Kunnossapito ei ole hyvä jos tielle muodostuu kovettunut kerros ja renkaat syö siihen kaksi kapeaa uraa. Uran sivut nousevat ylös aiheuttaen riskin lisäksi se pinta joka on kovettunut tai sohjoa.
Joissakin kunnissa voi olla 4-5cm syvät urat taajamassa kuukausia. Olen nähnyt kun edessä ajavalla osa renkaista oli urissa ja auto pyörähti ympäri. Nopeutta oli joku 40kmh taajamassa ja alamäessä.
Kerros alkaa sulamaan keväällä muodostaen sohjoa, sohjokin lisää riskiä.
Valtateillä ja muualla jääkerros, kaksi uraa aiheuttaa lisää riskiä jos vielä 80kmh mittarissa.
Suomalaiset asfalttitiet talvella, paksu kerros jäätä ja kaksi kapeaa uraa.
Anonyymi-ap
4
224
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole moneen aikaan ollut jäätä tai sohjoa Pirkanmaalla ja etelämmässä.
Ainahan noin on ollut talvella.- Anonyymi
Aivan, ja veikkaa ettei täällä asiasta itkeminen paranna tienpitoa yhtään.
- Anonyymi
Ne uratkin kulkevat päin hlvettiä. Kun ei osata ajaa oikeassa kohdassa kaistaa kesällä, niin ei sitä osata sitten talvellakaan.
- Anonyymi
Se on sitä, kun ihmiset eivät ajattele mitä tekevät ja miten ajavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008910
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265308- 534621
- 894370
- 583563
- 513336
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583198Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262836Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv432640- 432591