Olen asunut tässä jo kymmenen vuotta

🤔🛒🛍 eilen ekan kerran yksi mies tarjoutui kantamaan mun ostoskasseja. Hän oli maahanmuuttaja. Kainalossa hänellä oli aivan ihana pieni pulloharja, jota sain rapsuttaa 🐕 Kassit halusin kantaa itse, kun mulle ei käy se että joku kantaa mun ostokset.

76

481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minäkin miehenä joudun kantamaan kassini itse. Joskus sentään joku nainen auttaa tyhjentämisessä.

• Minä vihjaisin siihen, että suomalaisilla miehillä ei enää ole käytöstapoja. Näyttää siltä että olin oikeassa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Minä vihjaisin siihen, että suomalaisilla miehillä ei enää ole käytöstapoja. Näyttää siltä että olin oikeassa.

Olen sun kanssa samaa mieltä😊👌

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Minä vihjaisin siihen, että suomalaisilla miehillä ei enää ole käytöstapoja. Näyttää siltä että olin oikeassa.

Naisethan haluavat tasa-arvoa joten kantakoot kassinsa itse.
        t yks nainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisethan haluavat tasa-arvoa joten kantakoot kassinsa itse.
        t yks nainen

Miten tasa-arvo liittyy käytöstapoihin?

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Onneksi matuilla on hyvät käytöstavat. Onnea teille naisille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sun kanssa samaa mieltä😊👌

Samaa mieltä ja kun lukee näitä miesten viestejä niin melkoista törkyä on!! Kaikki on vaan matujen kautta tullu mitään väkivaltaa ei ollukkaan ennen kuin nuo tulivat. Ne tilastot vaan näyttää jotain ihan muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ja kun lukee näitä miesten viestejä niin melkoista törkyä on!! Kaikki on vaan matujen kautta tullu mitään väkivaltaa ei ollukkaan ennen kuin nuo tulivat. Ne tilastot vaan näyttää jotain ihan muuta.

Kannattaa lukea noi murhajutut. Suomalainen mies ja varsinkin poliisi itse on hyvä hävittämään ruumiita. Suomi on pieni mutta laaja maa. Kyllä minä enemmän suomalaista pelkäisin kuin mm. Mutta onneksi on hyvät suhteet ja isot kalat makaa hiljaisissa vesissä

• Anonyymi kirjoitti:

Osui näköjään aloitukseni aika moneen täällä. En ymmärrä, miksi minut pitää haukkua, jos puhun kokemuksistani kauppakassien kanssa.

• Anonyymi

Se on sinun kokemus niistä. Mietippä asiaa niiden kymmenientuhansien r*iskattujen naisten ja lasten kantilta.

• Niin? Aatteleppa, että Suomessa on joka kolmas nainen on kokenut parisuhteessa fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa tai fyysesen väkivallan uhkaa. Siis parisuhteessa.

Suomi on toiseksi turvattomin maa naisille Euroopassa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Niin? Aatteleppa, että Suomessa on joka kolmas nainen on kokenut parisuhteessa fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa tai fyysesen väkivallan uhkaa. Siis parisuhteessa.

Tietenkin on, kun tänne on otettu miljoona läpsyttelijää ilman, että taustoja on edes tutkittu. Minkäs teet. Naiset itse haluaa hallitsemattomalla maahanmuutolla pilata suomen.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Niin? Aatteleppa, että Suomessa on joka kolmas nainen on kokenut parisuhteessa fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa tai fyysesen väkivallan uhkaa. Siis parisuhteessa.

Hyvin paljon samaa mieltä☺️👌 naine sivust

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on, kun tänne on otettu miljoona läpsyttelijää ilman, että taustoja on edes tutkittu. Minkäs teet. Naiset itse haluaa hallitsemattomalla maahanmuutolla pilata suomen.

Kaikkein kohteliaimpia ihmisiä ovat muuten juuri nuo terroristit tai murhamiehet. Ovat onnistuneet puhumaan itsensä pois tuomiolta ja niitä säälitään naisten keskuudessa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Tämä niin totta. Tässä yks joka sitä sai kokea 13 v. sitten oli pakko lähteä lasten kanssa. Alkoholi ja ärtyisyys joka herkästi heilahti väkivaltaan myös selvin päin. Tämä on niin tuttua hyvin monelle naiselle.

