Vieläkö ihmettelet,

Anonyymi-ap

Miksi sinut on estetty?

75

834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Estetty missä

• Anonyymi

Kyllä. Ihmettelen sitä joka päivä.

• Anonyymi

Mikset uskalla kysyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset uskalla kysyä?

Miten kysyn jos minut on estetty? 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kysyn jos minut on estetty? 😁

Aina on muita viestintäkanavia, jos niitä todella haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensisijaisesti toivoisin jonkin merkin siitä, että yhteydenotto olisi haluttu. En halua tyrkyttäytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensisijaisesti toivoisin jonkin merkin siitä, että yhteydenotto olisi haluttu. En halua tyrkyttäytyä.

Ei, merkkejä ei tietenkään tule. Jos se on loppu, niin se on loppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin ajateltu, sivusta totean.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niitä muita kanavia todellakaan
        ole aina kaikilla.
        Jos sulla on niin hienoa,
        mut älä väitä että aina olisi ja kaikilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kärkyttäytyminen on myös eräs yritysmuoto.

• Anonyymi

Jokainen saa estää juuri ne ketä haluaa estää. Se toimiiko se päänsisäisiin mietteisiin onkin eri asia.

• Anonyymi

Totta tuokin. Tosin itselleni se näyttäytyi lähinnä lapsellisena käytöksenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tuokin. Tosin itselleni se näyttäytyi lähinnä lapsellisena käytöksenä.

Tähän lapsellisuuteen.
        Itse olen estänyt kahden ihmisen yhteydenotot. Toinen oli sukulainen joka viestitti melko rajua tunteen purkausta.
        Toinen, mies huoritteli ja uhkasi tappaa.
        Oli kolme vaihtoehtoa: alkaa selvittää asioita mikä mahdotonta kaiken valehtelun keskellä, antaa tilanteen jatkua tai estää yritykset vaikuttaa .

Tilanteissa ei ole hyvää vaihtoehtoa, olkoonkin oikeasti ihminen keneltä viestit tuli tai joko minun tai sen toisen viestimet oli hakkeroitu.

Kun näitä estoja ihmettelet. Itselläni on kaikki parisuhteet ihmeellisistä syistä loppunut, kaikki on mennyt kavereita myöden.
        Elä sie elämääsi ihmettelemättä. Itse en vaivaudu enää esim. Sosiaalisen median sovelluksiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän lapsellisuuteen.
        Itse olen estänyt kahden ihmisen yhteydenotot. Toinen oli sukulainen joka viestitti melko rajua tunteen purkausta.
        Toinen, mies huoritteli ja uhkasi tappaa.
        Oli kolme vaihtoehtoa: alkaa selvittää asioita mikä mahdotonta kaiken valehtelun keskellä, antaa tilanteen jatkua tai estää yritykset vaikuttaa .

Tilanteissa ei ole hyvää vaihtoehtoa, olkoonkin oikeasti ihminen keneltä viestit tuli tai joko minun tai sen toisen viestimet oli hakkeroitu.

Kun näitä estoja ihmettelet. Itselläni on kaikki parisuhteet ihmeellisistä syistä loppunut, kaikki on mennyt kavereita myöden.
        Elä sie elämääsi ihmettelemättä. Itse en vaivaudu enää esim. Sosiaalisen median sovelluksiin.

” Oli kolme vaihtoehtoa: alkaa selvittää asioita mikä mahdotonta kaiken valehtelun keskellä, antaa tilanteen jatkua tai estää yritykset vaikuttaa . ” Mikä pointti naisena esiintyvä sulatejuusto tässä sun ikuisessa draamatyöpajassa on?

• Anonyymi

En yhtään.

• Anonyymi

Ihan jees. Sopii mulle.

• Anonyymi

en.

• Anonyymi

En enää mieti koko asiaa. Ilmeisesti hänellä on jotain ongelmia, koska väitti aivan valheellista minusta.

• Anonyymi

Täällä on monta lukijaa. Kävikö se edes mielessä, kun väsäsit tuota aloitustasi?

• Anonyymi

No ehkä tämä palstaäijän aloitus kolahtaa sitten esim niihin estettyihin

• Anonyymi

Vieläkö ihmettelet ettet ole jäänyt vielä kiinni.

