan oo täydellinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!Sä tajuut!
- Anonyymi
Psykoterapeutti!!!
- Anonyymi
Sellasta varmaan tarvitsisit ainakin. Sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805