Sen kanssa vai et? Tärkeää on sekin tietää
Oletko sä suhteessa
57
514
Vastaukset
- Anonyymi
miehelle vai naiselle?
- Anonyymi
Älä jaksa vääntää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa vääntää
Oletko sinä nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa vääntää
Ollaan kihloissa mieheni kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan kihloissa mieheni kanssa.
Olet hauska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet hauska
Ja sinulla kivi otassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulla kivi otassa
Mikä kivi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä nainen?
Sä oot tod fanatic. Sivusta
- Anonyymi
miehelle
- Anonyymi
En ole suhteessa kenenkää kanssa.
Enkä taida koskaan tulla olemaankaan. - Anonyymi
En ole ollut vuosiin:) toi kysymys tuli kuin tykin suusta. Oletko mustis
- Anonyymi
Minne sut haudataan?
- Anonyymi
Mikä mukelolla painaa? Etkö ole saanut elämässä sitä mitä halusit? Varo ettei kukaan pistä ylös näitä muisteloita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä mukelolla painaa? Etkö ole saanut elämässä sitä mitä halusit? Varo ettei kukaan pistä ylös näitä muisteloita
Joku nettipoliisi tai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku nettipoliisi tai
Se voisi olla vaikka kuinka objektiivista
- Anonyymi
Ollaan joo suhteessa. Haittaako se?
- Anonyymi
Sittenhän me ei voida edes moikata ja tämäki pitää i
Lopettaa
- Anonyymi
Aika seksikästä tosin. Mä tykkään jos miehet omii ja puolustaa reviiriään. Onko mussa sen takia valuvirhe. Mut meneekö liiallisuuksiin mustasukkaisuus..sitä on maanpäällinen helvetti. Ja nyt en tarkoita että aloittaja olis just joku kamala mustis. Laitetaan tämä nyt väsymyksen piikkiin. Hyvät yöt kaikille! :)
- Anonyymi
Älä hymiögubbe jaksa joikata joutavia. Älä oo myöskään se kaveri ns
- Anonyymi
Kuka ja kenen kanssa?
- Anonyymi
Ei vielä, mutta tavoitteena on.
- Anonyymi
Eli haluat sen toisen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli haluat sen toisen
Kyllä. Olen vastannut jo monta kertaa. Miksi kysyt jatkuvasti uudestaan?
- Anonyymi
Seuraan tilannetta, en hätiköi.
- Anonyymi
Lopeta toi paskan jauhaminen toisten suhteusta,ne ei sulle kuulu! En tiedä ketä tarkoitat,mut me olemme ainaki avioliitossa,eikä tarvita kolmatta pyörää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta toi paskan jauhaminen toisten suhteusta,ne ei sulle kuulu! En tiedä ketä tarkoitat,mut me olemme ainaki avioliitossa,eikä tarvita kolmatta pyörää!
Lopeta myös itse täällä pyöriminen jos olet ainaki avioliitossa! Jotain kolmatta pyörää ja piristyksiä näytät täältä hakevan. Miksi muuten olisit täällä? Pidä sä vaan nokkasi pois täältä ja elä sitä avioliittoa.
- Anonyymi
Haluan teille kaikkea hyvää, pidä hänestä kiinni❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta myös itse täällä pyöriminen jos olet ainaki avioliitossa! Jotain kolmatta pyörää ja piristyksiä näytät täältä hakevan. Miksi muuten olisit täällä? Pidä sä vaan nokkasi pois täältä ja elä sitä avioliittoa.
Onpa sinulla taas sanoisinko selkiyttävä draama aloittajaäijä
- Anonyymi
Yksin olen…henkisesti kiinni vain, valtavia halun tunteita…luulen että kohta olemme yhdessä
- Anonyymi
Se tuntuu niin pahalta. Meidän pitää lopettaa kaikki yhteys j joudun lähtemään kun suren kaikkea ja on vaikea katsoa sua sen kanssa. Elämä vain on tätä ja kohtalo oli kai tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se tuntuu niin pahalta. Meidän pitää lopettaa kaikki yhteys j joudun lähtemään kun suren kaikkea ja on vaikea katsoa sua sen kanssa. Elämä vain on tätä ja kohtalo oli kai tämä
En siis tunne häntä…muutakuin että olemme henkisesti jo yhdessä. Ei tähän väliin varmaan ketään voi tulla. Luulen että hän yrittää unohtaa minut muttei pysty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis tunne häntä…muutakuin että olemme henkisesti jo yhdessä. Ei tähän väliin varmaan ketään voi tulla. Luulen että hän yrittää unohtaa minut muttei pysty.
