muistuttavat henkilöstä jolle ei ole mitään hyvää sanottavaa! Häirinnän pitää loppua!
Vasaran äänet
5
158
Vastaukset
- Anonyymi
Vainoahan jotain muuta nobody
- Anonyymi
Kaikki muitten normaalit asumisen äänet tuntuvat muistuttavan sinua hänestä. Ei oo tervettä tommonen. Hakisit apua.
- Anonyymi
Ja toisekseen jos tuo objektisointi ei ole ollut hierarkinen varpaille astuminen, niin minä olen jumalatar kalima
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toisekseen jos tuo objektisointi ei ole ollut hierarkinen varpaille astuminen, niin minä olen jumalatar kalima
Proffa joutuu osaksi narttujen narinaa eikä häneltä tarvitse tietenkään kysellä mitään suostumusta, että ei kai se ny voi mitenkään haitata
- Anonyymi
Mistä sinä muka tiedät anonyymisti kirjoittavien sukupuolen pakstatäti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412395Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423011974- 201760
- 241575
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231414- 1001309
- 431308
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391255Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371121- 361016