Et sinä nainen minusta koskaan välittänyt kuten minä sinusta. En tiedä miksi meidän piti edes kohdata, mutta kaiken perusteella syy oli luonnolla särkeä, tuhota ja ruhjota sydämeni palasiksi jälleen kerran. Opettaa että ei minussa ole mitään sellaista, mitä kannattaisi edes harkita. Että olen tavallista typerämpi. huonompi, heikkolahjaisempi ja pienimunaisempi mies kuin monet muut, jotka kyllä tietävät mitä haluavat.
Olen surullinen tästä kaikesta. Eniten harmittaa että annan enemmän. Että annan kaikkeni ja sinua vain hymyilytti, mutta ehkä sitä tarvitsetkin eniten. Hymyä ja iloa, kun elämä ei muuten hirveästi ole kummoista.
Mutta minä myönnän tappioni ja antaudun tässä harhojen ja sekaisuuden taistelukentällä, jossa taistelin tyhjyyttä vastaan. Kuvittelin ehkä voittavani viimein, mutta senkin ajatuksen voi nyt unohtaa.
Ajattelin että maailmassa olisi jotain aitoa ja pysyvää, mutta ei tämä maailma ole täynnä kuin opportunistisia eksyneitä sieluja, jotka tuhoavat toinen toistaan vain vajotakseen itse alemmaksi.
Ehkä tämänkin piti tapahtua, etten koskaan löydä yhtä oikeaa, vaan jokainen on vapaata riistaa mikä tielleni tuleekaan. En tiedä, mutta sen verran pahalta nyt tuntuu ja viestittää tuolta yläpuolelta.
Hyvästi ja anteeksi niin vtusti. Syötä ne kukat vaikka hevoselle.
Pakko myöntää ja luovuttaa
50
639
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka olet, jotain tunnistetta..
- Anonyymi
Eikös tuossa ole. On antanut kukkia.
- Anonyymi
On antanut kukkia vai kukkaa?
- Anonyymi
Luovutan ja sitten joku kehtaa tunnistetta pyytää? Ja miksiköhän? Onko tunteesi sellaiset että jos toinen ei välitä niin roikut? Ei todellakaan niin.
Minä luovuin jo, en halua nähdä koko ihmistä enää ikinä! - Anonyymi
Palstasetä leikkii tekoälyllä. Vastausten nopeudesta sen jo näkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luovutan ja sitten joku kehtaa tunnistetta pyytää? Ja miksiköhän? Onko tunteesi sellaiset että jos toinen ei välitä niin roikut? Ei todellakaan niin.
Minä luovuin jo, en halua nähdä koko ihmistä enää ikinä!Eihän me edes nähty koskaan.
- Anonyymi
Ei todellakaan ollut minulta mieheltä. Huuhhu mitä sheisseä.
- Anonyymi
No ei todellakaan ollut yhdeltäkään mieheltä. Miehet ei kirjoita palstalla ollenkaan.
- Anonyymi
No nyt kyllä joku kieriskelee itsesäälissä... Ryhdistäydy hyvä ihminen. Tsemppiä sulle tulevaisuuteen! 👍🤗
- Anonyymi
Tsemppiä niille, ketkä sitä tarvitsee. Kana jää kynimättä, mutta ehkä jonain päivänä...
- Anonyymi
Täällä saa kieriskellä, missä tunteessa tykkää. Tämä palsta on sitä varten, että saa purkaa tunteitaan. Kun minnekään muualle ei voi. - sivusta en ap
- Anonyymi
Kenen hevonen sai kukka puskan?? ! 😲
- Anonyymi
Aika monen hevonen on nauttinut.
- Anonyymi
Ei kannattaisi kirjoittaa näitä valitusvirsiä. Ne on hunajaa näille palstavampyyrien korville.
- Anonyymi
Pitäähän nyt niitäkin reppanoita verellä juottaa.
- Anonyymi
Sinullahan on se toinen.
- Anonyymi
Kiva, kerro hänelle että hänellä on mut. Ja minulle kanssa voisi joku kertoa.,
- Anonyymi
😁😁😁
- Anonyymi
Juuri noin, hyvä tyttö!
- Anonyymi
Ootko ap miettinyt koskaan sitä, miksi hakeudut sellaiseen seuraan, mikä aina uudestaan satuttaa sinua? Jos tämä on toistunut ihmissuhteissasi, et voi kääntää katsettasi toisiin. Muutos voi lähteä vain omasta itsestäsi. Tsemppiä!
- Anonyymi
Liian hyvä sydän on syy. Liian hyvä sydämminen, anteeksi antava ja ymmärtäväinen olen ollut. Mutta katsotaan sitten kun päätän etten enää olekkaan.
- Anonyymi
En usko, että aloittaja on kohdannut pahoja tai huonoja naisia, ne vain eivät ole välittäneet.
Toisille miehille nämä samat naiset on tosi kivoja, hyviä ja eheyttäviä.
