Oikeesti. Mä en jaksa nyt.
Jätä mut rauhaan
19
468
Vastaukset
- Anonyymi
Aika yleispätevä neuvo kaikille. Vähän tuntomerkkejä...
- Anonyymi
Mietin samaa.
- Anonyymi
Mä en jaksa enää. Lopeta.
- Anonyymi
Naisen vai miehen
- Anonyymi
Miehen pitäs.
- Anonyymi
Kumman pitäisi jättää
- Anonyymi
Sen miehen pitäs antaa mun olla.
- Anonyymi
Mene pois! Mä en halua sua!
- Anonyymi
Mihin päin Suomea tää menee?
- Anonyymi
Hki
- Anonyymi
Entä nainen jaksatko naisten vainoa, mut tehdään sulle samaa mitä me jouduttiin syyttömänä kärsimään takiasi ja kaikkialla ja vuosia. Tuleeko mieleen että ei jaksa, hmm...
- Anonyymi
odotetaan Susannaa ja, muita vielä, saadaan kunnolla takaisin kaikkea 🙂
- Anonyymi
Eikö Katja jaksa, noh mitäs jos aloitetaan vähän takaisin kiusaa, mitä teit ja levitit, ivasit ja, vaikutit,tehdöö myös tytöllesi. luulukitko että saa Iina elää rauhassa, kaikelta, nyt voisi Laitta vähän paskaa sinne, olisko 5vai 8 vuotta?
- Anonyymi
Voit toki tulla kertomaan jos sulla on mulle jotain kerrottavaa. Ihan mielelläni kuulisin. Voi olla että asiat lähtee etenee nopeammin. Kiitos ystävä.
- Anonyymi
jyy
- Anonyymi
onko se ämmä taas paksuna, mitäs jos joukossa yritettäisiin pakottaa se aborttiin? voitaisiin uhrata muille, saisi Susanna, Papu ja Katariinaja muut vähän lisäextraa, Tuulakin poloinen ei oo enää hieno, mitäs nyt? se teidän urpoliini näyttäytyi jo 😂🤣taisi saada köniin, niin ne puhu, että vetivät jotenkin magiassa turpaan 🤣 kuoliko joku teistä taas, kauheaa kiminä kuului tappaako ne kaikki, eikö me oo jo uhrattu ja yritettiin taas 😂🤣
- Anonyymi
mihin se palkanlaskija Mari hävisi oli kovin kiinnostunut missä oon töissä, taisi ämmä vetää. turpaan, eikö päässyt ämmä taas syömään muita?
- Anonyymi
kannattaavarmasn Papu ottaa se psykoosilääkitys ja luopua siitä Lontoon elämästä, tai kuolette todella. ne on henkilökohtausia ne velat. Te ette oo mitään lyhentänyt vaikka ootte minua hakkauttanut ja varastanut täältä. eli perivät kyllä kaiken mitä ootte ostanut väärin ja ottanut vastaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794