Mikä on sinun fantasia?

Anonyymi-ap

Minun fantasia on että saisin olla mukana orgioissa joihin osallistuisi useita miehiä. Haluaisin kokea "junan". Tarpeeksi monta osallistujaa niin junan voisi tehdä isoksi ringiksi eli kunaan ei olisi ensimmäisenä eikä viimeisenä, jokainen saisi antaa munaa peppuun ja jokainen myös saisi munaa peppuun.

21

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päästä panee naista, koiran liukkaille!

• Anonyymi

Fantasiani on ollut jo vuosia seksi anopin kanssa. Anoppi on leski nyt 78v. Anopin isot raskaat rinnat ja runsaat pakarat ja reidet ovat yksinkertaisesti kiihottavinta mitä minulle on eläissäni eteen tullut ja eteen ottanut.

• Anonyymi

Ei hullumpi ajatus sais maistaa mlile malli maistaa

• Anonyymi

Tuo ei ole fantasia, vaan unelma tai toive.

• Anonyymi

No sitähän toi fantasia pitkälti tarkoittaa, unelmaa ym

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sitähän toi fantasia pitkälti tarkoittaa, unelmaa ym

Fantasia tarkoittaa ajateltua/kuviteltua yliluonnollista tapahtumaa.

Unelma/toive tarkoittaa ajateltua/kuviteltua tapahtumaa, joka saattaa tapahtua, joka on mahdollista saattaa toteen.

• Anonyymi

Mulla ollut pitkään fantasia saada harrasta seksiä faijan kanssa. Oon jo aikamies, ja fantasia tulee aina uudestaan, kun näen faijan ja esim. saunotaan. Saisi runkata ja ottaa sen komeaa kalua suuhun.

• Anonyymi

Saada katsoa kun oma nainen saa mustaa kyrpää tai useampaa

• Anonyymi

Nussia varattua naista ja samalla imeä miehensä munaa. Nussia varattua naista kun miehensä vieressä katsoo ja runkkaa. Eikö nämä aika kivoja fantasioita ? Ei ihan mahdottomia edes toteutettavaksi, ehkä.

• Anonyymi

Tuo paras, että nussia varattua ja oma mies joutuu katsomaan vierestä kun nainen vinkuu kiimassa vieras kyrpä sisällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo paras, että nussia varattua ja oma mies joutuu katsomaan vierestä kun nainen vinkuu kiimassa vieras kyrpä sisällä

No juttu on niin, että minä laitoin noin kaksi edellistä fantasiaa tänne, mutta olisin mielelläni myös tuo mies, joka katsoo ja runkkaa kun naistansa nussii vieras. Mutta kun ei ole sitä naista jota nussituttaa ...

• Anonyymi

Olis vapaus tutkia ja kosketella toisen kalua miten haluaa. Tietenkin toista satuttamatta.

• Anonyymi

Toi ois makeeta m57

• Anonyymi

Koko ikäni ollut yksin, niin olisi kiva saada pillua. Itse tiedän jopa naisen jolta haluaisin. Ei olla nähty pariin kuukauteen ja hän on varattu, eli vähän huono.

• Anonyymi

Maailma on täynnä naisia ja pilluja riittää.Miksi pitää takoa päätä puuhun,kun muualtakin saisi,jos kykenee tai osaa.

M48v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maailma on täynnä naisia ja pilluja riittää.Miksi pitää takoa päätä puuhun,kun muualtakin saisi,jos kykenee tai osaa.

M48v

Tulee mieleen työpaikan sönköttäjä,joka kyttää nuoria kesätyölikkoja ja kyseisella ukolla tuskin edes seisoo ja esittää jotain työhön osallistuvaa haisevaa ns.10 työnjohtajaa lappu aina kourassa.

• Anonyymi

Oma fantasiani olisi. Oltaisiin vaimon kanssa juhlimassa, pöytäämme tulisi kolme vierasta miestä viettää iltaa. Päätyisimme lähteä misten mukaan jatkoille yhden miehen asunnolle, miehet sitoisivat väkisin mut tuoliin istuu. Ilmoittaisivat nussimme kauniin vaimosi väkisin kun katselet touhua tuolista käsin. Molemmille laitettiin suuhun pallo sidottuna, joten huutaminen ei onnistu. Vaimo sidottuna sänkyllä jalat levällään kun eka mies asettuu jalkojen väliin, kyrpä kivikovana kun työntyy kerralla sisään. Toiset miehet imee rintoja näen vaimon pelon kun kyrpä alkaa jyystää pilluun, hetkessä vaimon rimpuilu loppuu ja alkaa nostella lantiota kyrpää vastaan. Mies vaihtuu panemaan ja vaimo nauttii kuin huumattuna.

• Anonyymi

Panna 25-40v pienikokoista naista jolla iso takamus ja pitäisi yllä valkoiset nilkkasukat ja Hokan tai Asicsin 35 koon lenkkareita

M48v

• Olla vanhemman pariskunnan sängyssä mukana, joko niin että avustaisin ja pariskunta veisi tai vaikkapa niin, että pariskunnan mies naisi minua ja nainen avustaisi / katselisi.
      Voisin myös imeä vanhempaa miestä vaimon katsellessa tai vaikka vaimon kanssa yhdessä tms. Ja ei siis sporttinen pari, ällöttää ajatuskin jostain salimakesta. Tavallisilla vartaloilla

• tarkennuksena, vanhemman parin vaimon kanssa (ei omani). Joten älkää tyrkyttäkö miehet seuraanne

• Anonyymi

Olen 55v ukm ja fantasioin et kaksi miestä naisi mua useaan kertaan.
      Kaikki alkais rantasaunasta ja sen jäkeen kamarissa.
      Saisin spermat suuhun ja peppuuni molemmilta.
      Ottaisivat kuvia kun mua nussittais ja sanoisivat et lähettää muijalleni jos en tule nussittavaksi aina kun pyytävä.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7200
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2597
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2170
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1598
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1119
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      43
      1005
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      999
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      951
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      753
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      749
    Aihe