Sille miehelle. 😓😓😓
Harmittaa kun en ole tarpeeksi hyvä
13
359
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko varma? 😊😊😊
- Anonyymi
Kenestä pidät?
- Anonyymi
Älä vähättele itseäsi.
- Anonyymi
Sama fiilis
- Anonyymi
Taas trolli asialla. Yrittäisit kasvaa henkisesti ettei muiden tarttis sun takia hävetä. Aikuinen kuitenkin jo olet mutta silti täysi lapsi henkisesti jos tällainen leikkiminen on niin kivaa.
- Anonyymi
Jos kaivattuaan ei tunne niin silloin hänestä ei tiedä juuri mitään. Ihmiset voivat olla hyvinkin estyneitä. Suomessa ollaan useimmiten melko asiallisia ja virallisia. Se voi kätkeä yksittäisten ihmisten todellisen luonteen alleen. Itse olen todella estynyt mikä jo yksinään riittää syyksi etten niin sanotusti kohtaa muita ihmisiä, kuten potentiaalisia kumppaneita.
- Anonyymi
Kukaan ei ole täydellinen. Jos tunteita on ja molemmat normaaleja ihmisiä, toisiinsa ihastuneet pitävät kyllä toisiaan itselleen täydellisenä.
- Anonyymi
Koskaan mitään ollutkaan i
- Anonyymi
Mieheltä miehelle
- Anonyymi
No, ethän sä oo kellekään tarpeeksi hyvä.... ikisinkku, ku oot.... :D
- Anonyymi
Olipas rumasti sanottu...
- Anonyymi
Enkä oo ikisinkku :D
Ja kirjoitan tähän vielä senkin etten lähiajan torjunnasta huolimatta harmittele tuota kelpasmista.
Tuntuu ettei se enää liikuta..
Koska tulee aina uusia tutustujia tarjolle jos ite oon vähääkään sillä fiiliksellä et panostan seuranhakuun .
Tällähetkellä en oo niikään seuraa tai muutakaan vaille
vaan muita juttuja joiton tehtävä ensin ❤️
Sen voin sanoa et voiman tunne on palannut kiitos yhden ihanan ihmisen❤️
Naiselta
- Anonyymi
Kun et osaa muuta kuin valehdella ja kieroilla itseppähän teit lopun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794