Niin se menee. Ei tätä miestä siitä voi syyttää.
- Anonyymi
Pienimunaisempi? Ohi
- Anonyymi
Sinähän ne parhaiten tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän ne parhaiten tiedät.
Todellakin
- Anonyymi
Mutta kuka on sitten munaisin?
- Anonyymi
Eikä tieto siitä toisesta auttanut asiaa.
- Anonyymi
No ei kyllä. Hävettää millainen lorpakko koko nainen. Varattuna nyt koko kylää pillullaan kiusata.
- Anonyymi
Nyt tiedän hänet jota tarkoitat nimenkin.,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt tiedän hänet jota tarkoitat nimenkin.,
Aloittajaa ei kiinnosta nimet tai muut. Lähinnä neniä murtuisi varmaan, jos tietäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kyllä. Hävettää millainen lorpakko koko nainen. Varattuna nyt koko kylää pillullaan kiusata.
Älä kuule valehtele ihmisistä,joka sut haluaa,täytyy olla lepakko! Kattelehan vapaita lepsu tyttöjä ja Jätä toiset rauhaan!
- Anonyymi
En ole varma onko oikea hlö, mutta en tiennyt, en tarkalleen...
- Anonyymi
Jatka vaan samaan malliin. Kyllä sinua ahdetaan ihan muidenkin puolesta.
- Anonyymi
Ja tunnistuspisteetkin meni miten sattuu...
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa jos joku jättää? Ei ketään.
- Anonyymi
Ei voi mitään enää...
- Anonyymi
Kalasta jäljellä vain ruodot. 😎
- Anonyymi
Anonyymi -ap onko mielessäsi käynyt koskaan, että luovuttaisit ja lakkaisit roikkumasta, ahdistelemasta tuota toista ihmistä?
On näes normaalia nähdä ja tavata ihmisiä ja normaalia puhua ihmisten kanssa.
Ja sekin on normaalia, että kaikkien kanssa ei onnistu ja niin sanotusti ei halua mitään suhdetta tai kokea mitään sen ihmeempää.
Et voi kiristämällä myöskään saada ketään tykkäämään sinua.
Jokaisella meillä ihmisellä täällä lienee monia syitä esimerkiksi nyt haluun elää yksin. Ihminen ei näes tarvitse parisuhdetta ei seksisuhdetta ollakseen kohtuu onnellinen. Kaikki ihmiset eivät ole myöskään samanlaisia, toisille tietyt asiat ovat jopa super vaikeita, eivätkä kaikki ihmiset halua samoja asioita.
Joten olisiko aika kasvaa ihmisenä ja ymmärtää antaa toiselle ihmiselle elämisen rauha ja täysi vapaa valintainen mahdollisuus tehdä tahtonsa mukaisesti omassa elämässään.- Anonyymi
Kyllä. Minulla on myös vapaus sitten tuhota elämiä ja kostaa kaikki pahat teot.
- Anonyymi
Voi muru, etkö sä tajua että mä en tehnyt sulle mitään pahaa. Tai sanoin muutamasti sulle pahasti mut en ilman syytä. Nyt voit lopettaa ton kiukuttelun heti. 😡
- Anonyymi
Sitten kun itket kuolemassasi niin ehkä sitten annan anteeksi.
- Anonyymi
Niin ja mulla ei ole niitä hevosia jostain syystä vielä. Kannattaiskohan asia selvittää suoraan muualla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun itket kuolemassasi niin ehkä sitten annan anteeksi.
No siihen ei kauan mene voin vaikka samantien tehä tollei jos se sua auttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen ei kauan mene voin vaikka samantien tehä tollei jos se sua auttaa.
Ap gubbe tarvii terveyden huollon apua,näyttää toi pakkomielle voimistuvan!!
- Anonyymi
Annoit kukkia ja torjui sinut vai mitä ihmettä
- Anonyymi
Sitten olisi myös hyvä tarkistaa faktat, että onko ollut kyseessä oikeasti ihan oikea henkilö. Voi olla silkkaa väärinkäsitystä, jos johtopäätökset täällä palstalla TAI toisen puhumina tehty...
- Anonyymi
Hyvin menee❤️
- Anonyymi
Pertsa haistaa jotain muutakin ny.
- Anonyymi
Sinä et mitään antanut teit selväksi mitä minust et halua salaisesta suhteesta kukaan haaveile saastainen pelle voi kääriytyä palstalla itsesääliin mutta ikävää ei poista vaikka luulisi
- AnonyymiUUSI
Hymyilin, kun en muuta voinu. Sullahan oli muutakin seuruetta siinä. Mä en oo menossa mihinkään. Rakastetaan toisemme ehjäksi...Älä jätä tätä tähän...Olet mun elämäni valo, ja tiedetään molemmat mistä meidät on tehty...mun sydän ja sielu jäi huutamaan sua <3
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794