Ja arvatkaas miten ärsyttää tuo kun miehet yrittää näitä ulkkareita vaan syyllistää kaikesta naisiin kohdistuvasta väkivallasta.

Joo kyl se vaan niin on että meillä on tää ihan kotikutoinen miesten väkivalta naisia ja lapsia kohtaan. Ja kun tilastot joka vuosi kertoo saman ikävän totuuden niin en ihmettele ettei lapsia enää synny. Kuka enää haluaa lapsia tuollaisten kanssa. Sitten pakko tuoda työntekijöitä ja uusia veronmaksajia ulkomailta.

• Anonyymi

Oikein öyhötystarkoityksessako kymmenen vuotta jossain asunut palstaäijä teit tämän aloituksen? Vähäsen keinoton mies olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkein kohteliaimpia ihmisiä ovat muuten juuri nuo terroristit tai murhamiehet. Ovat onnistuneet puhumaan itsensä pois tuomiolta ja niitä säälitään naisten keskuudessa.

No mitä kaikkea etua siitä heille on sitten aapeesetä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä niin totta. Tässä yks joka sitä sai kokea 13 v. sitten oli pakko lähteä lasten kanssa. Alkoholi ja ärtyisyys joka herkästi heilahti väkivaltaan myös selvin päin. Tämä on niin tuttua hyvin monelle naiselle.

Ja arvatkaas miten ärsyttää tuo kun miehet yrittää näitä ulkkareita vaan syyllistää kaikesta naisiin kohdistuvasta väkivallasta.

Joo kyl se vaan niin on että meillä on tää ihan kotikutoinen miesten väkivalta naisia ja lapsia kohtaan. Ja kun tilastot joka vuosi kertoo saman ikävän totuuden niin en ihmettele ettei lapsia enää synny. Kuka enää haluaa lapsia tuollaisten kanssa. Sitten pakko tuoda työntekijöitä ja uusia veronmaksajia ulkomailta.

Tänne on tuotu 2 miljoonaa työikäistä miestä, joista 5prosenttia tekee töitä. Loput nauttii täydestä ylläpidosta veronmaksajien piikkin. Semmosia veronmaksajia.

• Anonyymi

Oletko aloittajasetä vai tämä joku muu vähän kaikesta hermostunut mieshenkilö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on muuhun Eurooppaan verrattuna todella vähän maahanmuuttoa. Kyllä ne on ihan kotimaisia, enemmän tai vähemmän ryyppääviä suomalaismiehiä, jotka niitä kumppaneitaan hakkaa ja tappaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänne on tuotu 2 miljoonaa työikäistä miestä, joista 5prosenttia tekee töitä. Loput nauttii täydestä ylläpidosta veronmaksajien piikkin. Semmosia veronmaksajia.

2 miljoonaa? Suomalaisia on vain noin 5,5 miljoonaa. Vai että joka toinen Suomessa asuva on työikäinen maahanmuuttajamies??

Mistä ihmeestä te rasistit oiken saatte "informaationne"? 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa kantismiesten aiheuttama väkivalta on varmasti maailman alhaisinta, jos suljetaan vielä mustalaiset pois. Suomalainen mies on maailman lauhkein ja pitkäpinnaisin otus, siinä missä latino, afrikkalainen, tai idän mies vetää kunnolla riehuvaa akkaa turpaan, suomalainen mies vain mököttää ja ottaa akalta itse turpaan. Nähty on.

Kun kyselyjä on tehty suomessa, naiset ovat ilmoittaneet väkivallaksi jopa tietynlaisen katseen. Feminismi, kuten sosialismi ja fasismi rakentuu valehtelun varaan, niin se on suomessakin. Feministit vihaa miehiä ja siksi levittävät valheitaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa kantismiesten aiheuttama väkivalta on varmasti maailman alhaisinta, jos suljetaan vielä mustalaiset pois. Suomalainen mies on maailman lauhkein ja pitkäpinnaisin otus, siinä missä latino, afrikkalainen, tai idän mies vetää kunnolla riehuvaa akkaa turpaan, suomalainen mies vain mököttää ja ottaa akalta itse turpaan. Nähty on.

