Kun Suomessa alkoi Kommunisti perheiden vainot ja teloituksekin, Neuvostolootossa epäilykset samoin kohdistui, jola itä-Karjalassa Suomen kieli kouluissa kielettiin,joka sitten kumottiin !?
Tätäkään ei Suomen kouluissa opeteta historiassa,kuin sotilasasimiesten kokousta,Helsingissä 1938,josta asiakirjat hävitetty !?
Mitä yhteistä Suomella ja niinsanotulla Stalinin vainoilla,tosi ne kuului Berjian julmuuksiin !?
3
76
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen johtvat historian tutkiat, on hiljaa ja syytäkin, kieroilua on kohta riittänyt 100 vuotta,onko toista tälläista maata maailmassa !?
- Anonyymi
Onko niin raukoiksi Suomalaistutkiat kasvatettu, että vain ostettu historia vain kelpaa,poliittisesta !? SDP:tä historia aikanaan kirjoitettiin tynkänä ja varoen totuuksiakin ja hyväksyjät oli tunnettuja oikeiston piilo........!?
Stalinin suuressa puhdistuksessa, mitä muuten johti NKVD:n johtaja Nikolai Ježov, kuoli arviolta 20 000 etnistä suomalaista. Vainot muuten ajoittuvat vuosille 1936 – 1938, jolloin ei kommunisteja Suomessa teloitettu.
Nikolai Ivanovitš Ježov taitaa nykyään olla teillä siellä kaalimaassa epähenkilö, josta ei saa keskustella edes teille myönteisissä asioissa, kuten suomalaisperäisten murhaamisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832