Pidät enemmän siitä

Anonyymi-ap

Että sulle tyrkytetään itseä. En ole vain tyrkky.

61

582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itseasiassa kyllä tykkään. Kysymys jollekin ja vastaus jollekin.

• Anonyymi

Tykkäät siis tyrkyistä

• Anonyymi

Ja täältä internetin keskustelupalstaltako sinä löydät tällaisesta viitteitä sitten? Haluan sua mies- avauksista? Nehä on nääs miehen kiekumista itsensä perään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täältä internetin keskustelupalstaltako sinä löydät tällaisesta viitteitä sitten? Haluan sua mies- avauksista? Nehä on nääs miehen kiekumista itsensä perään

But i can see the hook, man

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät siis tyrkyistä

Olisko sulla hänelle tai aloittajaäijälle jotain hyvää briiffiä tähän aiheeseen? Asiantuntijuutta varmasti löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja aloittajapalstasedälle ei kukaan itseään tyrkytä.

• Anonyymi

No kyllä teidän miesten varmaan täytyy laittaa hieman enemmän sitä eforttia, emt? Ei ollut kovin kekseliäs avaus

• Anonyymi

Päädyt ap sänkyyn jos tyrkytät

• Anonyymi

Sun jutut on aika kuivia ja jotenkin suunnattomia. Onko kaikki kunnossa? Sivusta palstaäijän avaukseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun jutut on aika kuivia ja jotenkin suunnattomia. Onko kaikki kunnossa? Sivusta palstaäijän avaukseen

Älä lue jos on niin kuivia 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On nää bottivastaukset sitte kivoja🤣

• Anonyymi

Ei tarvi tyrkyttää, mut kyl naisenki pitää tietää mitä elämäs haluu ja pyrkii määrätietosesti sitä kohti ja ilmaista tahtonsa.

• Anonyymi

Ja sua kiinnostaa se naisen oma tahto, etkä esim tyrki syrjään ja kok faittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sua kiinnostaa se naisen oma tahto, etkä esim tyrki syrjään ja kok faittaa?

This might push some button for some stallion

• Anonyymi

Ei semmoinen ihminen etsi parisuhdetta ja ole tosissaan rakastunut. Ihminen joka tykkää siitä että hänelle ollaan tyrkkyjä, hakee itselleen itsetuntoa muista. Hänen itsetuntonsa kohoaa tunteesta olla niin haluttu että joku agressiivisesti tyrkyttää itseään hänelle.

• Anonyymi

Jaha juu. Mikä niitä akresviivisia sit niinku vaivais? Synkkä paasaaja olet kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha juu. Mikä niitä akresviivisia sit niinku vaivais? Synkkä paasaaja olet kyllä

No ne taas on persoonallisuushäiriöisiä jotka tyrkkyää. Useimmiten hakee seksiä vaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ne taas on persoonallisuushäiriöisiä jotka tyrkkyää. Useimmiten hakee seksiä vaan

Ja lisää jotain määrittelemätöntä synkkää urputusta? Ei sillä, että tunnistaisin tilanteen ns, mutta saa ksi tästä misogyynisesta vollottelusta muutenkin mainita varmaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisää jotain määrittelemätöntä synkkää urputusta? Ei sillä, että tunnistaisin tilanteen ns, mutta saa ksi tästä misogyynisesta vollottelusta muutenkin mainita varmaan

Persoonallisuushäiriöstä lähtien kuulkaa tulkintaa ja varmaanki ilman empiriaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöstä lähtien kuulkaa tulkintaa ja varmaanki ilman empiriaa

Se varmaan satuttaa että joku sanoo totuuden täällä!

Eikös se tunnu itsetunnossa hyvältä kun joku piirittää sinua oikein kovasti ja sinnikkäästi? Tulee hyvin haluttu, hyvännäköinen, vetävä olo itselle? Yhtäkkiä tunnet syvää rakastumista siihen että joku haluaa sinut niin valtavan suuresti itselleen?

Se on sitä rakastumista siihen miten haluttavana joku sinut näkee. Sinulle tulee olo että ” voi kun olenkin seksikäs!”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se varmaan satuttaa että joku sanoo totuuden täällä!

Eikös se tunnu itsetunnossa hyvältä kun joku piirittää sinua oikein kovasti ja sinnikkäästi? Tulee hyvin haluttu, hyvännäköinen, vetävä olo itselle? Yhtäkkiä tunnet syvää rakastumista siihen että joku haluaa sinut niin valtavan suuresti itselleen?