Kun kyselyjä on tehty suomessa, naiset ovat ilmoittaneet väkivallaksi jopa tietynlaisen katseen. Feminismi, kuten sosialismi ja fasismi rakentuu valehtelun varaan, niin se on suomessakin. Feministit vihaa miehiä ja siksi levittävät valheitaan.

Nimenomaan päinvastoin. Ylisukupolviset traumat ilmeisesti piinaavat suomalaismiehiä edelleen.

• Anonyymi

Niillä onkin paaaaaaljon isommat kuin teillä kellään. Ovat myös ystävällisiä ja avuliaita. Hyviä puolisoita. Kovia tekemään hyvää ruokaa ja meillä sama uskonto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse kysellä. Näkyy sairaalahoitoa vaatineina vammoina ja jopa kuolemina, kantasuomalaisten miesten toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niillä onkin paaaaaaljon isommat kuin teillä kellään. Ovat myös ystävällisiä ja avuliaita. Hyviä puolisoita. Kovia tekemään hyvää ruokaa ja meillä sama uskonto.

Odinin porukka on yks joka vihaa suomi naisia eniten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa fyysinen väkivalta ja edes sen uhka, ovat itseeni kohdistuneet kantasuomalaisten miesten taholta. Samoin on asian laita myös naispuolisten, Suomessa asuvien ystävieni kohdalla. Myös ne raikaukset, joiden uhrit tunnen henkilökohtaisesti, ovat kantasuomalaisten miesten tekemiä. Maahanmuuttajat tekevät kyllä paljon tuollaisia rikoksia, mutta väite, että kantasuomalaiset eivät muka tekisi (ja vieläpä suurinta osaa) on puhdasta paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa fyysinen väkivalta ja edes sen uhka, ovat itseeni kohdistuneet kantasuomalaisten miesten taholta. Samoin on asian laita myös naispuolisten, Suomessa asuvien ystävieni kohdalla. Myös ne raikaukset, joiden uhrit tunnen henkilökohtaisesti, ovat kantasuomalaisten miesten tekemiä. Maahanmuuttajat tekevät kyllä paljon tuollaisia rikoksia, mutta väite, että kantasuomalaiset eivät muka tekisi (ja vieläpä suurinta osaa) on puhdasta paskaa.

Juurihan tuli tilastoja kansallisuuksien perusteella. Ulkomaalaiset tekee rikoksia 6-20 kertaisesti suomalaisiin verrattuna. Joten älkää valehdelko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juurihan tuli tilastoja kansallisuuksien perusteella. Ulkomaalaiset tekee rikoksia 6-20 kertaisesti suomalaisiin verrattuna. Joten älkää valehdelko.

Nyt puhuttiin tapausmäärästä, ei suhteellisesta prosenttiosuudesta. Ulkolaisten suhteellinen prosenttiosuus, verrattuna heidän osuuteensa väestöstä, on suuri. Tapausmääräisesti katsoen kantasuomalaiset ovat kuitenkin suurin tekijäryhmä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli älä valehtele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan päinvastoin. Ylisukupolviset traumat ilmeisesti piinaavat suomalaismiehiä edelleen.