• Anonyymi

Haluatko kertoa lisää tästä rubikin kuutiosta? Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko kertoa lisää tästä rubikin kuutiosta? Sivusta

Vatipään ruoho on vihreämpää estettyjen puolella. Vink vink. -sivusta

• Anonyymi

Missä mut on estetty. Sekä eukko jonka en antanut pomppottaa. Estäköön 😅

• Anonyymi

Hyvä niin ettet anna pompotella mies.
        Minä olen jotain tajunnut kyllä.
        En estä mut en ihmettele jos mut estetään.
        Mutt minun mielestä lapselista käytöstä estot
        Aikuiset lähtee toiseen suuntaan ja antaa olla kun jokin päättyy

Sekopää nainen sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä niin ettet anna pompotella mies.
        Minä olen jotain tajunnut kyllä.
        En estä mut en ihmettele jos mut estetään.
        Mutt minun mielestä lapselista käytöstä estot
        Aikuiset lähtee toiseen suuntaan ja antaa olla kun jokin päättyy

Sekopää nainen sivusta.

Olen nainen. Estän herkästi. Ei mulla ole mitään tarvetta kuluttaa aikaani ihmisiin jotka eivät osaa käyttäytyä tai muuten ahdistavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nainen. Estän herkästi. Ei mulla ole mitään tarvetta kuluttaa aikaani ihmisiin jotka eivät osaa käyttäytyä tai muuten ahdistavat.

Sinun monologit on palstasetä hyvin huvittavia

• Anonyymi

Estäminen on fiksua jos on taustalla esim väkivalta taustainen toksinen suhde tms vakavaa mutta ihan turhat estot on jotenkin vaan lapsellista kun ei pystytä olemaan rehellisiä asioista ja tilanteista. Niin esto on helpointa eikä tarvi kantaa vastuuta.

• Anonyymi

Mitä himputin vastuuta hyvä mies esim suhteessa johonkin iha randomiin? Ja taas uusi aloitus piti väsätä aiheesta

• Anonyymi

Mä oon kuulemma kuollut.

• Anonyymi

Puhuttais mustakin tälleen. Ei haittais.

• Anonyymi
        UUSI

Jonkun härön viestin bingasin eräänä yönä

• Anonyymi

Minä en tämmösiä kirjoittelisi enkä ketään "estäisi".

• Anonyymi

En ihmettele jos estetty teki paljon pahempaakin hyvin paljon ikävämpää kuin esto. Ihmettelisin jos ei ole estänyt. En ole kokeillut. Enkä kokeile ei ole tarvetta.

• Anonyymi

Varmaan siksi ettet sinäkään minua halunnut 😔

• Anonyymi

En. Minun tietoisuus on niin mahtavaa ja sillä tehdään rahaa, varsinkin minä :) ja luodaan hyvää elämää. Ei teidän, mitä kuvittelitte. Jos katsellaan niin ette saa itse mitään aikaan, eikä teillä kyllä mitään keinoja olekaan kun muiden tietoisuus ja muiden estäminen.

Se on hirveää myöntää, että olen loistava ! Ja siitä hyvästä tulee rahaa edellisistä vuosista, ja näistä mitä ootte hakannut.

Papu olit koko ajan päiväkodissa auttamassa, ja siskosi käytti ajan muiden kiusaamiseen ja varastamiseen, samoin enosi, jotain teki muutakin, mutta suurin osa ajasta mennyt kiusaan ja teidän sukuun.

Suurin osa naisista halunnut että näkyy kauniina, ja kateuksissaan tuhonnut muiden elämää, samoin osa miehistä.

• Anonyymi

Te ette mitään tuo, mitään luo, vaan puratte muihin omia traumoja ja varastatte muilta muille. Estätte ja kiusaatte.

• Anonyymi

Eli rankkaa on ollut aloittajaäijä. No voi

• Anonyymi

Jo monetta kertaa tänään.

• Anonyymi

Minähän en oo keltään mitään vienyt, tehnyt omia töitä omalla tietoisuudella, kestänyt siinä väkivaltaa ja raivoakin.

Elänyt lasten kanssa meidän elämää, yrittänyt luoda uutta aina kun tuhoatte vanhaa. Etsinyt uusia keinoja oikein ja laillisesti, tehnyt normaaleja asioita omalla tietoisuudella, laajentanut oikein omaa tietoisuutta.