Se on sitä rakastumista siihen miten haluttavana joku sinut näkee. Sinulle tulee olo että ” voi kun olenkin seksikäs!”

Aina oon halunnu olla sek-si-käs miten voisi olla sek-si-käs?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksin haluaminen ei meinaa kyllä automaattisesti persoonallisuushäiriötä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksin haluaminen ei meinaa kyllä automaattisesti persoonallisuushäiriötä

Vähän naurattaa aina tuo: Haluaa seksiä vaan. Kun ihminen on rakennettu koko seksin ja tunteiden pohjalle, niin olisi suorastaan luonnotonta jos ei haluaisi, sitten olisi jotain pielessä. Ja jos haluaa seksiä, se ei tarkoita etteikö haluaisi muutakin.

• Anonyymi

Kovin ihmeellistä, kun vanhoille ihmisille yhtäkkiä
      on kamalasti vientiä. Sitä ollaan nuoriakin oltu on mihin verrata. Mikä lienee perimmäisin syy?🤭

• Anonyymi

Kuule voit olla varma et lopulta intohimo on no money motiivi sekä vientiin et tuontiin 😊

• Anonyymi

Mitään ei tapahdu koska
      1. Kirjoitat tänne
      2. Et ilmaise halua millään tavalla

• Anonyymi

Mitään ei tapahdu koska vältät näkemistä

• Anonyymi

Yksi ihminen liikaa

• Anonyymi

Kummalle tässä nyt viestit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään ei tapahdu koska vältät näkemistä

Mitään ei tapahdu tänne kirjoittelemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitään ei tapahdu tänne kirjoittelemalla.

Joo, se on selvä. Mulla ( taas) ajatus näkemisestä ja juttelemisesta. Yks ilta sopisi hyvin, mutta siihen vielä vähän aikaa. Ens viikolla.

• Anonyymi

Sun lauseet on aika hullunkurisia, anna palstamiehen kirjoittaa mitä kirjoittaa ja mikäli et muualta tällaista halua sun muuta aisti, niin

• Silloin ei jää epäselväksi että haluaako toinen jotain vaiko eikö.

• Anonyymi

Ehkä noin mutta itse henkilökohtaisesti ahdistun ja hermostun jos mulle liikaa miehet itseään tyrkyttää.

Huom! Tyrkyttämistä ei ole kerran ilmasta kiinnostusta ja kysyä treffeille.

Tyrkyttämistä on jos kerran kieltäytymisen/pakkien jälkeen vieläkin tyrkyttää itseään väkisin useita kertoja.

Mikään ei ole niin ahdistavaa kuin kysellä viikottain treffeille. Yrittää lähennellä toistuvasti tavatessa, väkisin halailua, suutelua, koskettelua, vihjailua panemisesta, suhteesta, tunteistaan, odotuksistaan jne. Jos on kerran jo pakit annettu.

Joillain miehillä on myös ahdistava tapa yrittää vedota empatiaan ja syyllisyydentunteisiin jos saa pakit. Tullaan toistuvasti tyrkylle mutta mulkoillaan vihasesti, puhutellaan epäkohteliaasti ja osoitetaan että nyt ollaan tosi loukattuja kun treffeille et lähteny.

Osa tietty osaa olla ihan aikuisia ja kohdella seuraavan kerran tavatessa ihan normaalisti.

Mutta ei ne rakkaudentunteet kiukuttelemalla synny eikä väkisin kiinni käyden!

En voi käsittää miten jotkut nauttii siitä että joku tyrkkyää heille. Mä itse saan lähes paniikkikohtauksen siitä kun pakotetaan! Hermostun täysin ja jos ei lopeteta saatan korottaa ääntäni jo että nyt lopeta! Ahdistaa!!!

T: Karoliina

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä noin mutta itse henkilökohtaisesti ahdistun ja hermostun jos mulle liikaa miehet itseään tyrkyttää.

Tyrkyttämistä on jos kerran kieltäytymisen/pakkien jälkeen vieläkin tyrkyttää itseään väkisin useita kertoja.

Mikään ei ole niin ahdistavaa kuin kysellä viikottain treffeille. Yrittää lähennellä toistuvasti tavatessa, väkisin halailua, suutelua, koskettelua, vihjailua panemisesta, suhteesta, tunteistaan, odotuksistaan jne. Jos on kerran jo pakit annettu.