Niinku MITKÄ esimerkiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että isikin oli ilkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On taas satuja keksitty. Viralliset tilastot kertovat muuta;
        Työ- ja elinkeinoministeriön tiedot:
        "työluvalla saapuneilla ja EU-kansalaisilla noin 80 prosenttia
        perheen tai opiskelun perusteella saapuneilla noin 70 prosenttia ja
        ja kansainvälistä suojelua saavilla noin 60 prosenttia. "
        Lainaus täältä:
        https://tem.fi/-/selvitys-tarjoaa-uutta-tietoa-suomeen-eri-syista-muuttaneiden-parjaamisesta-tyomarkkinoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Räikeimpiä tapauksia, mitä lähiympäristössä tapahtunut:
        - Tuttu rouva oli polvillaan keittiön lattialla haulikko suussa ja suomalainen ukkonsa uhkasi tappamisella. Onneksi selvisi.
        - Toista puukotettiin "vahingossa" rappukäytävässä 30 kertaa hänen ollessaan töihin lähdössä. Tekijä suomalainen tässäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ehkä tajua mitä traumoja yhdelle sukupolvelle jäi sodista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo paljon missä piireissä elät. Itse en ole koskaan kuullut, tai nähnyt miesten tekemää väkivaltaa sukulais- tai tuttavapiirissä. Pari kertaa olen nähnyt naisen käyvän miehen kimppuun. Suomalainen femakko on ihmishirviö, joka vielä kehtaa aina valittaa, vaikka miehet ovat tämänkin elämän mahdollistaneet pitkälle kehittyneessä maassa. Hävetkää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertoo paljon missä piireissä elät. Itse en ole koskaan kuullut, tai nähnyt miesten tekemää väkivaltaa sukulais- tai tuttavapiirissä. Pari kertaa olen nähnyt naisen käyvän miehen kimppuun. Suomalainen femakko on ihmishirviö, joka vielä kehtaa aina valittaa, vaikka miehet ovat tämänkin elämän mahdollistaneet pitkälle kehittyneessä maassa. Hävetkää!

En tainnut sanoa missään, että tekijät olisivat olleet tuttuja.

• Anonyymi

Voi kunpa joku kantaisi munkin ostokset tupaan asti.Henki meinaa loppua portaissa.

• Anonyymi

Älä ahmi niin paljon ruokaa. Kun painoa putoaa 50 kiloa, jaksat taas nousta portaita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ahmi niin paljon ruokaa. Kun painoa putoaa 50 kiloa, jaksat taas nousta portaita.

Olen kyllä entinen tupakoitsija.

• Anonyymi

Ei meillä Suomessa oikein kuulu kuvaan tuollainen. Vaan olisko sitä vikaa meissä naisissakin? Säkin kirjoitit, että "Kassit halusin kantaa itse, kun mulle ei käy se että joku kantaa mun ostokset". Kyllä kai sen ihan ymmärtääkin, että kun on oppinut likipitäen jokaisen naisen omasta äidistä lähtien ajattelevan noin, niin ei sitä helposti tarjoudu? Itsekään en ole koskaan saanut suomalaiselta mieheltä avuntarjousta kauppakassien kantamiseen (en edes omalta aiemmalta kumppanilta), mutta jos sen sijaan olen kantanut jotain hankalamman oloista tai mulla ei selvästi ole esim. pituus riittänyt saamaan laukkua johonkin lokeroon, niin kyllä mulle silloin yleensä on tarjottu apua.

Mitä tähän kauppakassien kanssa auttamiseen tulee, niin mä olen saanut itseni kiinni juurikin tuollaisesta ajattelusta - "ei tartte auttaa, jaksan mä itekin, luuletko etten itse kykene". Tämä on juttu, johon törmäsin nykyisen mieheni kanssa (joka siis ei ole suomalainen). Mun oli vaikea sopeutua siihen, että jos käymme yhdessä kaupassa ja vaikka se kassi olisi miten kevyt tahansa, niin hän kantaa sen. Alussa mun reaktioni oli aina, että en mä tarvii apua, kyllä minäkin tämän jaksan, ei tämä paina mitään. Kerran mieheni sitten pysähtyi ja totesi (englanniksi tosin), että "Voisitko olla hiljaa? Mä tiedän, että sinä jaksat sen itse, mutta minä haluan kantaa sen. Minulle tulee siitä hyvä mieli. Sopiiko se?" Ton jälkeen siitä aiheesta ei ole keskusteltu enää. 😁

• Anonyymi

Sun jutut on kyllä niin niin lapsellisia aloittajaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun jutut on kyllä niin niin lapsellisia aloittajaäijä

Lapsellisia ovat lähinnä nuo sinun pieleen menevät tunnistelusi.

• Anonyymi

Olin menossa lentokentälle ja kannoin isoa matkalaukkua portaita ylös juna-asemalla, kun hissi oli rikki.

Portaiden alapäässä olleesta ulkomaalaisesta teinipoikien porukasta yksi juoksi luokseni, tarttui laukkuuni, kantoi sen portaiden yläpäähän mitään sanomatta ja palasi kavereittensa luo.

