Etkä lopeta tätä mun kyttäämistä ja tätä meidän suhdetta
Haluatko sä sen oikeasti
14
291
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä?
Mulla meni yks suhdekuvio poikki kk sitte.
Yksin oon ... - Anonyymi
sinä mielessä
- Anonyymi
Tissit sulla on mielessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tissit sulla on mielessä
okei😎
- Anonyymi
Haluat vain seksiä vai?
- Anonyymi
Ootko ihan varma ettet luule liikoja itsestäsi?
- Anonyymi
Oletko oikeasti niin huonolla itsetunnolla varustettu kanthuura, että urputat jopa näihin palstaäijän stalkingfantasiiuhin? Sinä et yksärinkertainen tiedä millä teemalla leikit, mutta kirjoittele sinä vaikka kohtaamastasi seksuaalisesta ahdistelusta palstalla, ei ollut lainkaan huomionhakuista kieli poskella kirjoitettua potaskaa🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti niin huonolla itsetunnolla varustettu kanthuura, että urputat jopa näihin palstaäijän stalkingfantasiiuhin? Sinä et yksärinkertainen tiedä millä teemalla leikit, mutta kirjoittele sinä vaikka kohtaamastasi seksuaalisesta ahdistelusta palstalla, ei ollut lainkaan huomionhakuista kieli poskella kirjoitettua potaskaa🥱
En nimittäin toivois pahimmalle vihamiehellekään, oli hän kuinka demoninen tapaus tahansa
- Anonyymi
Haluan sen toisen oikeasti. En kyttää sua eikä meillä ole mitään suhdetta!
- Anonyymi
Kyttäähän koko ajan.
- Anonyymi
Älä valehtele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele
Välillä kyllä kiinnostaa, että mitähän kaikkea sinä ehdit kelailla kun huikit näissä palstaäijän avauksissa päämäärättä
- Anonyymi
En ole kytännyt ei ole edes mitään tunteita kiitos sinun kun pelleilit
- Anonyymi
Ei se halua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762221Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi58827- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48797- 68759
- 54744
- 65737
- 71735
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss177713