Kokeillut eri tyylejä etsiä oikein töitä, rahaa ja ammatillista kehitystä. uusia ja vanhoja yhyeistyökumppaneita oikeaan elämään oikeaan työhön. Jos on ollut romansseja, olemme vain fiilistelleet toisiamme :) ja puhuneet, sekstailleet, miettineet tulevaa. Nauttineet elämästä. Mikään ei ole ollut teiltä pois, tai teiltä. Teille annettukin, se mitä kuuluu, ei koko elämää vapaaehtoisesti. Tärkeintä on elää oikein ja oman sydämen mukaan, muut huomioiden.

• Anonyymi

Ongelmiin etsitty oikein ratkaisuja, hyvää tuovaa, ja itsestä lähtevää. Tosin ootte hakannut kaikkea, ja halunnut kaikkea.

Kauhea haukkuminen ja syyllistäminen kaikesta mikä poikkeaa teidän tahdosta ja elämän tyylistä. Eikä olla pariskuntia tai mistään teille tilivelvollisia.

• Anonyymi

En ole missään törmännyt moisiin ihmisiin, keitä te kuvittelette olevanne?

• Anonyymi

On tainnut mennä estot ohi. Jos minut joku olisi estänyt, niin antaisin olla. Miksi kyselisin perään jos huomaisin, että joku haluaa itsensä ja elämänsä minulta piilottaa. Onko estämisessä edes mitään ideaa jos jättää mahdollisuuden kysyä syytä jotakin muuta kautta. Ei ihan mene jakeluun, ellei ole huomionhakuisuutta.

• Anonyymi

Rehellisesti sanottuna........

Todellakin ihmettelen miksi esto laitettu 🤔

- nainen joka ei tiedä syytä -

• Anonyymi

Miehet laittaa eston jos haluavat päästä yli tunteistaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli jättävät tunteensa käsittelemättä ja hitaasti menevät pahoiksi. No, itsetuhoisuutta on monessa muodossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, että nainen ei ottaisi yhteyttä, jotain perää tuossa varmaan o

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, että nainen ei ottaisi yhteyttä, jotain perää tuossa varmaan o

Perää on. Tiedän nämä jutskat, vaan etpä tunteitasi pakoon pääse. Kun en minäkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täyttä valetta. Esto laitetaan kun ei halua olla tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin, mitäpä muutakaan.
        Entäs mitenkähän sitten tuollaisen jälkeen sen
        estetyn naisen mieli ja sydän mahtaa voida? 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis että aikuinen mies pystyisi sen verran edes vaivautua sanomaan että toinen tietäisi edes syyn.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis että aikuinen mies pystyisi sen verran edes vaivautua sanomaan että toinen tietäisi edes syyn.

Olet länkyttänyt mies tästä samasta aiheesta naista esittäen jo vuosia, auttaako se hiilaamaan näitä sinun elämän kolhuja? Aika moni somesalla varmaan painanut sitä estä - painiketta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta sinähän se terävän havainnon teit tässä palstaäijän mokelluksessa. Ei oo mennyt koulutus hukkaan &Suomi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta sinähän se terävän havainnon teit tässä palstaäijän mokelluksessa. Ei oo mennyt koulutus hukkaan &Suomi

@Suomi, että yhteiskunta se on sinunkin koulutuksen maksanut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä niin, mitäpä muutakaan.
        Entäs mitenkähän sitten tuollaisen jälkeen sen
        estetyn naisen mieli ja sydän mahtaa voida? 💔

Sinun mieli taitaa naisena esiintyvä äijä murskautua joka ikinen kerta ja niitä kertoja riittää. Kannattaako sen munakoisoemojin kanssa mennä heti sohimaan dm:n

• Anonyymi

Estot on siksi että se toinen haluaa olla rauhassa.

• Anonyymi

No eikö sillä toisella ole merkitystä?
        Miksei se toinen saa saada rauhaa?
        Miksi sen toisen täytyy kärsiä tai lopetta elämä?

• Anonyymi

Minulla ei ole mitään velkaa, henkistä, ja pitäisi pystyä hyvin tekemään kaikkea. Eikö mt ongelmia, teitä autan pakosta. Teillä on ihan väärät luulot, ja näitä tarkistettu, saan toki tästä korvauksen.