Olin tosi kiitollinen. ❤️

• Anonyymi

Ketään ei kiinnosta sun likaisen ä*mmän valkopesu. Muuta vattuun täältä jos ei suomalaisten seura kelpaa.

• Anonyymi

Naiset ovat hyväuskoisia hölmöjä. En ikinä antaisi kenenkään tuntemattoman käteen kauppakassejani, etenkään ulkomaalaisten, koska kukaan ei tee sellaista ilman taka-ajatuksia. Saat vain jonkun viruksen, tai syyhytartunnan toisen pesemättömistä käsistä.

Kummasti tämä varoittava kirjoitus poistettiin jo kertaalleen, ilmeisesti jollekin on käynyt, kuten varoitin ja nyt ottaa kipeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiset ovat hyväuskoisia hölmöjä. En ikinä antaisi kenenkään tuntemattoman käteen kauppakassejani, etenkään ulkomaalaisten, koska kukaan ei tee sellaista ilman taka-ajatuksia. Saat vain jonkun viruksen, tai syyhytartunnan toisen pesemättömistä käsistä.

Kummasti tämä varoittava kirjoitus poistettiin jo kertaalleen, ilmeisesti jollekin on käynyt, kuten varoitin ja nyt ottaa kipeää.

Hyvä, että täällä on lisäkseni muutamia järkeviä ihmisiä. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitushan ei varsinaisesti sanonut, että kyseessä olisi ollut tuntematon henkilö. Saattoi olla, mutta henkilön tunteminen tai tuntemattomuus jäi aloittajalta mainitsematta. Itselleni jäi tunne, että olisi ollut naapuri, koska aloittaja mainitsi "asuneensa tässä jo kymmenen vuotta". Saattouhan hän tietysti tarkoittaa paljonnlaajemminkin, vaikka koko paikkakuntaa, mutta luulisi hänen silloin kirjoittaneen asuneensa täällä eikä tässä. No ehkä aloittaja selventää oliko kyse täysin tuntemattomasta henkilöstä. Aloitus ei myöskään maininnut kannettiinko kassia paljain käsin. Itselläni on vielä näillä keleillä hanskat kädessä, mutta ei tietenkään kaikilla ole.

• Anonyymi

Kyllä minun kohdalla ois iha käsirysyksi menny jos joku yrittää kollata kassia

• Anonyymi

Voi miten kauniisti tehty🥰🥺

• Anonyymi kirjoitti:

Aloitushan ei varsinaisesti sanonut, että kyseessä olisi ollut tuntematon henkilö. Saattoi olla, mutta henkilön tunteminen tai tuntemattomuus jäi aloittajalta mainitsematta. Itselleni jäi tunne, että olisi ollut naapuri, koska aloittaja mainitsi "asuneensa tässä jo kymmenen vuotta". Saattouhan hän tietysti tarkoittaa paljonnlaajemminkin, vaikka koko paikkakuntaa, mutta luulisi hänen silloin kirjoittaneen asuneensa täällä eikä tässä. No ehkä aloittaja selventää oliko kyse täysin tuntemattomasta henkilöstä. Aloitus ei myöskään maininnut kannettiinko kassia paljain käsin. Itselläni on vielä näillä keleillä hanskat kädessä, mutta ei tietenkään kaikilla ole.

Kohteliaisuus tapahtui tietenkin oman kodin rappukäytävässä. Kadulla on muutaman kerran joku nuori nainen tarjonnut kassiapua silloin kun olen onnistunut ostamaan kerralla enemmän tavaraa kuin mitä kunnolla jaksan kantaa.

• Anonyymi

Mun ihana ja vahva adonis juoksee kauppakassit käsissään😄sit se vaan nauraa ja pussaa mua. Ihan sama kuin paljo ne painaa. Ei ole koskaan ollut mulle paha eikä ilkeä Kostaja eikä hakkaaja
      Aina hyvällä tuulella. Nuorempi on parempi😊❤️

• Anonyymi

Ei vanha gubbe jaksa kantaa mitään.

