Kypsä, tähän palstaan ja sen kryptiseen hlvettiin. Mun aivot ei riitä tunnistamaan yhtään mitään, eikä ketään
Täysin mahdotonta yrittää löytää edes joku vihje ihmisestä, josta ei tiedä käytännössä mitään, eikä varsinkaan kirjoitustyylistä. Ja kyllä, tajuan ettei välttämättä täällä edes kirjoita, mutta uskon niin. Ihminen, joka ei puhu!
Ennen tämä oli ihan hauskaa tai oli hauskaa siihen saakka, kun asiat meni ihan solmuun ja mun kärsivällisyys loppui erinäisistä syistä. Nyt haluaisin vain tietää mitä oli, vai oliko jne.
Kiitos ja anteeksi. Vttu,, että vtuttaa!
Ihan kypsä!
17
273
Vastaukset
- Anonyymi
Aa että kun o mukava kiusata varsinkin porukalla.
- Anonyymi
Ketä mielestäsi kiusaat sen toisen yhtä jäläkeen jääneen tutkaparisi kanssa ja millä tavalla? Eihän jäbä tee mitään muuta ku kitisee palstaäijän kitinään. Kumpaa sää oot jääny vaille muute?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä mielestäsi kiusaat sen toisen yhtä jäläkeen jääneen tutkaparisi kanssa ja millä tavalla? Eihän jäbä tee mitään muuta ku kitisee palstaäijän kitinään. Kumpaa sää oot jääny vaille muute?
Eli. Mulla on tällainen tunteeton teoria teistä palstaorientoituneista kaksosista- toinen inisee mitä milloinkin ja toinen taavetti yrittää jotain muuta lähestymistapaa näissä palstaäijän itkuvirsissä kuten c’moon se on vain sexiä ym
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli. Mulla on tällainen tunteeton teoria teistä palstaorientoituneista kaksosista- toinen inisee mitä milloinkin ja toinen taavetti yrittää jotain muuta lähestymistapaa näissä palstaäijän itkuvirsissä kuten c’moon se on vain sexiä ym
Tämä jälkimmäinen on ollut niinikään päräyttävä havainto. Ps olen niin nokkela että pyörryn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä jälkimmäinen on ollut niinikään päräyttävä havainto. Ps olen niin nokkela että pyörryn
Ja sori siitäkin vielä. Olin kuitenkin melko kohtelias vielä silloin joskus, hukkaan meni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!Horo,horo..
- Anonyymi
Kannattaa pysyä täältä pois niin huomaa olevan parempi olo.
- Anonyymi
Sen olen huomannut ja käyn täällä enää vain hetken aikaa silloin tällöin! Oikeat kohteet ovat palstan ulkopuolella ja ikäluokkaa 60 plus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen olen huomannut ja käyn täällä enää vain hetken aikaa silloin tällöin! Oikeat kohteet ovat palstan ulkopuolella ja ikäluokkaa 60 plus!
Jatkuvasti sä palstasetä täällä käyt ja ikähaarukka 53 v.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuvasti sä palstasetä täällä käyt ja ikähaarukka 53 v.
Kumiankka tässä kylpyammella seilaa aamusta iltaan.
- Anonyymi
Another one bites the dust😝
- Anonyymi
No oikein kiva!
- Anonyymi
Aloittaja vai?
- Anonyymi
Ketä etsit? Ja miksi?
- Anonyymi
No enpä kuule enää tiedä!
- Anonyymi
Sun tee jäi juomatta. Se vähän harmitti.
- Anonyymi
Otin muistoksi teepussin mietelauseen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794