Kyllä joskus tykkäsit ehkä ainakin..... 😓
Miksi et enää tykkää minusta
19
410
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tykkään vieläkin, hänestä miehestä.
- Anonyymi
Minäkin tykkään yhdestä miehestä, jota olisi kiva vaan halailla❤️🔥
- Anonyymi
Huomasin että noi muut kiinnostaa sua enemmän.
- Anonyymi
Höpö höpö! Eikä kiinnosta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö! Eikä kiinnosta!
Nähty on omin silmin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähty on omin silmin
Ei pidä paikkaansa. Sivusta. Kenen kanssa sinä muuten liikut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähty on omin silmin
Mitä vittua sitten!?en ole tili velvollinen sinulle.
- Anonyymi
Kyllä tykkään
- Anonyymi
Tykkäsin heti yhdestä naisesta kun tapasimme kauan kauan sitten, eikä hän ole vieläkään minun. m>n
- Anonyymi
Minäkin tykkään eräästä miehestä ihan älyttömästi. Miehen pitäisi ottaa se ensi askel, jotta juttu etenesi.
- Anonyymi
Nyt tykkään Karita Tykästä.
- Anonyymi
Kun sä et osaa muuta kuin pelleillä
- Anonyymi
Aina ei kemiat kohtaa.
- Anonyymi
Palstasetäkö se taas aloittelee trollausputkea? Vai oletko ehkä lähentyny sen mielenterveyden häiriöistä kärsivän naapurustossasi asuvan naisen kanssa? Onko teillä ihan yhteinen projekti siellä? Hänhän välillä aina sairaalassa niiden häiriöiden takia mutta teillä varmaan paljon yhteistä. Hänhän oli luultavasti se joka onnitteli sinua synttäreiden johdosta vähän aikaa sitten.
Miksette ala yhdessä seukkaamaan kun teillä yhteistä nuo mielenterveysongelmatkin ja kutakuinkin samaa ikäluokkaakin. - Anonyymi
Hänestä naisesta tykkään, edelleen.
Mieheltä
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762231Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611830Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi59834- 70808
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68769
- 54754
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713