• Anonyymi

Juu ja käyt ikäväpalstaa lukemassa ja valehtelet olevasi onnellinen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ja käyt ikäväpalstaa lukemassa ja valehtelet olevasi onnellinen...

Mikä olis sun stoori liittyen tähän palstamiehen kepoisaan esitykseen? Reppana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vanha gubbe jaksa kantaa mitään.

Juu ei vanha suomi mies varsinkaan. Hyvin kyynisiä ja itseriittoisia. Kuvitteleevat että nainen hoitaa heidät loppuun asti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei vanha suomi mies varsinkaan. Hyvin kyynisiä ja itseriittoisia. Kuvitteleevat että nainen hoitaa heidät loppuun asti

No niinpä...

• Itse saan murhaavan katseen palkakseni jos pidän naiselle ovea auki, poikkeuksena mummoikäiset, joista useimmat jopa kiittävät.

• Anonyymi

Naiset rakastuvat renttuihin ja jos haluat liiton kestävän laita naiset palvelemaan sinua ja ala ryyppäämään.

• Anonyymi

Ja nimenomaan tässä järjestyksessäkö aloittajaäijä?

• Anonyymi

Tuolla reseptillä ei kyllä kunnollista naista saa, mutta voi sillä jonkun onnettoman yksilön napata.

• Toi nyt on urbaanilegenda, joka ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi

Suomessa on 300 tuhatta joutilasta kelamatumiestä. Kela voisi vaatia heitä kantamaan naisten kasseja ystävällisesti kelakorvauksen vastikkeeksi.

• Anonyymi

Panamassa nuorena merimiehenä tuskin kerkes baarituolille istahtaa ku jo oli neitokaiset kassien kimpussa :-*
      O tempora,o mores.-

Gubbe 76

• Anonyymi

Sä et koskaan edes paatissa ollu palstasetä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selipaatissa olen ollut.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpas tämä aloitus pitänyt sinut ahkerana. 😅
        P.S En vieläkään ole muuttunut mieheksi, enkä kirjoittele sinulle.

• Anonyymi

Näihin pätee vähän sama kuin vankilassa. Älä ota mitään palveluksia tai lahjoja vastaan. Koska sitten pyydetään / otetaan vastapalvelus. Näiden kohdalla sen kyllä tietää mikä se on. En suosittele edes katsomaan silmiin. Näiden maissa nainen ei saa katsoa miestä silmiin, ja jos katsoo, on jo yleisesti poljettava.

• Anonyymi

Kuullut samaa,siksi kierrän kaukaa nämä.

• Mainittakoon, että kyseinen mies oli englantilainen. Noita ulkomaalaisia kun on monesta maasta. En ole tiennytkään/nähnytkään että siellä toimittaisiin noin.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mainittakoon, että kyseinen mies oli englantilainen. Noita ulkomaalaisia kun on monesta maasta. En ole tiennytkään/nähnytkään että siellä toimittaisiin noin.

Eikö englantilaisella ole muuta tekemistä kuin tulla tänne kantamaan toisten kasseja? Voi hyvää päivää.

• Anonyymi

Asia selvä

• Niin! En itse aio tätä ketjua enää täydentää kun juttu on lähtenyt laukalle. Pääasia on jäänyt varjoon nimittäin olis kiva jos eräs tuttu mies auttelisi rappusissa ostosten kanssa. Mutta jos oikein hankalaksi käy, niin onhan noita kotiinkuljetuspalveuita.

Hyvää Yötä lukijalle.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Niin! En itse aio tätä ketjua enää täydentää kun juttu on lähtenyt laukalle. Pääasia on jäänyt varjoon nimittäin olis kiva jos eräs tuttu mies auttelisi rappusissa ostosten kanssa. Mutta jos oikein hankalaksi käy, niin onhan noita kotiinkuljetuspalveuita.

Hyvää Yötä lukijalle.

Tuollaiseen ei ulkomailla kukaan lankea, siellä viedään kassit ja puhelimet suoraan kädestä. Suomalaisetkin tuon vielä oppivat kovien kokemusten kautta, kunhan monikulttuuri vielä kehittyy.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2514
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      281
      2208
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      137
      1176
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      983
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      888
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54