• Anonyymi

Mene nukkumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nukkumaan.

ei kiitos. Käydään muutosta läpi, minun pitää 8dottaa ne jutut ensin, ja herätä sitten kokonaan. En ole aloittamassa uutta matkaa. Olen ihan väärä henkilö. Ihmiset alkaa herämäään, ja aloittavat uutta. Niin minäkin. En ole lähdössä teidön matkaan, tiemme eroavat, joidenkin kanssa lopullisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei kiitos. Käydään muutosta läpi, minun pitää 8dottaa ne jutut ensin, ja herätä sitten kokonaan. En ole aloittamassa uutta matkaa. Olen ihan väärä henkilö. Ihmiset alkaa herämäään, ja aloittavat uutta. Niin minäkin. En ole lähdössä teidön matkaan, tiemme eroavat, joidenkin kanssa lopullisesti.

Mä muutun sun mukana. Millä planeetalla sä asut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä en kuulu teihin, elämäni suuntaa ihan toiseen suuntaan. Jätä minut jo rauhaan. Hyväksy se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä en kuulu teihin, elämäni suuntaa ihan toiseen suuntaan. Jätä minut jo rauhaan. Hyväksy se.

Minun on odotettava ne rahat ja hoidettava asiat, ja aloitettava uudet projektit. Tänne Paistaa elon valo, en nukahda uudelleen. Suuntaan eloon, en valoon tai sumuun tai pimeyteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun on odotettava ne rahat ja hoidettava asiat, ja aloitettava uudet projektit. Tänne Paistaa elon valo, en nukahda uudelleen. Suuntaan eloon, en valoon tai sumuun tai pimeyteen.

Luulet että voit jättää maksamatta, koska nukahtaisi ja luulisin, mutta olet väärässä. Ne jotka nyt nukkuu ja nukahtaa, eivät kaikki herää. Siksi, nukun kyllä oikeasti, mutta leikisti. Jatkan siis tästä eloon, kun saan ne sovitut rahat, ja täällä odotellaan jo. Muutoksen tuulet.

• Anonyymi

ja sitä kobra/pantteria odotellaan, kutsutaan eloon ja pois täältä. näkyy ihmisenä ja varmaan volmaeläimet vaihtuu, se on hengen vaarassa. näkyy pimeää sinua, kutsutaan eloon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene nukkumaan.

Etkö sinä tavallaan itsekin tunnista vääriä luulojasi kun käyt ulisemassa näihin palstaäijän, eli aloittajan horinoihin? Taitaa olla rankkaa elää tuon itsepetoksen kanssa kun jokainen sana netissä hyökkää vastaan

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kuidunsaanti ja chromecast tökkii.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvässä vai pahassa? Pitäskö tökkii enempi?

• Anonyymi

En anna vaikka itestäs luuletkin paljon, mies.

• Anonyymi

Empä oikeastaan. Se on hänen päätöksensä ja kunnioitan sitä.

• Anonyymi

Jokisen eräille liian sexyt ja hehkeet taustat.

• Anonyymi
      UUSI

En ihmettele. Tyytyväinen olen kun pääsin irti kokonaan.
      Äläkä sinäkään kun huomaat että sinutkin on estetty.
      Kun taas yksin jäät ja kaipaus iskee.
      Töitä joudut tekemään. Kerrankin.

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä syytä edelleenkään. Kerrottu syy on valhetta.

• Anonyymi
      UUSI

Ei minua ole estetty, vaan katkovat kaikki yhteydet ja suljetaan pois, jotta voi rakentaa uutta. ja rahoja odotellaan, merkkejä jo tänään saatiin. Hieno juttu!

ja alkaa raha tänne palautumaan, ja elämä muuttumaan omaksi ja teistä ja toiminnastanne päästään eroon. Ilo tietää että osa kuolee pois, niin eivät tuu enää hakkaamaan ja pilaamaan kaikkea, hyi saatana mitä touhua. Enkä ikinä mukaan lähtenyt.

Mutta ajatukset positiiviseen, tuleva on hyvä ja mahtavaa että on pitkä hyvä jakso tulossa. Ihana Robert, jälleen pelasti.

Kiitos.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2514
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      281
      2208
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      137
      1176
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      58
      983
    5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      888
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      854
    7. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      106
      808
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      807
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      805
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54