Joillain miehillä on myös ahdistava tapa yrittää vedota empatiaan ja syyllisyydentunteisiin jos saa pakit. Tullaan toistuvasti tyrkylle mutta mulkoillaan vihasesti, puhutellaan epäkohteliaasti ja osoitetaan että nyt ollaan tosi loukattuja kun treffeille et lähteny.

Osa tietty osaa olla ihan aikuisia ja kohdella seuraavan kerran tavatessa ihan normaalisti.

En voi käsittää miten jotkut nauttii siitä että joku tyrkkyää heille. Mä itse saan lähes paniikkikohtauksen siitä kun pakotetaan! Hermostun täysin ja jos ei lopeteta saatan korottaa ääntäni jo että nyt lopeta! Ahdistaa!!!

No joo, ymmärrän kyllä että tuo on jo ihan liiallista. En minäkään hyväksyisi tuollaista jatkuvaa yrittämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko pakko jokaisen miehen kanssa alkamaan tuota tyrkytystä. Voisi valkata kunnon miehen ja lähestyä vain häntä? Epäilemättä olisi raastavaa jos jokaista yrittäisi miellyttää tai lähteä tuollaiseen peliin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko pakko jokaisen miehen kanssa alkamaan tuota tyrkytystä. Voisi valkata kunnon miehen ja lähestyä vain häntä? Epäilemättä olisi raastavaa jos jokaista yrittäisi miellyttää tai lähteä tuollaiseen peliin mukaan.

Jaha, luulet että minä olen toi Karoliina. Ja että minä tyrkytän itseäni kaikille. Unohda koko juttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaha, luulet että minä olen toi Karoliina. Ja että minä tyrkytän itseäni kaikille. Unohda koko juttu.

Enhän voi tietää jokatapauksessa kuka olet ja ehkä kirjoitukseni oli provosoivaa. Kun ajattelen itseäni miehenä, niin en nyt ole sortunut tyrkyttämään itseäni, mutta olen huomannut katselevani useampia ja ei kai siinäkään muuta pahaa ole; siinä vaan fokus heikkenee jos keskittyisi vain yhteen. Toisaalta kun on siitä yhdestä epävarma ja ei saa selkeää signaalia häneltä, katse voi kääntyä toisaalle. Voi voi miten paljon hajottamista joku epävarmuus ja kontaktoimattomuus voikin aiheuttaa, mitkään wa:t ja netit eivät auta, ainoastaan irl on jotain mahdollista luoda, muussa menee aika hukkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän voi tietää jokatapauksessa kuka olet ja ehkä kirjoitukseni oli provosoivaa. Kun ajattelen itseäni miehenä, niin en nyt ole sortunut tyrkyttämään itseäni, mutta olen huomannut katselevani useampia ja ei kai siinäkään muuta pahaa ole; siinä vaan fokus heikkenee jos keskittyisi vain yhteen. Toisaalta kun on siitä yhdestä epävarma ja ei saa selkeää signaalia häneltä, katse voi kääntyä toisaalle. Voi voi miten paljon hajottamista joku epävarmuus ja kontaktoimattomuus voikin aiheuttaa, mitkään wa:t ja netit eivät auta, ainoastaan irl on jotain mahdollista luoda, muussa menee aika hukkaan.

Joo, no en jaksa itse tätä palstapölinää enää hetkeäkään. Olisin halunnut selvittää asioita yhden ihmisen kanssa, mutta tajusin että meillä on eri intressit. Siksi parempi varmaan, ettei tavata ollenkaan. Luulee, että tyrkytän itseäni ja haluan suhteeseen, kun hänellä sellainen ilmeisesti haussa. Eikä siinä mitään pahaa. Toivon hänelle asiassa onnea.

Itsekin näen että irl: ssä asiat oikeasti selkenee. Mutta jos niiden ei halua
        selkenevän, niin sitten se ei onnistu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, no en jaksa itse tätä palstapölinää enää hetkeäkään. Olisin halunnut selvittää asioita yhden ihmisen kanssa, mutta tajusin että meillä on eri intressit. Siksi parempi varmaan, ettei tavata ollenkaan. Luulee, että tyrkytän itseäni ja haluan suhteeseen, kun hänellä sellainen ilmeisesti haussa. Eikä siinä mitään pahaa. Toivon hänelle asiassa onnea.