Tarkoititko minua tuolla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sulla on mustat/ruskeet hiukset…olisit mulle turvallinen, tunnen sun vahvan suojelevan energian kun ajattelen sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä kirjoittelee kuule ihan itsestään itsensä kanssa oi hyvä sokeriaddikti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos sulla on mustat/ruskeet hiukset…olisit mulle turvallinen, tunnen sun vahvan suojelevan energian kun ajattelen sinua.
Kerrohan ristiverinen ap ja palstadude itsestäsi lisää ja vaikka että millaista varjelusta tarvitset ja keneltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan ristiverinen ap ja palstadude itsestäsi lisää ja vaikka että millaista varjelusta tarvitset ja keneltä.
Jos meitä miehiä ei olisi ei olisi suojelujoita. Keneltä? No nii siinä jotain pureksittavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kaksiväriset mut jollain on joten tarkoitit sitä toista. Eli meidän suhde päättyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kaksiväriset mut jollain on joten tarkoitit sitä toista. Eli meidän suhde päättyy
Jos niin haluat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos niin haluat
Onko se totta että haluat sen 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojelen meidän sydammiä vaikka tillanne
ei oo helppo. ❤️
Toivon saisit levättyä nyt..
En oo lähdossä mihinkää nyt on tasanne .
Toivon myös että saan vuorostani annettua sinulle energia.. olet tehnyt paljon hyvää minulle❤️
Ja ei en oo kirjoittanu tätä kun on irl yhteys
Sivusta yks tummahiuksinen.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse keneltäkään. Hän tuo minulle sellaista tunnetta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenet?😞olen pihalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suojelen meidän sydammiä vaikka tillanne
ei oo helppo. ❤️
Toivon saisit levättyä nyt..
En oo lähdossä mihinkää nyt on tasanne .
Toivon myös että saan vuorostani annettua sinulle energia.. olet tehnyt paljon hyvää minulle❤️
Ja ei en oo kirjoittanu tätä kun on irl yhteys
Sivusta yks tummahiuksinen....Onpas huonosti kirjotettu🫤 tässä haiskahtaa joku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl olis helpompaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Irl olis helpompaa
Mikä helpompaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä helpompaa
Puhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On😚
- Anonyymi
Voin samastua tähän tunteeseen. Haluan yhä nähdä ja oikeesti jutella. Viimeksi viesteissä ei tullut ilmi, haluaako nähdä tai viestitellä enää. Paitsi joo hyvään tapaan olis tervehtiä. Ei nähnyt kuulemma mua kunnolla vieläkään, se saa mut miettimään vielä tätä kaikkea. Jokatapauksessa oon henkisesti vaan hänen kanssaan.. En ole vieläkään pystynyt unohtaan häntä.
Tietäisimpä onko se juuri häneltä minulle . - Anonyymi
just joo!🧔 Pysy kaukana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just joo!🧔 Pysy kaukana!
Tunnistitko viestistäni ja sekö viimeinen sanasi??
- Anonyymi
en.
- Anonyymi
Kissaa kanssa
- Anonyymi
Molempia silittää
- Anonyymi
No 2 x 2 on ihan ok.
- Anonyymi
olen.etkö ymmärrä?
- Anonyymi
Juu, tiedossa ollut koko ajan.
- Anonyymi
Sillä tiedolla et tee mitään, kaikki rahani tulevat minulle ja minä päätän, ja tulevat omista jutuistani.
Se on ainut mitä sinun pitää tietää, miten maksat ja pysytte poissa kaikesta. Kukaan ei tuommoisia paskalaisia kaipaa elämäänsä. tai halua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713