Siitä olen eri mieltä ettei ilman tapaamista varmasti voi tietää toisesta oikeastaan mitään. Kaikki sanomiset ovat sen hetken ilmaisuja ja aika tavalla irti persoonasta. Aikoinaan kun ei ollut sähköpostejakaan käytössä ja ne sitten tuli kunnolla ihmisten käyttöön, silloin jo huomattiin kuinka erilaisen kuvan pelkkä sähköpostiviesti saattoi ihmisestä antaa. Esim. tylyn kuvan vaikka kirjoittaja hymyili kirjoittaessaan ja ajatteli olevansa huumorimielellä. Samoin kun tuli Teams, kun kuultiin ihmisten puhe, muttei nähty. Miten eri kuvan sai ihmisistä sitten kun näki heidät sitten livenä eli hänen intresseistään ja muustakaan mielestäni et voi tietää tapaamatta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan normaali saa mitään palstaäijä näistä yksinpuheluistasi irti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä olen eri mieltä ettei ilman tapaamista varmasti voi tietää toisesta oikeastaan mitään. Kaikki sanomiset ovat sen hetken ilmaisuja ja aika tavalla irti persoonasta. Aikoinaan kun ei ollut sähköpostejakaan käytössä ja ne sitten tuli kunnolla ihmisten käyttöön, silloin jo huomattiin kuinka erilaisen kuvan pelkkä sähköpostiviesti saattoi ihmisestä antaa. Esim. tylyn kuvan vaikka kirjoittaja hymyili kirjoittaessaan ja ajatteli olevansa huumorimielellä. Samoin kun tuli Teams, kun kuultiin ihmisten puhe, muttei nähty. Miten eri kuvan sai ihmisistä sitten kun näki heidät sitten livenä eli hänen intresseistään ja muustakaan mielestäni et voi tietää tapaamatta.

No ehkä meidän sitten pitäisi tavata. Ensi viikon lopulla, jos hänelle onnistuu.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No joo, ymmärrän kyllä että tuo on jo ihan liiallista. En minäkään hyväksyisi tuollaista jatkuvaa yrittämistä.

Varmaan kiihottavaa vastailla omiin tekoälykommentteihin🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä meidän sitten pitäisi tavata. Ensi viikon lopulla, jos hänelle onnistuu.

Lauantaina esim. kävisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lauantaina esim. kävisi.

Jep, lauantaina illalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, lauantaina illalla.

Niin deja vu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kiihottavaa vastailla omiin tekoälykommentteihin🤣

Kuinka paljon arvioit palstaäijän käyttävän tällaista moternia tekoälyä? Tekniikan ihmelapsi on hyvä ja kertoo. Ps u scary

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka paljon arvioit palstaäijän käyttävän tällaista moternia tekoälyä? Tekniikan ihmelapsi on hyvä ja kertoo. Ps u scary

Enkä oo tasan varmasti ainoa joka miettii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkä oo tasan varmasti ainoa joka miettii

Perhaps not confront it

• Anonyymi

Päivänselvää nykyaikana kun ihmisten on muutenkin luoda aitoja kontakteja, niin jos ei tuo itseään edes esiin, niin ilmoittautuu joukkoon, ei kiinnosta, passiivisuus tulkitaan niin.

• Anonyymi

Ei tarvitse tyrkyttäytyä, mutta olla aktiivinen tutustumaan, sopimaan tapaamisia yms.

• Anonyymi

Tämäpä olikin hyvä kommentti. Tyrkytys kuullostaakin enemmän suunnittelemattomalta kun sen sijaan sopiminen ja aktiivinen tutustuminen on vain halua saada kontakti aikaan.

• Anonyymi

Se on ihanaa.

• Anonyymi

Ei tarvitsee tyrkyttää, enemmänkin on kiinni siitä, miten tajuaa minkäkin hetken ja osaako tarttua siihen. En ole tyrkky itsekään. Ehkä sitä odottaa liikaa sopivaa ajankohtaa.

• Anonyymi

En ole minäkään ollut tyrkky. Mutta olen huomannut, että muuten ei saa mitään aikaiseksi. Täytyy yrittää sitten olla vaan tyrkky, että toinen tajuaa.

• Anonyymi

Helppo mennä tyrkyttämisen taakse piiloon, kun ei vain halua itse tehdä mitään. On normaalia lähettää ihmisille viestejä tai aloittaa keskustelu, eikä se ole tyrkyttämistä. Tyrkyttämistä on saman asian tekeminen uudestaan ja uudestaan.

• Anonyymi

Ei ole mun aloitus. Osallistunut vaan parilla kommentilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et siis itse halua tehdä mitään. Kerro, että mitä pitäisi nähdä ihmisessä, josta ei saa mitään irti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkalleen ottaen neljällä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2221
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1830
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      797
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe